onko muilla kokemuksia semmosesta että whatsapin viestit tulee vasta kun avaa ite sovelluksen eikä silloin kun ne lähetetään? kyseessä siis huawei honor 7
honor 7 ja Whatsapp
45
6281
Vastaukset
- YleinenVika
Monella sama juttu eli on yleinen vika honor 7 puhelimessa kautta mailman.Korjaus on tuloillaan mutten tiedä milloin.
- tuttuahuuweita
Tuttua Huuweita:D
- hehehhehhhh
tuttua hullu vapusta
- Hfjfjfjfjxj
Mobiilidatalla vai Wlanilla? Oletko asentanut Whatsappin uudestaan?
- Tsekkaa
Ollut 1 huawei ja se otti ilmoituksia pois käytöstä virransäästön takia joten tsekkaa asetuksista
- Honor7
Mutta miten sen sais päälle sitte, kun en oo löytäny semmosta?
- Miklon
Täällä kans sama honor 7.ssa tulee välillä heti viesti ja välillä menee useempi tunti..
- Kokeiles_tätä
Ainakin Huawei Ascend G6:ssa on virranhallinnassa 3 moodia: Smart, Endurance and Normal. Whatsapp käyttäytyy juurikin niin että viestit tulevat perille vasta kuin menee ohjelmaan, siis vaikka ohjelma pyörii taustalla. Edellä mainittu ilmenee Smart ja Endurance virtamoodeilla. Kun virtamoodiksi laittaa Normal niin viestit tulevat heti ja Whatsapp toimii oikein.
En tiedä toimiiko Honor 7:ssa mutta kokeile. - Vivivi
Oon ostin tuon honor 7 saunalahden sivuilta. Onko hyvä puhelin?
- eihyväpuhelin
Ei olisi kannattanut. Huawei ei välitä käyttäjien tietoturvasta joten heidän tuotteiden käyttö ei ole tietoturvan kannalta turvallista: http://www.itviikko.fi/uutiset/2015/08/31/kayttoliittyma-ajaa-tietoturvan-edelle-huawein-uudessa-puhelimessa/201511109/7
- hehehehehe
eihyväpuhelin kirjoitti:
Ei olisi kannattanut. Huawei ei välitä käyttäjien tietoturvasta joten heidän tuotteiden käyttö ei ole tietoturvan kannalta turvallista: http://www.itviikko.fi/uutiset/2015/08/31/kayttoliittyma-ajaa-tietoturvan-edelle-huawein-uudessa-puhelimessa/201511109/7
hullu vapusen paskajutut
- perkele77
sama ongelma
- Nokia3310
Oli sama vika. Ei kannata ostaa kännykkää mikä on ominaisuuksiinsa nähden edullinen. Pidin Honor 7 3 viikkoo ja vitutus oli liian kova ni ostin iPhone 6s Plussan. Maksaa paljon vähän ominaisuuksia = neki vähät toimii.
- sygteryy
Nyt on kyllä ollut tois kov vitutus jos on pitänyt iphoneen alentua
- HOnor7
Mahtaakoha tuo korjaus olla milloin tulossa? Vai oletteko löytäneet jo ongelmaan jonkun muun ratkaisun?
- itseratkaisintämän
Löysin ratkaisun. Ostin Sonyn puhelimen ja myin Huawein. Hyvin pelaa kaikki ja tietoturva parempaa.
- ncncnc
Sama ongelma täällä eikä asetusten muutos auta mitään. Ihme juttu että puhelinta ylistetään arvosteluissa, mutta sitten kuitenkaan sen perustoiminnot ei toimi! Kusetettu olo.
- frederik
mulla autto se, että en sulje whatsappii erikseen. toimii ainakin mulla, virransäästötilalla ei merkitystä!!
- honor7
Voi myös tehdä niin, että laittaa whatsapp widgetin jollekkin näytöistä ni rupee pelittää. Ei oo pakko pitää whatsappii koko ajan päällä.
- frederik
ultraa en ole tietenkään kokeillu...
- HONOR7
Käyttäkää toistaseks tätä videossa esiteltyä tyyliä, eli suljette alhaalta kaikki appit kerralla niin yhteys ei katkea push notificationeja käyttävissä sovelluksissa. Erikseen kun sulkee mm. whatsappin niin sitten viestit ei kulje vasta kun käynnistää whatsappin / tai käyttää SUTO-SYNC OFF ja takasin ON.
https://www.youtube.com/watch?v=85L_UPBxKS8- HONOR7
*AUTO-SYNC
- HONOR7
Voihan niitä appeja sitten lukita vetämällä alas mitä ei halua suljettavan kun käyttää tuota "Flick up to clear all apps" toimintoa. Eiköhän sieltä ole päivitys tulossa kun kuulemma tuo tuorein B121 päivityksen jälkeen nimenomaan ilmeni tämä vika. B100 versiossa toimi moitteetta. Eiköhän näillä tule toimeen sen aikaa.
- uusi_omistaja
HONOR7 kirjoitti:
Voihan niitä appeja sitten lukita vetämällä alas mitä ei halua suljettavan kun käyttää tuota "Flick up to clear all apps" toimintoa. Eiköhän sieltä ole päivitys tulossa kun kuulemma tuo tuorein B121 päivityksen jälkeen nimenomaan ilmeni tämä vika. B100 versiossa toimi moitteetta. Eiköhän näillä tule toimeen sen aikaa.
kiitti toi toimii
- Vastausongelmaan
Sovellusasetuksista pois se kohta että sulkee sovelluksen puhelimen mennessä lepotilaan. tulee heti perille viestit.
- Minäpäminävaan
Ei auttanu mulla.
- Amatöörikö
Onko kenelläkään tietoa miten saa vai saako whatsapin viestit näkymään lukitusnäytöllä. Asetuksien mukaan pitäisi näkyä mutta ei vaan näy!
- hehehehheh
Lisää hullu vapusen paskaa saa Bittisky nikillä
- näin
Asetukset>hallinnoi sovelluksia>sit etit whatsapin siitä 'kaikki' kohdasta> näytä ilmoitukset.
- Hönöri
Tänää tuli päivitys honor7 niin nyt toimii
- Savol
Honor5 whatsapp kuvakkeessa ei näy saapuneet viestit. Asetuksissa on täppä kohdassa näytä saapuneet ilmoitukset. Miten saisi toimimaan?
- emtauttoko
Minulla itellä on y5 huawei Ja jotta sain sen näkymään niin piti päivittää Tämä whatsappi
- Honor7
https://youtu.be/t_fAXGVe-us
Tässä on nopea ja helppo ohje miten saa kaikkien sovellusten ilmoitukset toimimaan. Kokeilkaa tätä ja pitäisi tulla ilmoitukset läpi oli näyttö ja sovellus lulittu tai ei. - iipsku
Viestit näkyy kun menee sinne missä näkyy auki olevat sovellukset ja pyyhkäisee alaspäin ja tulee pieni lukon kuva. Sillon se on kyllä auki kokoajan
- Honor7
Mulla kans tää honor 7 ja sama ongelma.. Oon 2kk sit ostanu ja heti ensimmäise huollo jälkeen alko tekee tätä, et wa ilmotuksia ei näytä. Joko joku päivitys on tullu että asia korjautuu, vai mitä tässä tehdä? Auttaako jos huoltoon vie? 🙄 Jos sammutan puhelime ja laitan uusiks pääl, ni sit toimii ainaki 2-4h mut sit taas yhtäkkii lakkaa pelittämäst, näkyy vaa sii wa sovellukse yläreunast punane pallura et kuimont kappalet on tullu viestii.. Mut ilmotuspaneelis ei näy mittää et keneltä. Se kans et kaikki mahdolliset asetukset koluttu läpi mutta mikään ei auta. Ois iha kiva jos tähä ois joku ratkasu ja noi video sydeemit ja muut ni ei ainakaa auta, kokeiltu on! Pitäskö tässä mennä vaihtaa puhelinta
- honor7premium
Aikaisemmin oli käytössä honor 7, tässä ei ilmennyt tätä ongelmaa. Mutta nyt honor 7 premiumissa ohjelmistopäivityksen jälkeen whatsappista ei ole tullut ilmoituksia. Asetuksista olen yrittänyt laittaa takaisin ja myös poistaa sovelluksen ja ladata uudestaan. Ei auta 😢
- Juuses
Mulla sama homma honor 7 premiumissa
- Juketzi
Joko tähän on joku löytänyt jostakin ratkaisun,tai jotain järkeä koko hommaan?
- Soittakaajosasiaa
Ite kans kolunnu intterwebin läpi eikä vaan ratkasua löyry, täytynee tästälähin vartin välein sekata puhelinta....
- ymmällään
Viestit lähtee ja saapuu miten sattuu, välillä monien tuntien viiveellä! Wtf!?
On asennettu wassappia uudelleen, mut eilöydy ratkaisua. - ongelmaratkaistu
Mulla huawei P9 lite ja näin sain toimimaan. Eli mene asetuksiin, sieltä lisäasetukset ja sitten akun hallinta. Sieltä löytyy kohta suojatut sovellukset josta voit valita kaikki tai vaikka vain whatsappin lähettämään ilmoitukset ym vaikka puhelin on suljettuna.
Muut kenellä ei ole juuri tätä puhelinta niin etsikää sieltä akun hallinta kohta !- HermoMenee
Mulla ei auta tämäkään kikka. Kaikki ohjeet ja konstit olen yrittänyt tehdä vaan ei auta mikään.. Kohta vaihtuu puhelin.
- Prerium
Onko tullut mitään ratkaisua näihin ilmoitusongelmiin? Itsellä ollut vähän yli viikon käytössä kyseinen puhelin ja voin samaistua tähän samaan ongelmaan joka ottaa todella pattiin. Kik ja whatsapp viesteistä ei tule mitään ilmoituksia ja kaikkea kokeillut..
- Otsalaastari
Minäkin takkuan saman ilmoitusten puutteen kanssa....Xperia toimi tässä suhteessa moitteettomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2303009
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1252161Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171719Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141675Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921530Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471267- 511223
- 1081054
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58974- 91962