Mitä sinä näkisit minun ja mystisen miehen tuttavuudessa? Molemmat tahoillamme omassa elämässä mutta jo vuosia on jatkunut tietynlainen yhteydenpito. Joskus turhauttavaa, mutta kiintymystä tai jotain vetoa välillämme kuitenkin on. Vaikea kääntää selkä mutta ei kai muutakaan vaihtoehtoa tässä ole? Miksi hän vaikenee ja katoaa toisinaan? Tarkoitusta on vaikea ymmärtää, miksi tälläinen tilanne eteen on tuotu tässä elämässä?
Unijukalle pyyntö
3
89
Vastaukset
- Unijukka15
sauvojen 10: Jos haluat että saavutat jotakin niin toimi sen mukaan. Sauvojen 10 kertoo, että energia ympärillämme etsii aina uusia muotoja. Sinun itsesi päätettävissä on mihin suuntaan haluat jalostaa tuota energiaa. Sinun on itsesi tiedettävä mitä tästä miehestä haet. Voiko sanomasi mystisyys säilyä, mikäli tutustuttekin paremmin? Itse arvelisin että hän katoaa ja vaikenee, koska kokee samaan tapaan kuin itsekin tilanteen välillänne hieman keskeneräisenä? Vain sinä itse tiedät mitkä asiat sinulle tuovat positiivisia kokemuksia, mihin siis päivittäistä energiaasi tahdot käyttää ...
- Neuvoakaipaan
Kiitos. En vain tainnut oikein tulla tästä "hullua hurskaammaksi". Hänelle olen kyllä tehnyt selväksi mitä haluan. Hänen puoleltaan on toistuvaa soutamista ja huopaamista. Sepä enemmänkin mietityttää että mitä Hän haluaa. Ehkä ei muuta kuin aika ajoin "etäsuhde seuraa".
- näyttti
Ajanhukkaa hyvältä naiselta,roikkumista.Liiku ja tapaa uusia ihmisiä,etkö jo väsy tuollaiseen leluna olemiseen aikuisena?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1141035
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57947KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856