Minnepäin olet lähdössä? Milloin?
Reilu parikymppinen nainen haaveilee lämpöön lähtemisestä 6.10- 15.11 välisellä ajalla!
Matkalle kiinnostaisi lähteä...
7
151
Vastaukset 7
- Lämpöä
Tuon ajankohdan jälkeen olisi mahdollista lähteä. Viikko, kaksi, ... ? Riittääkö Euroopan lämpö?
- matkaanmatk
Minä lähden Afrikkaan 1.11. Lentolippu ostettu ja hotelli varattu Kapkaupungista.
Osta sinäkin lentolippu ja varaa hotelli. Menet minne ikinä haluat. - Liltsu86
Moikka,
Thaikkuihin olis lähdössä 29 v nainen. Päivällä ei niin väliä, mutta mahd pian. Reissussa 2-4 vkoa, mutta siitä voidaan neuvotella. Ilmoittele jos kiinnostaa - merilasi
Heips mä kaipaisin thaimaaseen reissukaveria.kaipaan piristystä elämään ja haaveillu matkasta kauan.lähden pienellä budjetilla koska olen nyt työtön.oon kiva ja hauska ja luotettava 43v nuorekas nainen.lähtisin aikasintaan 19.10.
- Varattukin
Moi. Varakas 40 tyylikäs herrasmies haen matkaseuraa. Olen varattu. Sinulle EI kuluja. Vaatimukset. VIP , tyylikäs, kaunis ja edustava. Pattayalla olisi luxus huoneisto pari viikkoa. Säännöt tiedät.
- Marraskuunhelmi
Mitkä säännöt? Mitä odotat reissulta?
- Varatukkin
revaa joka päivä paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45677
- 20629
- 46569
- 47563
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70531
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132528- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176478