[en tiä kuuluuko tää tänne mut laitan silti..]
Eli tietääkö kukaan paljonko maksaa suunnilleen semmonen Chupa Chups-hajuvesi..ILMAN mitään pussukoita tms![ku näin kaupas semmosen paketin jos oli se hajuvesi ja sit joku meikkipussi tai joku, ni se makso n.12e...]
Chupa Chups-hajuvedet
8
966
Vastaukset
- ETTÄ...
NUO OVAT TIKKAREITA! MINÄ AINAKIN SÖIN KAKARANA CHUPA CHUPS APPELSIININ MAKUISIA... MUTTA MÄ OON KAI AJASTANI JÄLJESSÄ...
- Kukkanen
Minäkin ajattelin, että miksi kukaan puhuu tikkareista... Mutta kai se oli joskus silloin kauan, kauan sitten. =)
- Chupa Chups ;)
Kukkanen kirjoitti:
Minäkin ajattelin, että miksi kukaan puhuu tikkareista... Mutta kai se oli joskus silloin kauan, kauan sitten. =)
joo eli siis on myös tikkareita, ja luulisin että niistä se koko hajuvesi-juttu on lähtösin..[koska molemmissa on se sama logo..]eli uskoisin et se on samalla vähän niinku mainontaa niille tikkareille ;)!
- cilla
seppälässä ne oli n. 10e.
- Guna
.. näin sellasen eilen vapaavalinnassa.. siellä se makso 14e mut se oli jossain ihme paketissa jos oli jotai muutaki ku se hajuvesi.. se hajuvesi oli kyl tosi hyvän hajunen..
- :))
Mulla on se punainen.
Maksoi jotain 12€ muistaakseni...
siitä on kyllä vähän jo aikaa ku ostin sen.. (: - joskus söin
:)) kirjoitti:
Mulla on se punainen.
Maksoi jotain 12€ muistaakseni...
siitä on kyllä vähän jo aikaa ku ostin sen.. (:Joskus mäkin söin noita tikkareita.
Ja heti kun luin Chupa Chups hajuvedestä niin ajattelin: Ei saatana kuka idiootti laittaa sitä ruiskutettavaa karkkilitkua itseensä.
LOLin english
- Anonyymi
Itse ostin semmosen Kaskisen kyläkaupasta Tuurista, ja maksoi kai noin 8e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381314En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?139824Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19726
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709