acer aspire 3533 hävis microfoonin ajuri eikä tunnista mikrofoonia
lukee vain ei mitään
ja tämä tapahtui win 10asennuksen jälkeen
mitä nyt ?
aserista hävis microfooni asetus
14
94
Vastaukset
katso laitehallinnasta onko se yleensä päälläkään.
ja voi sitä kauttaa myös yrittää päivittää sen.
pelaako kaiuttimet?- asernokia
KAIJUTTIMET PELAA !
MIRROFONIN KOHDALLA LUKEE EI MITÄÄN !- M-Hiomapaperia
Klikkaa siinä missä ei lue mitään äänityslaitteissa hiiren oikeaa ja valitse näytä piilotetut laitteet, nyt näkyy jos on mahdollista näkyä.
- asernokia
M-Hiomapaperia kirjoitti:
Klikkaa siinä missä ei lue mitään äänityslaitteissa hiiren oikeaa ja valitse näytä piilotetut laitteet, nyt näkyy jos on mahdollista näkyä.
EI AUTTANUT !
- M-hiomapapru
asernokia kirjoitti:
EI AUTTANUT !
Silloin on kuten sanoin, eli toisin sanoen koneessasi ei ole mikkiä, hommaa siihen sellainen.
- voiollataieiole
M-hiomapapru kirjoitti:
Silloin on kuten sanoin, eli toisin sanoen koneessasi ei ole mikkiä, hommaa siihen sellainen.
Jos koneessa on web-kamera on siinä silloin myös mikki. Jos taas ei ole niin yleensä mikkiä ei löydy..
- M-hiomapapru
voiollataieiole kirjoitti:
Jos koneessa on web-kamera on siinä silloin myös mikki. Jos taas ei ole niin yleensä mikkiä ei löydy..
Niin,mkuten sanoin, mikkiä ei ole.
Turhaan sinä minua opetat.
- VAINMIKKIPUUTTUU
EIKÖ KUKAAN TIEDÄ MITÄ TEKIS ?
- Puuttuujuu
Juuri näin, vain mikki puuttuu.
- äääntä123
Mikrofoni (SoundMax Integrated Digital HD Audio)
Tässä HP:ssa on tuollainen vaikkei 10:n luvatakkaan. - mikkihukassa
mikki edellen hukassa !
- cf1968
Mene koneen vasmistajan sivulle sieltä etsit support tai sinne päin tai jos on automaattinen tunnistus käytä sitä http://www.acer.fi/ac/fi/FI/content/drivers
- Acerman
Tämähän on taivaan vanhaa alunperin XP käyttiksellä olevaa Apire sarjaa jossa on edessä jack ulkoiselle mikille, kokeiles sitä. Toisekseen Fn F8 sulkee ja aukoo miklkiä jotta tuota...
Kaiuttimien kaa yhtenen ajuri kato siitä valmistaja etsi sopivaa, joku käy vamaan. Ei se mikki mihkään ole hävinny 10W päivitys teetättää... - onseniinettä
asus on paska merkki, älkää enää kukaan ostako asus merkkistä konetta ne on paskoja kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602