Rankaiseeko Jumala homoja kupalla ???

einormaaliaole

HIV...kuppa ....?????

Miksi muka muuten homoilla on näitä seksisairauksia paljon..

Vai kuksiiko ne joka puskassa edelleen

14

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutinetanaan
      • 808

        Jeesus osasi paranta ihosairauksi mikä ei ollut lebra, kuten joskus luullaan.
        Nyky lääkeketieteen mukaan:
        Kaikista tarttuvista taudeista vähiten tarttuva on spitaali.

        On oikein että epideemi tunnistettiin ensin homoissa.
        Nykyisin myös Heteroissa

        Ollaanko Me sittenkin valon (lusifer) näyttäjiä jotta mihin ylikansoitus johtaa


    • Kondoomikäyttöön

      Johtuu lähinnä huonosta seksivalistuksesta. Yhteiskunnan harjoittaman marginalisoinnin ja "hienotunteisuuden" seuraus, ei Jumalan rangaistus.

      Terveystiedon ja biologian kirjoissa ei ole vieläkään mainintoja, että myös homosuhteissa tulee käyttää kondomia, jotta seksitaudit eivät leviä. Ei myöskään lehtisiä terveyskeskuksissa. Monet kuulee vasta lääkäriltä kun on liian myöhäistä.

      Toisille kuulostaa itsestäänselvyydeltä, mutta esimerkiksi yläasteella oma terveystiedon opettajani väitti kivenkovaan, etteivät seksitaudit tartu anaalin kautta.

      Jos yksikin homo- tai bimies ei käytä koskaan suojausta, siinä on kohta kaikilla kunnollisillakin seurustelukumppaneilla samat taudit.

      • lähti.Töölöstä

        Onko siellä terveystiedon ja biologian kirjoissa mainintoja, että myös heterosuhteissa ja uskovaisten ja luulotautisten aloittajien kesken tulee käyttää kondomia, jotta seksitaudit eivät leviä?


    • mietäällävaan

      Ei homoilla ole sen enempää tilastollisesti seksitauteja (HIV mukaan lukien) kuin heteroilla. Yleinen harhaluulo jostain viime vuosisadan lopulta. Ehkä joskus 70- ja 80- luvuilla HIV oli yleisempää homoilla, mutta tän vuosisadan puolella heterot on kiriny eron umpeen. Ja tosiaan, homoille ja lesboille suunnattua seksivalistusta ei paljoa koulussa kuullut.

      • Koulussa sitä ei taida kuulla - kun ei taida koulua käydä ne kaikkitietävät alaikäiset, jotka täällä vaikkapa gay-palstalla hakevat seuraa ja innolla hakevatkin.


      • 5435
        bear_nick2 kirjoitti:

        Koulussa sitä ei taida kuulla - kun ei taida koulua käydä ne kaikkitietävät alaikäiset, jotka täällä vaikkapa gay-palstalla hakevat seuraa ja innolla hakevatkin.

        ei ne mitään alaikäisiä ole, vaan pedareita kuten sinä


      • mietäällävaan

        Kyllä minä ainakin koulussa kävin ihan kiltisti ja valmistuin sekä peruskoulusta että lukiosta yli 9 keskiarvolla. Kuulolla olen siis ollut, mutta kertaakaan en kuullut homoseksuaaleille suunnattua seksuaalivalistusta. Ja valmistumisesta on alle 5 vuotta, joten tuskin suurta muutosta on kerennyt tapahtua. Eikä ole tarvinnut minun ainakaan koskaan seuraahakea suomi24:stä.


      • 808

        Oikein. Sulla on uutta tietoa


      • 808

        Älä muuta sano


      • 808
        mietäällävaan kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin koulussa kävin ihan kiltisti ja valmistuin sekä peruskoulusta että lukiosta yli 9 keskiarvolla. Kuulolla olen siis ollut, mutta kertaakaan en kuullut homoseksuaaleille suunnattua seksuaalivalistusta. Ja valmistumisesta on alle 5 vuotta, joten tuskin suurta muutosta on kerennyt tapahtua. Eikä ole tarvinnut minun ainakaan koskaan seuraahakea suomi24:stä.

        Uudistusta tapahtuu. Kirkon kirous on meitä vastaan (ei saa olla homo, jumala rankaisee) Olen Aamutähden kannalla, (on taas Jeesuksen oppia, ei kirkon)


      • 808

        homoista tieto alkoi, siis alkoi


      • 808
        808 kirjoitti:

        homoista tieto alkoi, siis alkoi

        hyvä kun alkoi


    • 808

      hi hi
      me homot olemme edessä käypiä ja aina kiirastulessa..
      Oikea kysymys on.
      Rankaiko jumala liika intoisista jumalan tahdon noudattija,,,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe