löytyisikö meille kotiin Ala Nikkilään Lahteen 8v pojalle, 9v tytölle ja 11v pojalle mukavaa nuorta tyttöä lastenvahdiksi 2 iltapäivälle viikossa n. 2h kerralla? työ pitäisi sisällä läksyjen kans ohjaamista, pelaamista, ulkoilua ja opastamista jälkien siivoomiseen... yh-äiti kulkee töissä Orimattilassa ja kotona odottaa kaoottinen tilanne kun lapset riitelee keskenään ja koti on pommin jäljiltä kun eivät osaa siivota jälkiään ja perheen 9v tyttö karkailee kavereilleen ja läksyt tekemättä. Olisin erittäin kiitollinen, jos löydettäis joku tomera tyttö tai nuori nainen meille avuksi, joka haluaisi lisäansioita
jos kiinnostuit, laita tietoja itsestäsi minulle sähköpostiin, [email protected]
lastenvahti ala-koululaisille haussa Lahti
äippä77
1
143
Vastaukset
- ruoskaaa
saatana ne kakaras mitään nuorta tyttöö tartte vaan isän kädestä kuria!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893412
- 1033076
- 532292
- 211812
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61638Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384