Kuinka usein saatte uudet bokserit, 13-14v. pojat.

jimppa13v

Tulin tänään koulusta ja sängyllä oli kahet uudet bokserit, punaset ja oranssit black horset. Lähen nyt kaverin luo yökylään, uudet bokserit jalassa. Onko muita poikia nyt joilla on uudet bokserit. Olen 13v.

41

1396

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarppi123456789

Mitä peppua ei ketään kiinnosta mitkään bokserit

• toinen14

Niin ketä kiinostaa, mutta vastaan nyt kuitenkin. Sillä kävin tänään iskän kanssa ostaa mulle uudet farkut, ja samalla ostettiin boksereita, tällänen pakkaus jossa on viidet bokserit. Ai nii oon 14v.

• Anonyymi

Gubbeko se taas on lapsena? Lopeta vaikka ihtes!

• Niitä kiinnostaa, joilla on bokserifetissi.

• boksut

Olen kyllä 15. mutta kait tänne voi vastata. Mulla nyt jalassa uudet punaset sloggi bokserit S kokoa, on meinaan tosi hyvät ja mukavat pitää.

• Anonyymi

Ainakin pari kertaa vuodessa. Pitäis varmaan viimeistään syksyllä hankkia vähän lisää.

• Anonyymi

Keväällä ostettiin mulle kahdet siniset bokserit, joita oon käyttänyt välillä. Ihan coolit.
      Tällä hetkellä mulla on päällä valkoiset lyhyet alkkarit . Oon muuten myös 13v.

• Anonyymi

Kiva juttu ja sininen on hyvä väri. Joudutko muuten laittaa jotain vanhoja tai pieneksi jääneitä boksereita pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva juttu ja sininen on hyvä väri. Joudutko muuten laittaa jotain vanhoja tai pieneksi jääneitä boksereita pois?

Sori kun en oo vastannut aikaisemmin. Niin tuota parit bokserit tai muuten lyhyet alkkarit ,joissa siis oli tullut parit reiät niin heitettiin pois. Joskus kuminauha voi löystyä eikä sitä voi vaihtaa niin silloin voi heittää pois mutta yleensä vaihdan uuden kuminauha ja sitten alkkareita voi käyttää taas uudestaan. Mä tykkään kans sinisistä boksereista ne on ihan makeet. Minkälaisia boksereita sä käytät? Onko jotkut jäänyt sullakin pieniksi tai repeytyneet? Olisi kiva kuulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori kun en oo vastannut aikaisemmin. Niin tuota parit bokserit tai muuten lyhyet alkkarit ,joissa siis oli tullut parit reiät niin heitettiin pois. Joskus kuminauha voi löystyä eikä sitä voi vaihtaa niin silloin voi heittää pois mutta yleensä vaihdan uuden kuminauha ja sitten alkkareita voi käyttää taas uudestaan. Mä tykkään kans sinisistä boksereista ne on ihan makeet. Minkälaisia boksereita sä käytät? Onko jotkut jäänyt sullakin pieniksi tai repeytyneet? Olisi kiva kuulla

Mulla on sinisiä ja mustia boksereita ja sit on kanssa muutamat kuviolliset. On mulla kans joskus jäänyt jotkut vanhat bokserit pieniksi niin ne on yleensä vaan heitetty pois. Sit myös jos on revennyt tai tulee reikiä niin ne heitetään pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on sinisiä ja mustia boksereita ja sit on kanssa muutamat kuviolliset. On mulla kans joskus jäänyt jotkut vanhat bokserit pieniksi niin ne on yleensä vaan heitetty pois. Sit myös jos on revennyt tai tulee reikiä niin ne heitetään pois.

Muuten minkälaiset bokserit tai muut alkkarit sulla oli eilen päällä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten minkälaiset bokserit tai muut alkkarit sulla oli eilen päällä ?

Eilen oli kuviolliset ja nyt tänään mustat bokserit. Entä sulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen oli kuviolliset ja nyt tänään mustat bokserit. Entä sulla?

Mulla oli tummansiniset lyhyet alkkarit eilen ja tänään. Mä varmaan meen huomenna uimaan ja vaihdan puhtaat taas päälle. Olisikohan taas bokserit vuorossa?
        Voisin laittaa ne päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli tummansiniset lyhyet alkkarit eilen ja tänään. Mä varmaan meen huomenna uimaan ja vaihdan puhtaat taas päälle. Olisikohan taas bokserit vuorossa?
        Voisin laittaa ne päälle.

Joo laita vaan. Onks sulla jotain kuviollisia alkkareita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo laita vaan. Onks sulla jotain kuviollisia alkkareita?

On mulla joitain. Vaaleampaa ja tummempaa kuviota, sit on joitain raidallisia vaikkapa siniset ja valkoiset raidat joissain alkkareissa. Nekin on ihan makeet. On raidallisia boksereita myös. Pidätkö enemmän raidallisista kuin yksivärisistä alkkareista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mulla joitain. Vaaleampaa ja tummempaa kuviota, sit on joitain raidallisia vaikkapa siniset ja valkoiset raidat joissain alkkareissa. Nekin on ihan makeet. On raidallisia boksereita myös. Pidätkö enemmän raidallisista kuin yksivärisistä alkkareista?

Ehkä enemmän yksivärisistä mutta kuviolliset on myös aika kivoja.

• Anonyymi

Ei ole sitä ongelmaa, koska mutsi kyllästy olee mun kaa ostoksilla ku oon itsepäinen ja saan määrärahan vaatteita varten ja oon myös 13v.
      Ei oo tullut yökylässä vertailtua boksereita vaan kaluja ollaan mittailtu ja tehty vähän muutakin ilman boksereita.

• Anonyymi

Kun käydään ostamassa kenkiä tai muita vaatteita niin silloin on helppo samalla ottaa uusia boksereita ja sukkia. Mä oon kyl jo 15v.

• Anonyymi

en kyllä ihan ymmärtänyt kysymystä. uudet bokserit saan sillloin kun käyn ostamassa ne. oon 13v

• Anonyymi

Varmaan ajatteli että miten usein vanhemmat ostaa sulle boksereita. Ainakaan ite en vielä 13v käyny yksin ostamassa boksereita tai muita vaatteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan ajatteli että miten usein vanhemmat ostaa sulle boksereita. Ainakaan ite en vielä 13v käyny yksin ostamassa boksereita tai muita vaatteita.

aa, ite oon jostain 11/12v asti käyny melkein pelkästään kavereitten kaa vaatekaupoissaa, välillä käyn äitin kanssa mutta en sillonkaa vaan saa niitä vaikka äiti ne maksaakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aa, ite oon jostain 11/12v asti käyny melkein pelkästään kavereitten kaa vaatekaupoissaa, välillä käyn äitin kanssa mutta en sillonkaa vaan saa niitä vaikka äiti ne maksaakin

Joo kiva. Minkä merkkisiä boksereita sä muuten tykkäät ostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kiva. Minkä merkkisiä boksereita sä muuten tykkäät ostaa?

Calvin Klein

• Anonyymi

Voitko myydä sun vanhat bokserit mulle?

• Anonyymi

En oo kyl aikasemmin myynyt mun vanhoja boksereita dx

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo kyl aikasemmin myynyt mun vanhoja boksereita dx

Niihin olis kiva tiedät kyllä mitä ;) :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ehkä ymmärrän mitä tarkoitat :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sä tehnyt sitä sun vanhoille boksereille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sä tehnyt sitä sun vanhoille boksereille?

Joo :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo :D

Mitä sä teit niille boksereille sen jälkeen vai onko ne vielä sulla?

• Anonyymi

Joskus jouluna oon saanut uudet bokserit. Varmaan saan tänäkin jouluna, kuka ties.

• Anonyymi

yök kuka edes käyttää boksereita

• Anonyymi

Urheilu bokserit on parhaat sopivan tiukat. Koko 160cm.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Urheilu bokserit on parhaat sopivan tiukat. Koko 160cm.

Käytätkö sä pelkkiä urheiluboksereita vai onko sulla myös normi boksereita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytätkö sä pelkkiä urheiluboksereita vai onko sulla myös normi boksereita?

Ok. Mulla on kahet urheilu bokserit. Nää on siniset. On myös normi boksereita.
        Valkosia , sinisiä, ja kahet oranssit. Sit on viidet valkoset pikkuhousut. Nyt jalassa valkoset pikkuhousut.

• Anonyymi

Mulla oli tänään koulussa punaset Black Horsen pitkät alushousut. Ostettiin eilen, kolmet samanlaiset pitkät alushousut. Tosi hyvät, sopivan tiukat.
      Ai niin oon seiskalla.

• Anonyymi

Onko tilaa kalustolle riittävästi?

• Anonyymi

Viime kuussa sain nimmaripäivänä harmaat bokserit ja siis ihan makeet! Se oli yksi viikonvaihde ja olen käyttänyt niitä ainakin yhden kerran sen jälkeen.

• Anonyymi

Olen 15 poika ja pidin boksereita. Mutta nyt en ole enää pitänyt sen jälkeen kun kesällä alkoi murrosiän merkkejä tulla. Pippeli on kasvanut ja se pullottaa housussa. Vähän nolottaa kun kaikki kattelee.
      Nyt oon pitänyt pelkkiä pikkuhousuja farkkujen kanssa. Ja nyt ei pili näy niin selvästi housussa.

• Anonyymi

Minkä väriset pikkuhousut sulla on ollut nyt viimeksi farkkujen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä väriset pikkuhousut sulla on ollut nyt viimeksi farkkujen kanssa?

Mulla on valkoiset Black horset, näit on viidet saman väriset. Nää on koko 170cm. On ihan hyvät.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      40
      5832
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      160
      2823
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      110
      2301
    4. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      80
      1864
    5. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      21
      1852
    6. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      26
      1827
    7. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      43
      1822
    8. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      99
      1765
    9. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      75
      1549
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      67
      1535
    Aihe