trans deitti suomessa?

tiedoton MIKKO

olisin kysellyt asiallisesti että olisiko jokin palsta missä voisi deitata trans tyttöjä? kun ei noi mtv3 deitit vaikuta oikein luotettavilta!? siis kysyn tätä asiallisesti ja siksi tältä osastolta koska käsittääkseni täällä myös kirjoittelee jokunen oikea trans tyttö? haluaisin asiallisia vastauksia! mulle on selvää myös mikä on tv.ts,ym T:MIKKO

15

14877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T-2

      "Transdeittipalsta" ei ole ihan yksinkertainen tai yksiselitteinen asia.

      Jos jätetään FTM:t tämän artikkelin ulkopuolelle, jäljelle jää:

      - Miehet tai naiset, jotka haluavat tavata transsukupuolisia naisia:

      Aika monet TS:t haluavat olla naisia ja käytännössä luoda suhteita samalta pohjalta kuin naiset yleensä. Tähän kuvioon ei oikein sovi se, että joku jatkuvasti muistuttaa tuosta transsukupuolisesta taustasta. Jos kyseessä on vieläpä "transdiggari", jolla on sukuelinten suhteen jonkinasteinen fetissi, ongelmia syntyy viimeistään siinä vaiheessa, kun TS on menossa korjausleikkaukseen.

      Joku kysyntä varmaan olisi ihmisille, jotka ymmärtävät transsukupuolisuutta ja ovat valmiit parisuhteeseen TS:n kanssa. Yleensä "kirjeenvaihtoilmoituksista" tulee kuitenkin aika selkeästi esille, että ollaan hakemassa vain eksoottisia seksuaalisia kokemuksia. Seksuaalisuus on monelle transsukupuoliselle melko arka asia.

      - Miehet ja naiset, jotka haluavat tavata transvestiittejä:

      Naiset on perinteisesti toivotettu hyvin tervetulleiksi transvestiittien toimintaan. Kiinnostus on usein molemminpuolista ja transvestiittien on itse vaikea löytää trans-ystävällisiä naisia valtaväestön joukosta.

      Miehiin, joilla ei itsellään ole transvestisiä taipumuksia, suhtaudutaan varovaisemmin. Transvestiittien tapaamisissa käy aika-ajoin "tuijottajia", jotka ovat toisinaan hieman pelottavia. Suurin osa transvestiiteistä ei kuitenkaan ole kiinnostunut suhteista miesten kanssa.

      TS:ien ja TV:iden ulkopuolelle jää vielä pieni joukko "jotain muita". En mene arvailemaan heidän kiinnostustaan deittailuun, mutta tämä joukko on häviävän pieni näihin muihin nähden.

      Deittipalsta menee helposti samanlaiseksi seksihakuiseksi mössöksi kuin tämä keskustelualuekin. Sopii varmaan joillekin, mutta ajaa varmasti pois ne, jotka ovat liikkeellä tositarkoituksella.

      Yleisesti ottaen sanoisin, että trans-ihmisiin (kaikkiin ryhmiin) pääsee parhaimmin tutustumaan osallistumalla asiallisesti yhdistysten toimintoihin. Ihmissuhteiden luominen tuollaisessa tilanteessa vaatii kärsivällisyyttä ja hyviä käytöstapoja.

      Olen joskus miettinyt kannattaisiko "transdiggareiden" järjestyä jollain tavalla? Jos kerran trans-ihmisistä kiinnostuneita miehiä ja naisia on vähintään yhtä paljon kuin trans-ihmisiä, miksei tällaisen jutun järjestäminen voisi sitten olla heidän asiansa? Ainakin "kysyntä" tuntuu ylittävän "tarjonnan" aika selkeästi.

      • Vegeta

        transdiggareiden oma foorumi olisi ihan hyvä idea.
        Jossa voisi sopia tapaamisia ja keskustella transuista.


