Gran Canarian kentältä kohteeseen?

Minttu_Karoliina

Kaksi tyttöstä olisi vailla vinkkiä miten päästä halvimmalla Las Palmasin lentokentältä Playa Del Inglesin keskustaan ? Lennämme reittilennolla, joten ei oo mitään matkatoimiston kuljetusta. Voiko niihin ostaa lippuja kentältä oppailta ? Ilmeisesti joku paikallisbussi kulkee, mistä se lähtee...siis missä on pysäkki ? Vai kannattaako ottaa suosiolla taksi? Paljonkohan se tulisi maksamaan....

Oon kuullut, että täällä tiedetään kaikki....siksi luotan saavani asiallisia vastauksia...

21

6450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takseista

      Taksi maksaa 36 - 40 euroa riippuen ajankohdasta. Aikaa menee n. 15 minuuttia. Saa todella kätevästi heti lentoaseman ulkopuolelta. Tullessa voi varata taksin ennakkoon 15 % alennuksella. Lukee osassa takseja kojelaudan tarralapussa.

      • Anonyymi

        Lentokenttäkuljetus - https://kiwitaxi.tp.st/SciM9JWk
        Voin ehdottomasti suositella! Kuljettajat olivat paikalla ajallaan vaikka lento saapuikin etuajassa. Hyvä helppo palvelu.


    • globalsu

      Halvin on paikallisbussi, nyt 3,50 €/hlö.
      Googlaa bussifirman sivuille globalsu.net
      Etusivun alareunassa on linkki lentokenttävuoroille, airport buses ja lentokoneen kuva.
      Siitä näet aikataulut ja lentokentän laiturien numerot. Nopein on kerran tunnissa ajava bussi 66. Siinä on myös hyvät matkatavaratilat. Myös bussi 90, 36 ajavat Inglesin keskustan kautta. Bussi 1 ajaa päiväsaikaan Inglesin ohi, mutta iltaisin Inglesin keskustan kautta. Nämä vuorot on merkitty punaisella. Se on myöhäisin bussivaihtoehto. Huomaa, että bussit 90 ja 1 ajavat kentältä kahteen suuntaan. Näiden kohdalla oikea laituri teille on se/ne joissa lukee 90 kohdalla Faro de Maspalomas ja 1 bussin kohdalla Puerto de Mogan.
      Lentokentällä bussit löytyvät kerroksesta "planta 1 salida", eli matkatavarahallista läheltä ulko-ovia liukuportailla tai hissillä kerros ylemmäs. Ulko-ovea vastapäätä (noin) vähän kauempaa löytyvät bussipysäkit. Viitoitusta varmaankin löytyy. Paikka on vaihtunut vuoden aikana.
      Lentokentän kartan löydät googlettamalla airopuerto de gran canaria

      Mikäli haluatte matkustella lomanne aikana busseilla, löytyy globalsu.net sivun yläreunasta kaikkien bussien reitit ja aikataulut kohdasta lineas y horarios (linjat ja aikataulut). Esim. paras bussi Las Palmasiin on bussi 30.
      Puerto Ricoon bussit 39 tai 1, Puerto de Moganiin bussit 32 tai 1, sekä pyhinä molempiin bussi 33.
      Hyvää matkaa tyttösille!

      • Anonyymi

        Kyllä oli hyvä vastaus tyttöjen kyselyyn!


    • LentäisKans

      Lennätte reittilennolla !
      Minkä firman lennolla lennätte ja oliko hinta kalliskin?

      • MinttuKaro

        Finnairilla, vähän yli 400e ruokineen ja matkalaukkuineen.


      • timpejapimpe

        Tolla neljällä sadalla saa jo viikon matkan lentoineen, lentokone aterioineen, lentokenttäkuljetuksineen sekä viikon oleskelun hotellissa.Mekin saimme lähtö on tammikuussa ja matkatoimisto Tjärebori.Ett silleen miksi maksaa lii.... jne.


    • mennäänbusseilla

      Kiitti nimimerkille globalsu.
      Nyt mulekin aukes nää Gran Canarian bussit, kun löysin neuvostasi nää aikataulut. Aiotaan ensi talvena matkustella busseilla pitkin saarta.

    • suomilutkatmaailmalla

      Luvatkaa taksikuskille persettä, sitähän te sinne meette jakaa kuitenkin, niin ei mitään välii, pääsette ilman rahallista korvausta.

      • Varkaki

        Kiitos sulle globalsu. Hienoa että täällä on vielä ihan asiaa. Minäkin otan vinkit ilomielin vastaan. Ja hyvää lomaa teille M&K. Laittakaahan sitten viestiä miten toimi…terv. Ehkä taas ensi talvena


    • ipo65

      Suosittelen Resorthoppa nimistä palvelua. Tänään varasin marraskuulle Inglesiin .Hinta n.14€ kahdelta meno/paluu. On kokemusta useilta matkoilta,aina on toiminut erinomaisesti.

    • Anonyymi

      Meneekö vielä tänäkin päivänä mainitut bussit 1 ja 39 palmasin kentältä puerto ricoon ja kuinka usein

      • Anonyymi

        Voin vahvistaa tämän


    • Anonyymi

      Olikohan tytöillä hyvä loma.

      • Anonyymi

        Toi oli mun trollaus.


      • Anonyymi

        Ei tytöillä ole kivaa inglesissä kun siellä kaikki kuumat kundit etsii vaan mies seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli mun trollaus.

        Juu, ja minä kirjoitin nuo kaikki vastaukset ja pidin keskustelua yllä. Olin itse Inglesissä tuolloin ja selasin tätä keskustelupalstaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ja minä kirjoitin nuo kaikki vastaukset ja pidin keskustelua yllä. Olin itse Inglesissä tuolloin ja selasin tätä keskustelupalstaa.

        Kun tulin tänne Inglesiin eka kertaa 1970-luvulla, oli K Keihänen aloittanut hommat, ja lennot olivat suoria, Kale oli ostanut Härmän Jätkän ja Härmän Mimmin, eli DC-kasit, ja jätti ne kyllä lopulta maksamatta, ja loppu on historiaa.
        Majapaikka oli Palmasissa, mutta kävin bussilla katselemassa Inglesiäkin.
        Silloin jouduin aamuisin painamaan kalua alaspäin, että saisin aamusuihkun osumaan pönttöön. Nyt on hieman toisin. GranCanaria ja Puerto de la Crutsi, Palma, Lanzarote, Fuenteventura ja Comera ovat tulleet tutuiksi, koska tänne on niin helppo tulla kuin kesämökille. Pitkät lennot rasittavat, joten Kanarian saarilta löytyy aina sopiva paikka talviviikoiksi tai kuukausiksi.
        Harmaa vaimoni muistelee noita vanhoja aikoja, ja kysyy joskus, vieläkö muistan, kun en tarvinnut kuulokojetta enkä nitropurkkia mukaan jos aioin kävellä yli sata metriä.
        No muistan ne ajat.
        Kysyinkin häneltä, vieläkö muistat miksi olemme joka talvi jossakin paikassa, missä ei ole hitonmoinen helle, niin kuin kaakkois Aasiassa , eikä kylmä yölläkään? Hän vastasi, että muistaakseni siksi, että Suomessa ei kyllä talvella asu kukaan vapaaehtoisesti, pimeässä märässä ja kylmässä.
        Tuosta mainitsemastani 70-luvusta meni parikymmentä vuotta, ennen kuin kaikki vajaat ja idiootit alkoivat kirjoitella näille palstoille pelkkää paskaa. Sukupuolisesti vähemmistöryhmiin kuuluvuus näyttää olevan kiehtova aihe.
        Ei meillä 40-luvulla syntyneillä, nykyisin kohtuullisia eläkkeitä saavilla vanhuksilla ole niin paha olo, että tarvitsisimme kuluttaa aikaamme kirjoittelemalla roskaa, joka ei todellakaan voi kiinnostaa normaaliälyisiä. Siksi lopetan tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tytöillä ole kivaa inglesissä kun siellä kaikki kuumat kundit etsii vaan mies seuraa.

        Naiset ei matkusta Kanarian saarille. Saarille syntyvät naiset haluaa sieltä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ei matkusta Kanarian saarille. Saarille syntyvät naiset haluaa sieltä pois.

        Juu Kanaria on homo seksuaalien vehreä paratiisi. Siellä mies löytää mies seuraa helposti ja viihtyy siksi hyvin. Huh huh.


    • Anonyymi

      Sinne vaan kaikki homppelit, Sossu voisi maksaa menomatkat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe