Kuinka usein saatte uudet bokserit, 13-14v. pojat.

jimppa13v

Tulin tänään koulusta ja sängyllä oli kahet uudet bokserit, punaset ja oranssit black horset. Lähen nyt kaverin luo yökylään, uudet bokserit jalassa. Onko muita poikia nyt joilla on uudet bokserit. Olen 13v.

31

1023

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarppi123456789

Mitä peppua ei ketään kiinnosta mitkään bokserit

• toinen14

Niin ketä kiinostaa, mutta vastaan nyt kuitenkin. Sillä kävin tänään iskän kanssa ostaa mulle uudet farkut, ja samalla ostettiin boksereita, tällänen pakkaus jossa on viidet bokserit. Ai nii oon 14v.

• Anonyymi

Gubbeko se taas on lapsena? Lopeta vaikka ihtes!

• Niitä kiinnostaa, joilla on bokserifetissi.

• boksut

Olen kyllä 15. mutta kait tänne voi vastata. Mulla nyt jalassa uudet punaset sloggi bokserit S kokoa, on meinaan tosi hyvät ja mukavat pitää.

• Anonyymi

Ainakin pari kertaa vuodessa. Pitäis varmaan viimeistään syksyllä hankkia vähän lisää.

• Anonyymi

Keväällä ostettiin mulle kahdet siniset bokserit, joita oon käyttänyt välillä. Ihan coolit.
      Tällä hetkellä mulla on päällä valkoiset lyhyet alkkarit . Oon muuten myös 13v.

• Anonyymi

Kiva juttu ja sininen on hyvä väri. Joudutko muuten laittaa jotain vanhoja tai pieneksi jääneitä boksereita pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva juttu ja sininen on hyvä väri. Joudutko muuten laittaa jotain vanhoja tai pieneksi jääneitä boksereita pois?

Sori kun en oo vastannut aikaisemmin. Niin tuota parit bokserit tai muuten lyhyet alkkarit ,joissa siis oli tullut parit reiät niin heitettiin pois. Joskus kuminauha voi löystyä eikä sitä voi vaihtaa niin silloin voi heittää pois mutta yleensä vaihdan uuden kuminauha ja sitten alkkareita voi käyttää taas uudestaan. Mä tykkään kans sinisistä boksereista ne on ihan makeet. Minkälaisia boksereita sä käytät? Onko jotkut jäänyt sullakin pieniksi tai repeytyneet? Olisi kiva kuulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori kun en oo vastannut aikaisemmin. Niin tuota parit bokserit tai muuten lyhyet alkkarit ,joissa siis oli tullut parit reiät niin heitettiin pois. Joskus kuminauha voi löystyä eikä sitä voi vaihtaa niin silloin voi heittää pois mutta yleensä vaihdan uuden kuminauha ja sitten alkkareita voi käyttää taas uudestaan. Mä tykkään kans sinisistä boksereista ne on ihan makeet. Minkälaisia boksereita sä käytät? Onko jotkut jäänyt sullakin pieniksi tai repeytyneet? Olisi kiva kuulla

Mulla on sinisiä ja mustia boksereita ja sit on kanssa muutamat kuviolliset. On mulla kans joskus jäänyt jotkut vanhat bokserit pieniksi niin ne on yleensä vaan heitetty pois. Sit myös jos on revennyt tai tulee reikiä niin ne heitetään pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on sinisiä ja mustia boksereita ja sit on kanssa muutamat kuviolliset. On mulla kans joskus jäänyt jotkut vanhat bokserit pieniksi niin ne on yleensä vaan heitetty pois. Sit myös jos on revennyt tai tulee reikiä niin ne heitetään pois.

Muuten minkälaiset bokserit tai muut alkkarit sulla oli eilen päällä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten minkälaiset bokserit tai muut alkkarit sulla oli eilen päällä ?

Eilen oli kuviolliset ja nyt tänään mustat bokserit. Entä sulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen oli kuviolliset ja nyt tänään mustat bokserit. Entä sulla?

