Unijukalle pyyntö

Neuvoakaipaan

Mitä sinä näkisit minun ja mystisen miehen tuttavuudessa? Molemmat tahoillamme omassa elämässä mutta jo vuosia on jatkunut tietynlainen yhteydenpito. Joskus turhauttavaa, mutta kiintymystä tai jotain vetoa välillämme kuitenkin on. Vaikea kääntää selkä mutta ei kai muutakaan vaihtoehtoa tässä ole? Miksi hän vaikenee ja katoaa toisinaan? Tarkoitusta on vaikea ymmärtää, miksi tälläinen tilanne eteen on tuotu tässä elämässä?

3

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

sauvojen 10: Jos haluat että saavutat jotakin niin toimi sen mukaan. Sauvojen 10 kertoo, että energia ympärillämme etsii aina uusia muotoja. Sinun itsesi päätettävissä on mihin suuntaan haluat jalostaa tuota energiaa. Sinun on itsesi tiedettävä mitä tästä miehestä haet. Voiko sanomasi mystisyys säilyä, mikäli tutustuttekin paremmin? Itse arvelisin että hän katoaa ja vaikenee, koska kokee samaan tapaan kuin itsekin tilanteen välillänne hieman keskeneräisenä? Vain sinä itse tiedät mitkä asiat sinulle tuovat positiivisia kokemuksia, mihin siis päivittäistä energiaasi tahdot käyttää ...

• Neuvoakaipaan

Kiitos. En vain tainnut oikein tulla tästä "hullua hurskaammaksi". Hänelle olen kyllä tehnyt selväksi mitä haluan. Hänen puoleltaan on toistuvaa soutamista ja huopaamista. Sepä enemmänkin mietityttää että mitä Hän haluaa. Ehkä ei muuta kuin aika ajoin "etäsuhde seuraa".

• näyttti

Ajanhukkaa hyvältä naiselta,roikkumista.Liiku ja tapaa uusia ihmisiä,etkö jo väsy tuollaiseen leluna olemiseen aikuisena?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe