Pakolaiset Ahvenanmaan!

AhvenmaaIslammaa

Suomessa pakolaista tedään hyvää pisnestä.

2015

Onko tässä yksi Suomen iljettävimmistä ihmisistä?

Luona Oy ja Forenom rahastavat valtion kassasta pakolaisilla. Molemmat ovat Baronan tytäryhtiöitä.

Asiasta uutisoi YLE 16.9.2015 kun kyseenalaistivat Luona Oy:n tarkoitusperät pakolaisten majoitukseen liittyen. Luona Oy:n hallituksen puheenjohtajana toimii monessa eri sotkussa mukana ollut Paavo Voutilainen.

Mies joka ollessaan Helsingin kaupungin sosiaalijohtajana tilasi veronmaksajien piikkiin toimistoonsa yli 72.000€ maksaneet kalusteet

Hän myös ilman kilpailutusta antoi yksinoikeuden Forenomille Helsingin seudulla tapahtuvaan kriisimajoitukseen ja tämän jälkeen siirtyi juurikin kyseiseen yritykseen töihin minne antoi yksinoikeudet.

Kriisimajoituksen vuokrataso on korkea yhden asunnon keskivuokra on 1600 euroa kuukaudessa. Majoittajayhtiön kannattavuus onkin ollut ennätyksellisen hyvä.

Vuokrat jopa 2500€/kk

Forenom on tehnyt suuria investointeja pakolaistilanteen kärjistyessä ja aikovat löydä isosti rahoiksi. Sängyt, lakanat, peitot, tyynyt ja muita kalusteita Forenom ostaa Virosta. Ja tämänkin maksaa Suomen valtio välillisesti Forenom kautta.

Eli raha mitä menee pakolaisiin virtaa ulos Suomesta tai hyvä veli – kerhon jäsenille.

Yrityksen tulot 3 vuoden ajalta 18 miljoonaa euroa.

1

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AhvenenmaanUudetAsukaat

      Welcome Refugees!

      Welcome AIDS, Syphilis, Tuberculosis, Hemorrhagic Fever, and other tropical diseases!

      Welcome crime! Including arson, rape, murder, honor killing, mutilation including genital mutilation, devastation, mayhem, and destruction! Welcome piles of severed heads at the entrances of every major city!

      Welcome theocracy! Welcome Islamic Fundamentalism and fanaticism! Welcome jihad and supremacism! Welcome tyranny!

      Welcome death of culture, music, literature, arts and humanities!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe