Tulin tänään koulusta ja sängyllä oli kahet uudet bokserit, punaset ja oranssit black horset. Lähen nyt kaverin luo yökylään, uudet bokserit jalassa. Onko muita poikia nyt joilla on uudet bokserit. Olen 13v.
Kuinka usein saatte uudet bokserit, 13-14v. pojat.
jimppa13v
4
113
Vastaukset
- Jarppi123456789
Mitä peppua ei ketään kiinnosta mitkään bokserit
- toinen14
Niin ketä kiinostaa, mutta vastaan nyt kuitenkin. Sillä kävin tänään iskän kanssa ostaa mulle uudet farkut, ja samalla ostettiin boksereita, tällänen pakkaus jossa on viidet bokserit. Ai nii oon 14v.
Niitä kiinnostaa, joilla on bokserifetissi.
- boksut
Olen kyllä 15. mutta kait tänne voi vastata. Mulla nyt jalassa uudet punaset sloggi bokserit S kokoa, on meinaan tosi hyvät ja mukavat pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241