Kertokaas nyt tyhmälle, mitä iloa on WhatsAppista, jos suurin osa kavereista käyttää kuitenkin facea ja/tai messengeriä? Eikös WA vaadi myös toimiakseen nettiyhteyden? Monet on kohkanneet siitä, että WA:lla voi lähettää viestejä ilmaiseksi. So? Mulla on työnantajan puhelin ja puhe-/datapaketti, josta maksan veroa verotusarvon mukaan. Mitä lisäarvoa WhatsApp muka toisi? Ei ymmärrä.
WhatsAppin etu esim. fb-messengeriin?
2
332
Vastaukset
- whatsappiton
Jatkokysymys vielä tuosta sovelluksen maksuttomuudesta, kun käyttöehdoissa kuitenkin lukee, että se on maksuton vain ekan vuoden? Jossain aiemmassa keskustelussa (joka oli jo suljettu) sanottiin, että maksu tulee puhelinlaskussa. Työnantaja tuskin ilahtuisi ja maksaisi sitä, vaikkei suurista summista kyse oliskaan? Meillä ollaan kuitenkin tosi tiukkoja siinä, ettei puhelimella saa maksaa mitään ylimääräistä, esim. tilata automaatista limpparia tms.
- ainakin_mulla_toimii
Ainakin tuohon maksuttomuuteen, että voithan aina poistaa sovelluksen kun vuosi on melkein täynnä ja ladata uudestaan. Silloin ei kai maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013