Sääntöjenvastainen

huolestunutiskä

epätietoinen kysyy? oliko sääntöjenvastainen moottori myyty mikroon, mosalla ajettu loppukesä, tietääkö kukaan kuka ajoi. Mäntää viilailtu sääntöjenvastaisesti

17

350

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmastioli

Täältä sivustolta saat sen faktan jota nyt kyselet

• jjjhhj

Aamulääkkeet jääny ottamatta?

• 191736

kauppiaat myy peruskonetta, ei ne rupee viilailemaan mitään. mosanvirittäjät tietävät säännöt, mutta joku on voinut asiakkaan pyynnöstä työstää mäntää tai muuta osaa yli sääntörajojen. ilmeisesti aloittaja ei ole ikinä avannut konetta koskaan itse ja luulee, että se vaatii jotain erioisosaamista.

• Huhustahuhuun

Oli kuulemma maksanut 3 donaa mosasta , mut ens keväänä ei varmaan vauhti ole samaa luokkaa

• hdjjfj

Jos joku on kusettanu jotakuta niin kannattaisiko myyjän ja ostajan keskustella keskenään eikä kysellä tyhmiä täällä.

• Sitäpäsaa

Sitä saa mitä tilaa...

• harmittaahyvienpuolesta

Ketään ei kiinnosta. Oma lapsi ajaa sääntöjenmukaisilla mosilla, Pelle Pelottomat viilatuilla ja vie mitallit. Antaa todella väärän kuvan hyvistä kuljettajista, kun vilpillä pärjätään.

• Huomioikaatämä

Onhan siellä katsastus kilpailuissa , jos sattuu pärjäämään niin eiköhän se ilmi tule.

• ällistynytäiti

Vastaus: kyllä. On myyty. Ja monta. Kun melki kaikki raketit on sääntöjenvastaisia hyllystä.

• asewrtg

?????????? nyt ei ymmärrä. Meillä ainaskaan ole ollut yhtään sääntöjen vastasta.

• asewrtgggk
        asewrtg kirjoitti:

?????????? nyt ei ymmärrä. Meillä ainaskaan ole ollut yhtään sääntöjen vastasta.

Kaikki koneet eivät ole olleet hyväksytyissä asteissa

• sgdfsd

Toto. Kaikki Radnelta tulleet koneet menee suoraan annettuihin asteisiin. Asteluvut on niin isoja ettei tule ongelmaa. Vanhoilla asteilla tuli mutta nykyään käytössä olleilla ei. Se että jos joku "koneguru" on viilannut männän pilalle ei mun käsittääkseni ole Radnen vika.

• Mikrohuoltaja

Ne jotka pärjää, tarkastetaan katsastuksessa. Muilla ei ole hirveän paljoa merkitystä. Katsastuksen luotettavuudesta ei varmaankaan ole kellään sanomista. Ainakaan kellään sellaisella joka on joutunut konettaan Raunolle esittelemään... Rauno on varmasti luotettavimpia tyyppejä kaikkien aihetta tuntevien mielestä.

• guikjhhilöi

Miten konetta esitellään? Kahden kesken?

• hkutgjko

Vetoketju auki ja kone esiin.

• Ruutiatankkiin

Koita saada vauhtia , niin pääset koppiin , selviää sitten sinulle

• ukkjhil

Ahaa, näitä juttuja. Eli miesten hommia. Olis pitäny ymmärtää tosta sun nimimerkistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      25
      1171
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      56
      1140
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      519
      858
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      844
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      755
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      679
    7. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      63
      633
    8. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      626
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      182
      619
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      53
      603
    Aihe