      • Anonyymi

        Asiaa kirjoitat Se vaan,
        Trannut on harvoin homoja "vaikee ymmärtää?"
        Vihjeeksi vaan.Trans naisia katsoo amatöörit lesboiksi
        yhtä paljon välittävat heteroista kuin homoistakin.
        Tukholman SFUR;llä todettu


    • Silver462
    • deitti
      • ts

        kokeile täältä:
        www.qruiser.com


    • tietää hän

      mee www.qruiser.com siellä on kaikki

    • Naista on koitettu, siis parisuhteessa. Naisellinen, so. trans henkilö seuraavana!
      Jos ajattelis, kuten minä, eikä perinteisen naisen logiikalla!
      Se on toiveeni!

      • Anonyymi

        Haluat siis miehen mekossa. Kyllähän niitä löytyy vaikkapa iskurista.


      • Anonyymi

        Niin sitä on meikäläinenkin kokeillut monta vuotta oikeaa naista parisuhtessa, mutta nykyinen tilanteeni on sellainen, että kaikenlainen läheisyys ja seksi on puuttunut elämästäni jo monta vuotta. Olen kyllä ollut koko ikäni kiinnostunut trans henkilöistä, mutta mitä enemmän on vuosia tullut, sitä enemmän minua ovat alkaneet trans-ihmiset kiinnostamaan. Sille tunteelle ei vain voi mitään. Vaikka joskus olen "järkevästi" miettinyt, että tämähän on ihan perverssiä ajattelua, eikä sovi tälläisen normaalin miehen maailmaan. Kuitenkin monesti jo seuraavana iltana olen ollut tietokoneellani ja pippeli pystyssä katsellut trans-ihmisten kuvia tai trans videoita. En tiedä mikä siinä on , kun ne vaan kiihottaa niin kovasti. Eli tästä syystä minäkin toivoisin löytäväni ihan oikean trans-ystävän, jonka kanssa voisin elää niinkuin haaveilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitä on meikäläinenkin kokeillut monta vuotta oikeaa naista parisuhtessa, mutta nykyinen tilanteeni on sellainen, että kaikenlainen läheisyys ja seksi on puuttunut elämästäni jo monta vuotta. Olen kyllä ollut koko ikäni kiinnostunut trans henkilöistä, mutta mitä enemmän on vuosia tullut, sitä enemmän minua ovat alkaneet trans-ihmiset kiinnostamaan. Sille tunteelle ei vain voi mitään. Vaikka joskus olen "järkevästi" miettinyt, että tämähän on ihan perverssiä ajattelua, eikä sovi tälläisen normaalin miehen maailmaan. Kuitenkin monesti jo seuraavana iltana olen ollut tietokoneellani ja pippeli pystyssä katsellut trans-ihmisten kuvia tai trans videoita. En tiedä mikä siinä on , kun ne vaan kiihottaa niin kovasti. Eli tästä syystä minäkin toivoisin löytäväni ihan oikean trans-ystävän, jonka kanssa voisin elää niinkuin haaveilen.

        Eli sinulla on vain fetissi transihmisiä kohtaan. Sinunlaisistasi on kiinnostuneet vain "ammattilaiset".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinulla on vain fetissi transihmisiä kohtaan. Sinunlaisistasi on kiinnostuneet vain "ammattilaiset".

        Minä olen transnainen ja voisin olla kiinnostunut miehestä joka tykkää shemaleista.


      • Anonyymi
        Meri-Heini kirjoitti:

        Minä olen transnainen ja voisin olla kiinnostunut miehestä joka tykkää shemaleista.

        Meri-Heini, Olen mies ja voisin olla kiinostunut shemale.sta..


    • Anonyymi

      Emin

    • Löytyisikö? Haen aitoa SHEMALE naista jolla on hyvin toimiva elin ja isot rinnat. Olet top/vers. Olet valmis vakituiseen suhteeseen niin seksissä kuin muussakin yhdessäolossa. Itse olen aikuinen nuorekas bi-mies, olen asiallinen,terve,nautintoa hakeva suomalainen mies. Ikäsi on vain numero. Minulla on paikka missä saamme olla rauhassa [email protected]

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1796
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1407
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1376
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1293
    5. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1279
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1217
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      641
      1186
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1058
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      13
      1008
    Aihe