olen 25v tumma mukava nainen,normaali vartaloinen,muodokas sopivista paikoista.:) olen normaali elämässä kiltti tyttö, mutta minulla myös salainen tuhmempi puoli. tykkään alistua ja olla miesten palvonnan kohteena! siksi haluan pukeutua sexyihin ja paljastaviin asuihin miehiä varten.
minulta saatavana stringejä,hipstereitä,sukkiksia,stay upit,rintsikoita,legginsejä ja muitakin asuja kysyttäessä. asuni saat kuvien tai videon kanssa.
esim pikkarit video missä masturboin haluamasi pikkarit jalassani.tai poseeraus kuvia/videoita.
toimitus nopeasti ja hyvin pakattuna(minigrip pussissa)
kuvailen myös pelkkiä videoita ja kuvia toivomuksesta!!
laita rohkeasti viestiä [email protected] ja ehdottele mitä tahtoisit! 100% luottamuksella!!
käytettyjä pikkareita,videoita,kuvia
laura.lingerie
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22972Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742