Eli kumpaa porukka käyttää? Turkuun ajattelin mennä ens vuonna ja meinasin tabletin ostaa jo nyt, kun on tarvetta. Sovelluksia ja muita ajatellen olisi varmaan parempi olla sama käyttis muiden kanssa vai? Arvostan samsungia enemmän ja puhelin on samsung, mutta todennäköisesti uusi puhelinkin pitää pian hankkia. Ipadissähän kaikki sovellukset on maksullisia? Valitsen pääaineeksi todennäköisesti tietojärjestelmätieteen, jos sillä on mitään merkitystä.
Eli kumpi? Meinasin hankkia sen tällä hetkellä parhaimman mallin jommasta kummasta. Ipad airin tai samsung galaxy tab 2:en.
Ipad vai samsung tabletti koulua varten
9
121
Vastaukset
- heppun
Ai mihin kouluun? Sitä tietojärjestelmätiedettä voi kai opiskella vain yliopistossa.
Ajattelit mennä ja valitset pääaineeksi tietojärjestelmätieteen. Niinpä. Mutta et osaa valita tablettia. Mulla on Samsung Galaxy tab2. Vanha se jo on, ei niitä enää saa kuin loppuun käytettynä.- Aloittajackcici
Tietojärjestelmätiedettä voi lukea pääaineena kauppakorkeessa turussa ja valmistut sillon ekonomiksi kuten muutkin. Voihan hakea suoraan yliopistoon lukemaan pelkästään sitä, mutta haluan enemmän sitä kaupallista puolta.
Löysin jo tiedon muualta, eli apple ja macbook tai vastaava joten ostan sen applen tabletin niin on yhteensopiva sen läppärin kanssa. Applea en ole käyttänyt koskaan. Muuten olisin valinnut varmaan sen samsungin.
- Aloittajagififif
Ja tosiaan ihan Samsung Galaxy Tab S2 9.7 4G olen katsellut. Hinta n. 700 ja saa melkein mistä vaan. Mutta taidan ostaa sen Applen Air 2 koneen.
- massamössö
Uskalla olla erilainen ja käytä kynää ja paperia.
- niinpänii
Sitähän minäkin!
Mutta tosiaan, opiskelen Turun yliopistossa ja ehkä yksi kymmenestä näyttää ja käyttää jotain elektronista välinettä pääaineessani. Kynä ja paperi on normi.
Kauppakorkean puolella voi tilanne olla toinen, siellä ehkä välineurheilu on opiskelussa oleellista, kynä ja paperi taas poikkeavaa.
- tabletitidiooteille
Mitä kettua tabletilla tekee? Kelpaa kunnolla oikein mihinkään. Miksei ihan perinteinen kannettava, jota voi käyttää paljon monipuolisemmin kaikkeen muuhunkin
- Aloittajakgoxixo
Joo, kuulin, että applen läppäri on järkevä, mutta välillä on helpompaa, jos on pelkkä ipad mukana. Kätevän pieni, voisi siirtää sitten tiedot, jos on jotain siirrettävää. Läppäriä en uskalla vielä ostaa, jos on enemmänkin vaatimuksia sen suhteen. Tarvitsen tablettia nyt myös ihan muihin asioihin.
- sdfsssd
Itse opiskelen aallossa ja käytän Macbookia luennoilla. Tahti on niin kova ettei kynällä ja paperilla oikein pysy tahdissa mukana. Toki sitten aina omalla ajalla kopioin vihkoon muistiinpanot ja tehtävät.
- kylteri33
Surface Pro 4 ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019