Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Esa menossa käräjäsaliin taas!

EsaaViedään

Esa menossa käräjäsaliin taas! Valkoinen auto hakee niinkuin viimeksikin. Syy: käsittämätön määrä sekavaa paskapostia keskustelupalstoille aina samoista aiheista!

13

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylavesiltä

      Noin se on.

      • lespoeesau

        Esko- Merjan-Pekan-Seppopa sanoi 40 vuoden homokokemuksella että esa on lesbo. Onhan sen oltava kun se niin sanoi.


    • virannomainen

      Esa pitää laittaa korvien välin tutkintaan vaan tuskinpa sieltä mitään löytyy!!

      • EsaNahka2

        Lesbo sen esan on oltava, ei siinä ole muuta vaihtoehtoa. Sellaista olen kuullut kylillä.


      • HossanMetsuri
        EsaNahka2 kirjoitti:

        Lesbo sen esan on oltava, ei siinä ole muuta vaihtoehtoa. Sellaista olen kuullut kylillä.

        Lesbo se on.


    • helskutanenkelit

      me mootoripyöräjenki kanatamme esaa, huraa huraa esa heipä hei!

      • ikinä

        Ei kannata.


    • juoksuvesiltä

      Nyt se vasta alkoi rikollisten jahtaaminen !

    • Sjyväkurkkuko

      Mistä kuulit? Meitä on ainaki 8000 ssalmelaista, joita tämä uutinen kiinnostaa ihan mahottomasti !

      • Jalkapuuhun

        Esahan on aina käräjillä. Jos ei omillaan niin kyttäämässä toisten asioita.


    • puollustus

      Esko-Merja-Pekka jo laskuja kirjoittelee kun puollustaa tai sitten ei puollusta esaa.

      • paritustodiste

        Ote rikostutkinnasta
        Yhteenveto: Pääsin tutustumaan tähän erittäin vakavaan ja koko Suomussalmea,
        Kainuuta ja Suomea järkyttävään tilanteeseen.
        Toinen viesti Pentti Polviselta huhtikuun alussa 2009
        Päiväys: Thu 9 Apr 2009 22:40 0100 [09.04.2009 22:40:00 EET]
        Lähettäjä: Pekka Paateri
        Vastaanottaja: [email protected]
        Vastausosoite: Pekka Paateri [email protected]

        Otsikko: hei
        Kun se eka kerta siellä Oulussa käynnin suhteen meni pieleen sen tulipalon takia ja se Petrin kanssa puuhastelu jäi tekemättä. Kun kevään tullen menen oppilaiden kanssa luokka retkelle Ouluun, niin tule sinne, niin mennään Petrin asunnolle ja minä pystyn järjestämään porukkaa ja kaljaa tietysti hommaan, vaikka sinä et sitä käytäkään, joku kokki ja muita miehiä on tulossa sinne. Tätä olen tehnyt hänen luonaan jo useita kertoja eli heti kun tapasimme hänet eka kerran toisen miehen kanssa ja jo samana kesänä hänet vein Helsinkiin, missä hän oli muiden miesten ja minun käytössä. Eipä tässä muuta, kuin odottelemaan sitä Oulun reissua. Terveisin Pena


    • Puuha-Esa

      Esalta jäi puuhastelut tekemättä. Jospa sitä olisi aikaa puuhailla siellä suljetulla sitten enemmän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe