Minnepäin olet lähdössä? Milloin?
Reilu parikymppinen nainen haaveilee lämpöön lähtemisestä 6.10- 15.11 välisellä ajalla!
Matkalle kiinnostaisi lähteä...
7
92
Vastaukset
- Lämpöä
Tuon ajankohdan jälkeen olisi mahdollista lähteä. Viikko, kaksi, ... ? Riittääkö Euroopan lämpö?
- matkaanmatk
Minä lähden Afrikkaan 1.11. Lentolippu ostettu ja hotelli varattu Kapkaupungista.
Osta sinäkin lentolippu ja varaa hotelli. Menet minne ikinä haluat. - Liltsu86
Moikka,
Thaikkuihin olis lähdössä 29 v nainen. Päivällä ei niin väliä, mutta mahd pian. Reissussa 2-4 vkoa, mutta siitä voidaan neuvotella. Ilmoittele jos kiinnostaa - merilasi
Heips mä kaipaisin thaimaaseen reissukaveria.kaipaan piristystä elämään ja haaveillu matkasta kauan.lähden pienellä budjetilla koska olen nyt työtön.oon kiva ja hauska ja luotettava 43v nuorekas nainen.lähtisin aikasintaan 19.10.
- Varattukin
Moi. Varakas 40 tyylikäs herrasmies haen matkaseuraa. Olen varattu. Sinulle EI kuluja. Vaatimukset. VIP , tyylikäs, kaunis ja edustava. Pattayalla olisi luxus huoneisto pari viikkoa. Säännöt tiedät.
- Marraskuunhelmi
Mitkä säännöt? Mitä odotat reissulta?
- Varatukkin
revaa joka päivä paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511833
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121711Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351437Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941187- 921161
- 771073
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62859
- 49821
- 50816