Hei, kyselen onko muita jotka on raskautuneet IVF jonossa. Olemme menossa IVF infoon ensi vuonna, syynä selittämätön hedelmättömyys. Ja nyt sitten olenkin raskaana! En vielä uskalla perua infoaikaa, koska edellinen raskauteni vuosi sitten meni kesken ensimmäisessä kolmanneksessa. Nyt sitten haluaisin kuitenkin käydä alkuraskauden ultrassa naistenklinikalla, koska lääkäri lupasi ennen inseminaatiohoidon aloitusta että heillä pääsee jos raskautuu tavalliseen tapaan.
Nyt siis kysymyksenä on onko Naistenklinikan Hormonipoliklinikan ultra viikoilla 5-7 vai se perinteinen seulontaultra viikoilla 10-13. Pelkään, että jos soitan Naistenklinikalle, niin tipun IVF jonosta ja joudun taas odottamaan 6 kuukautta jos raskaus ei etenekkään hyvin. Minulla ei ole aikaa hukattavaksi, sillä olen 39 vuotias.
IVF jonossa ja raskaana luomusti!
epätietoisuus
0
287
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062225- 103896
- 66843
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21766Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561