Näyttö rikki, miten kuvat talteen?

Sonttuli

Aaapuuva. Poikaystävä onnistui rikkomaan puhelimeni näytön(Galaxy s4). Luuri menee yhä päälle, mutta näyttö on pimeänä eikä siis toimi. Tietokone tunnistaa kyllä laitteen, mutta tiedot näkyvät vasta kun suojakoodi on avattu.. Ja sitä ei saa enää puhelimesta käsin auki. Onko mitään keinoa saada kuvia talteen? Jos ei omatoimisesti, niin onnistuukohan tämä huollon kautta? En usko että uutta näyttöä saa enää vaihdettua, sen verran kieroon meni vasen reuna.

20

20662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinkysynvaan

      Kuvat pitäs olla Drivessa jos oot pitänyt(Pitäisi pitää juuri juuri tuollaisten onkkelmien varalta) automaattista drive pilvi kopiointia on kuvatkin varmassa tallessa.Katso niitä tietokoneella puhelimella tai tabletilla.

      • Sonttuli

        No arvaappa vaan onko ollut käytössä.... Kaikki pitää näköjään oppia kantapään kautta.


    • varmuuskopiosta

      Varmuuskopioista ne löytyy jos ne on tärkeitä. Jos niitä ei ole tehty, nämä eivät ole sinulle millään lailla tärkeitä sillä tärkeistä asioista pidetään aina huolta..

      • Sonttuli

        Aina sama juttu kun erehtyy täällä kysymään apua johonkin.. Kyllä, teen varmuuskopioita ja siirrän kuvia tietokoneelleni ( otan näistä kopiot ulkoiselle) kerran kuussa. Syyskuun kuvia en ollut vielä siirtänyt, joten niitä tässä yritän onkia. Jos olisin ottanut juuri varmuuskopiot, niin kyselisinkö täällä apua? Harmittaa koko juttu sen verran paljon, etten kaipaa lisää kettuiluja. Kiitos!


      • Anonyymi
        Sonttuli kirjoitti:

        Aina sama juttu kun erehtyy täällä kysymään apua johonkin.. Kyllä, teen varmuuskopioita ja siirrän kuvia tietokoneelleni ( otan näistä kopiot ulkoiselle) kerran kuussa. Syyskuun kuvia en ollut vielä siirtänyt, joten niitä tässä yritän onkia. Jos olisin ottanut juuri varmuuskopiot, niin kyselisinkö täällä apua? Harmittaa koko juttu sen verran paljon, etten kaipaa lisää kettuiluja. Kiitos!

        Juuri näin👍. Olen samaa mieltä sun kanssa. Aina jonkun idiootin pitää viisastella kun kysyy jotain. Itse hän on varmaan täydellinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin👍. Olen samaa mieltä sun kanssa. Aina jonkun idiootin pitää viisastella kun kysyy jotain. Itse hän on varmaan täydellinen ihminen.

        Idiootti on se joka kaipailee tiedostojen perään vaikka ei ole aikaisemminkaan kaivannut..


    • Sonttuli
      • Kätevä sivu, Googlella onkin noista muut paitsi tuo avaus. Jatkossa kannattaa panna kuvat pilveen, niin ne on heti tallessa.


      • kkaroh

        Siis mikä tuo tunnus on mikä tohon pitää laittaa ja mistä sen saa? Mulla sama ongelma kun alottajalla


      • eimikäänei
        kkaroh kirjoitti:

        Siis mikä tuo tunnus on mikä tohon pitää laittaa ja mistä sen saa? Mulla sama ongelma kun alottajalla

        Ei mikään jos et tiedä sitä..


      • kkaroh

        No eikö sitä saa jostain selville


      • eisaaei
        kkaroh kirjoitti:

        No eikö sitä saa jostain selville

        Ei saa..


      • Anonyymi

        Kiitos kun laitoit vinkin kuinka lukituksen saa poistettua! Itselle kävi niin että puhelin tippui lattialle ja näyttö pimeni vähitellen, kosketusnäyttökään ei toiminut ja puhelimessa näyttölukitus eli tiedostojen ulossaaminen tuntui mahdottomalta. Jostain syystä kaikista kuvista ei ollut edes varmuuskopiota pilvipalvelussa ja aloin jo hätäillä etten nää enää ikinä rakkaita kuviani. Mutta onneks löysin tämän vanhan ketjun! Tuolta findmymobilesta sai tosiaan lukituksen poistettua ja eikuin puhelin piuhalla kiinni läppäriin niin sai onneksi kaikki kuvat taltaa!! <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun laitoit vinkin kuinka lukituksen saa poistettua! Itselle kävi niin että puhelin tippui lattialle ja näyttö pimeni vähitellen, kosketusnäyttökään ei toiminut ja puhelimessa näyttölukitus eli tiedostojen ulossaaminen tuntui mahdottomalta. Jostain syystä kaikista kuvista ei ollut edes varmuuskopiota pilvipalvelussa ja aloin jo hätäillä etten nää enää ikinä rakkaita kuviani. Mutta onneks löysin tämän vanhan ketjun! Tuolta findmymobilesta sai tosiaan lukituksen poistettua ja eikuin puhelin piuhalla kiinni läppäriin niin sai onneksi kaikki kuvat taltaa!! <3

        Minulla tämä ei toimi kun herjaa ettei puhelin ole verkossa? Miten puhelimen saa verkkoon, jos näyttö on pimeä ja wifiä ei saa laitettua päälle?


    • kkmuso

      Ihme vittuilua ja näsäviisastelijoita täällä. Kertoo et nämä tyypit on elämäänsä tyytymättömiä kun pitää sitä muihin purkaa.

      Asiaan. Itsellä sama ongelma. Näyttö otti kosketuksen ja sain näppäiltyä koodin ja näyttö lukitus aukes.. sit vaan laturin piuhalla kannettavaan kii ja kuvien siirto. Tämä siis edellyttää et näyttö toimii vaikka onkin pimeenä.

      Kyllähän tuo on käsittämätöntä et uuden näytön hinta on sama kun koko luurin lähtö hinta!

      • Kallissuomi

        Kaikki maksaa paljon. Tervetuloa suomeen...


    • Joitkoe

      PS. Myöhässä tähän, mutta tulevaisuudessa muille tiedoksi, että ainakin android luuri tunnistaa suoraan usb-hiiren, joten pitää vaan hommata vitosen maksava otg usb kaapeli!

    • niinhelppoa

      Vastaisuuden varalle. Laita iso muistikortti ja kuvat suoraan sinne.

    • Anonyymi

      Ehkä siinnä on virusta.

    • Anonyymi

      MOI

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe