Kanarian saaret kolunneena tahtoisin tutustua aurinkorannikkoon,mutta mieltä hiertää muutama kysymys,eli
Kaikkien tärkein,onko lämmintä maaliskuussa(v.2016 pääsiäisloma alkaisi 19.3)
kumpi parempi Fuengirola vai Torremolinos?
ja yleensäkin se,että kummassa enemmän nähtävää/tekemistä 2 viikoksi?
kauniisti kiittäen jo etukäteen
Pääsiäinen 2016
8
270
Vastaukset
- Odottaa.jo.kevättä
Ensiksi sanon että Espanjan pääsiäisviikko - Semana santa - on kokemisen arvoinen. Suomessa pääsiäistä ei paljon huomaa mutta esimerkiksi Malagassa sitä ei voi olla huomaamatta. Kulueita on lähes jokaisessa kylässä, mutta Malagassa suurimmat. Niitä riittää jokaiselle päivälle. Olen ollut kahdesti mainitun juhlan aikaan. Voit vaikka katsoa you tubesta hakusanalla Semana santa Malaga tai Fuengirola.
Tosiaan ensi pääsiäinen on verraten aikaisin, jolloin säästä ei voi mennä takuuseen. Illat ainakin taatusti viileitä mutta lämpimämpiä kuin Suomessa. V 2017 kuukautta myöhemmin, jolloin tarkenee mukavasti.
Torres vai Fuge? Torremolinosissa tietysti vipinää enemmän mutta Fuengirolassa paremmat maisemat. Tosin tämä on makuasia. Jos otatte Fugen, niin sieltä on näppärää pistäytyä Torreksessa bussilla tai metrolla, jonka asema on aivan keskellä kaupunkia. Olin ensimmäisen kerran Torressa 1974 juoksuharrastuksen parissa. 35 vuoden jälkeen olen palannut joitakin kertoja maisemiin uudelleen mutta nyt Fuengirolaan/los Bolicesiin ja viihtynyt erinomaisesti- semanasanta
Mene kiirastorstai-pitkäperjantaina myöhään illalla/yöllä Malagaan katsomaan kulkueita. Käsittämätön väenpaljous ja -tunnelma.
- beenthereseveraltimes
Valitsisin ehdottomasti Torremolinoksen. Fuengirola on täynnä suomalaisia, ja jos et niitä lomallasi kaipaa Torre on parempi vaihtoehto. Kaupunkien välissä on Benalmadena joka myös on kiva vaihtoehto, Torremolinos vaihtuu oikeastaan lennossa Benalmadenaan. Benassa on upea satama!
- irmeli9
Torremolinos mäkistä maastoa. Joten jos on liikuntaesteinen, valintani olisi Fuengirola. Suomalaisia enemmän Los Bolichesin puolella kuin Fuengirolan keskustassa. Myös liikenneyhteydet Fuengirolasta hyvät moneen suuntaan. Molemmissa paikoissa lomaani viettänyt.
- espanjan_lomailija
Suosittelen katsomaan espanja.com sivuilta alue-esittelyt. Löytyy Torremolinos ja Fuengirola sekä monia muita paikkoja. Alue-esittelyistä voi löytää kaikennäköistä tietoa paikoista.
- kloidfg
PerseAukisia kaikki suomalaiset.
- Paksu.lompakko
En minä aineskaan
- Sixsinne
Benalmadena on paras ja rauhallisin Aurinkorannikon kaupungeista! Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384