Mulla oli tummansiniset lyhyet alkkarit eilen ja tänään. Mä varmaan meen huomenna uimaan ja vaihdan puhtaat taas päälle. Olisikohan taas bokserit vuorossa?
        Voisin laittaa ne päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli tummansiniset lyhyet alkkarit eilen ja tänään. Mä varmaan meen huomenna uimaan ja vaihdan puhtaat taas päälle. Olisikohan taas bokserit vuorossa?
        Voisin laittaa ne päälle.

Joo laita vaan. Onks sulla jotain kuviollisia alkkareita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo laita vaan. Onks sulla jotain kuviollisia alkkareita?

On mulla joitain. Vaaleampaa ja tummempaa kuviota, sit on joitain raidallisia vaikkapa siniset ja valkoiset raidat joissain alkkareissa. Nekin on ihan makeet. On raidallisia boksereita myös. Pidätkö enemmän raidallisista kuin yksivärisistä alkkareista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mulla joitain. Vaaleampaa ja tummempaa kuviota, sit on joitain raidallisia vaikkapa siniset ja valkoiset raidat joissain alkkareissa. Nekin on ihan makeet. On raidallisia boksereita myös. Pidätkö enemmän raidallisista kuin yksivärisistä alkkareista?

Ehkä enemmän yksivärisistä mutta kuviolliset on myös aika kivoja.

• Anonyymi

Ei ole sitä ongelmaa, koska mutsi kyllästy olee mun kaa ostoksilla ku oon itsepäinen ja saan määrärahan vaatteita varten ja oon myös 13v.
      Ei oo tullut yökylässä vertailtua boksereita vaan kaluja ollaan mittailtu ja tehty vähän muutakin ilman boksereita.

• Anonyymi

Kun käydään ostamassa kenkiä tai muita vaatteita niin silloin on helppo samalla ottaa uusia boksereita ja sukkia. Mä oon kyl jo 15v.

• Anonyymi

en kyllä ihan ymmärtänyt kysymystä. uudet bokserit saan sillloin kun käyn ostamassa ne. oon 13v

• Anonyymi

Varmaan ajatteli että miten usein vanhemmat ostaa sulle boksereita. Ainakaan ite en vielä 13v käyny yksin ostamassa boksereita tai muita vaatteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan ajatteli että miten usein vanhemmat ostaa sulle boksereita. Ainakaan ite en vielä 13v käyny yksin ostamassa boksereita tai muita vaatteita.

aa, ite oon jostain 11/12v asti käyny melkein pelkästään kavereitten kaa vaatekaupoissaa, välillä käyn äitin kanssa mutta en sillonkaa vaan saa niitä vaikka äiti ne maksaakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aa, ite oon jostain 11/12v asti käyny melkein pelkästään kavereitten kaa vaatekaupoissaa, välillä käyn äitin kanssa mutta en sillonkaa vaan saa niitä vaikka äiti ne maksaakin

Joo kiva. Minkä merkkisiä boksereita sä muuten tykkäät ostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kiva. Minkä merkkisiä boksereita sä muuten tykkäät ostaa?

Calvin Klein

• Anonyymi

Voitko myydä sun vanhat bokserit mulle?

• Anonyymi

En oo kyl aikasemmin myynyt mun vanhoja boksereita dx

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo kyl aikasemmin myynyt mun vanhoja boksereita dx

Niihin olis kiva tiedät kyllä mitä ;) :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ehkä ymmärrän mitä tarkoitat :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sä tehnyt sitä sun vanhoille boksereille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sä tehnyt sitä sun vanhoille boksereille?

Joo :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo :D

Mitä sä teit niille boksereille sen jälkeen vai onko ne vielä sulla?

• Anonyymi
      UUSI

Joskus jouluna oon saanut uudet bokserit. Varmaan saan tänäkin jouluna, kuka ties.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      161
      21664
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      43
      8410
    3. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      55
      6135
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      176
      5752
    5. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      29
      4786
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      312
      4467
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      76
      4391
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      78
      4177
    9. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      115
      3740
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      107
      1603
    Aihe