Tuosta valtion velasta on 30 +palstalla

Lukija_4.10

Osmo Soininvaaran, Heli Laaksosen ja Esko Seppäsen puhetta.

Uskomattoman mielenkiintoista!

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinne ne sopivat hyvin.
      Eivät tänne edes linkkinä.
      Nuoret hoitavat tulevaisuutensa.
      Me hoidamme vanhemman velvollisuutemme.
      Hautaan saakka.
      Menneisyyttä kun emme voi muuttaa.

      H.

      • Taidan mennä katsomaan 30 jutun, että tiedän mistä lasteni ikäiset siellä praattaavat, eli diskuteeraavat. Olisi kaiketi hyvä jos puolin ja toisin vilkaista aiheita, eihän se kiellettyä ole.


      • eppu2
        kawe kirjoitti:

        Taidan mennä katsomaan 30 jutun, että tiedän mistä lasteni ikäiset siellä praattaavat, eli diskuteeraavat. Olisi kaiketi hyvä jos puolin ja toisin vilkaista aiheita, eihän se kiellettyä ole.

        Kävin lukaisemassa kyseiset jutut.
        Aika paljon samantapasia kannanottoja, kun täälläkin näkee.
        E.Seppänen on suorasanainen ja johdonmukainen. Yhden hänen kirjansa olen lukenut.


      • hukassako
        eppu2 kirjoitti:

        Kävin lukaisemassa kyseiset jutut.
        Aika paljon samantapasia kannanottoja, kun täälläkin näkee.
        E.Seppänen on suorasanainen ja johdonmukainen. Yhden hänen kirjansa olen lukenut.

        Onko tullut mieleen se tai olen melkein varma aloittaja on itse tehnyt aloituksen 30 palstalle nyt hän levittää 70 palstallakin näkyy olleen vaikka ei se haitanne.
        Artikkeli ! Siinä ei ollut mitään uutta eriviä mielipitetä on ollut aina Väyrysen rinkkaisaloitteesta sitäkään ei noteerata, erota koko EU:uusta on sekin mahdollista jos jos ei tällä hetkellä.


      • eppu2
        hukassako kirjoitti:

        Onko tullut mieleen se tai olen melkein varma aloittaja on itse tehnyt aloituksen 30 palstalle nyt hän levittää 70 palstallakin näkyy olleen vaikka ei se haitanne.
        Artikkeli ! Siinä ei ollut mitään uutta eriviä mielipitetä on ollut aina Väyrysen rinkkaisaloitteesta sitäkään ei noteerata, erota koko EU:uusta on sekin mahdollista jos jos ei tällä hetkellä.

        En osaa ottaa kantaa tuosta aloitteen tekijästä.
        Väyrysen juttua katselin, ei ollut Hesarille kelvannut eriävä mielipiteensä.
        Historia sen kai vasta näyttää, mikä olisi ollut paras tie.


    • eppu2

      Kävin maahanmuuttopalstalla vilkaisemassa.
      Siellä on Narikkatorilla olleiden kertomuksia. Media ei kerro kaikkea.

      • Minäkin kävin, Seppänen on älykäs mies, mutta edustaa poliittisesti eri näkökulmaa kuin omani mikä ei estä minua kunnioittamasta häntä.


    • kimalaistenlentoo

      Turvettako pukkaa
      - minusta on aika kummaa että lähes kaikki poliitikot hehkuttavat että poliittisen toimnnan tärkein motiivi ei ole raha - kuiteski onn ollu ihan rajuja alasajoja vaikka kansan hoitoon ja hyviinvointiin liittyvissä asioissa kui määrärahojen leikkauksissa vaikka kehiitysavuissa
      - ny sitten kaikki hoiitotieteen tohtorit/kansanedustajat avustajineen matkustaa Etelä-ameriikkaan ja tie minne excursioilleen ja kehitysapureissuilleen valtion varoilla mitä maan kansalta veivät
      - mikseivät pysy kotmaassa miettimässsä ongelmiin ratkaisuja
      - onhan totta myös se että kaikkiin ristiriitoihin ja ongelmiin vastuksia niin vaa ole olemassa - eikä niitä ruohonjuuritasolta tarkasteltunakkaan ihan heti
      hooksaakaan - missä muut tekee mielikuvitusreissuja käyrien ja karttojen maailmass maailman digitaalisiota ja tietotekniikkaa hyödyntäen -
      - tai miettiessään puolukkamättäässä kaikkia elokuun kihlauksiaan ja kusiais-tai ämpiaismättääseen istahtaessaan kerää keltiaisia persuuksistaan.
      Antoisaa ja turvallista matkaa kuitennii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe