[en tiä kuuluuko tää tänne mut laitan silti..]
Eli tietääkö kukaan paljonko maksaa suunnilleen semmonen Chupa Chups-hajuvesi..ILMAN mitään pussukoita tms![ku näin kaupas semmosen paketin jos oli se hajuvesi ja sit joku meikkipussi tai joku, ni se makso n.12e...]
Chupa Chups-hajuvedet
8
897
Vastaukset
- ETTÄ...
NUO OVAT TIKKAREITA! MINÄ AINAKIN SÖIN KAKARANA CHUPA CHUPS APPELSIININ MAKUISIA... MUTTA MÄ OON KAI AJASTANI JÄLJESSÄ...
- Kukkanen
Minäkin ajattelin, että miksi kukaan puhuu tikkareista... Mutta kai se oli joskus silloin kauan, kauan sitten. =)
- Chupa Chups ;)
Kukkanen kirjoitti:
Minäkin ajattelin, että miksi kukaan puhuu tikkareista... Mutta kai se oli joskus silloin kauan, kauan sitten. =)
joo eli siis on myös tikkareita, ja luulisin että niistä se koko hajuvesi-juttu on lähtösin..[koska molemmissa on se sama logo..]eli uskoisin et se on samalla vähän niinku mainontaa niille tikkareille ;)!
- cilla
seppälässä ne oli n. 10e.
- Guna
.. näin sellasen eilen vapaavalinnassa.. siellä se makso 14e mut se oli jossain ihme paketissa jos oli jotai muutaki ku se hajuvesi.. se hajuvesi oli kyl tosi hyvän hajunen..
- :))
Mulla on se punainen.
Maksoi jotain 12€ muistaakseni...
siitä on kyllä vähän jo aikaa ku ostin sen.. (: - joskus söin
:)) kirjoitti:
Mulla on se punainen.
Maksoi jotain 12€ muistaakseni...
siitä on kyllä vähän jo aikaa ku ostin sen.. (:Joskus mäkin söin noita tikkareita.
Ja heti kun luin Chupa Chups hajuvedestä niin ajattelin: Ei saatana kuka idiootti laittaa sitä ruiskutettavaa karkkilitkua itseensä.
LOLin english
- Anonyymi
Itse ostin semmosen Kaskisen kyläkaupasta Tuurista, ja maksoi kai noin 8e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418