Hei, kyselen onko muita jotka on raskautuneet IVF jonossa. Olemme menossa IVF infoon ensi vuonna, syynä selittämätön hedelmättömyys. Ja nyt sitten olenkin raskaana! En vielä uskalla perua infoaikaa, koska edellinen raskauteni vuosi sitten meni kesken ensimmäisessä kolmanneksessa. Nyt sitten haluaisin kuitenkin käydä alkuraskauden ultrassa naistenklinikalla, koska lääkäri lupasi ennen inseminaatiohoidon aloitusta että heillä pääsee jos raskautuu tavalliseen tapaan.
Nyt siis kysymyksenä on onko Naistenklinikan Hormonipoliklinikan ultra viikoilla 5-7 vai se perinteinen seulontaultra viikoilla 10-13. Pelkään, että jos soitan Naistenklinikalle, niin tipun IVF jonosta ja joudun taas odottamaan 6 kuukautta jos raskaus ei etenekkään hyvin. Minulla ei ole aikaa hukattavaksi, sillä olen 39 vuotias.
IVF jonossa ja raskaana luomusti!
epätietoisuus
0
173
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022266- 1041684
- 831366
- 1281353
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘721182Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511037
- 36962
- 33834