Tulin tänään koulusta ja sängyllä oli kahet uudet bokserit, punaset ja oranssit black horset. Lähen nyt kaverin luo yökylään, uudet bokserit jalassa. Onko muita poikia nyt joilla on uudet bokserit. Olen 13v.
Kuinka usein saatte uudet bokserit, 13-14v. pojat.
jimppa13v
4
106
Vastaukset
- Jarppi123456789
Mitä peppua ei ketään kiinnosta mitkään bokserit
- toinen14
Niin ketä kiinostaa, mutta vastaan nyt kuitenkin. Sillä kävin tänään iskän kanssa ostaa mulle uudet farkut, ja samalla ostettiin boksereita, tällänen pakkaus jossa on viidet bokserit. Ai nii oon 14v.
Niitä kiinnostaa, joilla on bokserifetissi.
- boksut
Olen kyllä 15. mutta kait tänne voi vastata. Mulla nyt jalassa uudet punaset sloggi bokserit S kokoa, on meinaan tosi hyvät ja mukavat pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868