Äkkilähtö kallis vai halpa?

enoleennenollut

Hei.

Varasin juuri ensimmäistä kertaa äkkilähdön. Kohteena Play De Ingles, Gran canarialla.

Hotelli on kahden tähden hotelli. Matkustan yksin, joten jouduin maksamaan hieman enemmän kahden hengen huoneesta. Hintaan sisältyy lento, kuljetukset ja buffet aamiainen. 7 päivän matka. Maksoi siis 865 euroa.

Oliko kallis vai halpa matka? En ole koskaan matkustanut, niin ei ole paljookaan hajua, mitä tälläiset matkat yleensä maksaa?

8

172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minusta-kohtalainen

Eikös tuo ole aika kohtuullinen hinta? Ei se mikään kovin edullinenkaan ole, mutta ei kalliskaan. Äkkilöhdöt ovat usein edullisia. Voi olla tuosta vielä jopa puolet halvempia. Pitäisi itsekin varmaan katsoa joku lepokohde ja unohtaa kaikki vähäksi aikaa. Viikkokin olisi ihan kiva.

• Kissat86

Hei. Olen reissut ympäri maailmaa yleensä kylläkin määritelty hotelliin. Mutta olen viime aikoina ottanut myös äkkilähtöjä (kuten nyt, kirjoitan Turkin auringon alta) ja mielestäni maksoit matkasta kyllä todella paljon! Esim. 2014 marraskuussa olin Kanarialla Maspalomaksessa viikon itsekseni. Hotelli oli Turbo Club. All inclusive hotelli, perussiisti. Kiva allasalue ja ihan hyvät ruoat. Maksoin siis yhden hengen lisän kanssa reissusta noin 500€. Anyway. Nauti reissusta koko sydämesi pohjasta :) Toivottavasti kelit suosii!

• lonkero5

OHOH no sehän on matkasi hinta mielestäni kallis no omapa on matkasi

• sinuaonvedätetty

Matkasi on aivan älyttömän kallis. Äkkilähtöinä myydään ymmärtämättömille vaikka mitä ja tässä taas osoitus siitä.
      Äkkilähdön hinta on normaalisti murto-osa maksamastasi hinnasta, halvin minkä olen bongannut, oli alle satasen. Alkujaan äkkilähdöt olivat todella äkkilähtöjä, aikaa lähtöön muutamia tunteja.

• SuaVedätettiin

Kallis on, todella!! Ei olehinnalla mitään tekemistä oikeiden äkkilähtöhintojen kanssa...Itse olen mm. Kyprokselle saanut 2 vkon äkkilähdön 4 tähden hotelliin hintan 250e/hlö...Italiaan 1vko 370e 3 tähden hotelli.

• Parinen

Nyt täytyy ottaa huomioon hinnassa matkan ajankohta. Joulun, uudenvuode, syys ja talvilomien aikaan on aivan eri hinnat.
      Yksinkertaisesti lasten lomien aikaan kalliit hinnat.

• 76766

Tuolla hinnallal olisit päässyt 2 viikoksi Thaimaahan ja käyttörahaa menee vielä 1000 euroa viikossa eli huh huh. Sinua on jymäytetty tai sitten puhut palturia. Ko matkaa saa hintaan 400 euroa eli mieti nyt. 2 tähden hotelli on mielenkiintoinen?

• Laspalmasissa

Me sainme matkatoimistolta hintaan 398,- hintaan sisältyi kuljetukset kohteeseen ja takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      143
      2841
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      278
      2548
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      34
      1502
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      38
      1484
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1212
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1163
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      15
      1075
    8. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1053
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      317
      935
    10. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      60
      922
    Aihe