Naapurilla ovet auki jatkuvasti

lähinaapurimme

asumme petäjäkoskella päin ja saimme kuulla että eräs naapurimme pitää ovia auki yötä päivää.Itse en tuollaiseen asiaan luottaisi vaikka syrjässä olemmekin ja meillä aina ovet lukossa kun emme ole paikalla.Hänellä on vielä lapsia joten joku yöhän sinne voi mennä kuka vaan,ja kun talo on niin näkyvällä niin varmasti käyvät varkaatkin vielä.Mitä mieltä muut?

7

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rosvo-Robert

Hyvä, että kerroit. Käydään heti tsekkaamassa, onko siellä mitään vietävää.

• pläääääähhh

Olisit nyt aloittaja laittanut oikein tarkan osoitteen, että varmasti roistot löytävät paikan, Idiootti!!! Mitä helvettiä se sinulle kuuluu, vaikka siellä olisi ikkunatkin auki??!! Mistä teitä ajattelemattomia hölmöjä ja toisten vahtaajia oikein sikiääkin?! Kyllä olisi Kainuu taas paljon voittanut, kun ukkisi olisi jo laskenut lakanoille!!

• lillerilallaa

Tämä on niitä kuuluisia sukurutsaisia tapauksia. Aivot ovat jääneet pois muun ruhon kehittyessä. Voihan se olla myös lakanoilta saadusta.

• Nuojuanneito

Tuskin sinne kukaan eksyy.Aika paljon taloja sielläkin suunnalla

• Nuojuanneito

Tuskin sinne kukaan eksyy.Aika paljon taloja siellä

• houlestunu

Mahtaa sille tulla kylymä ko pakkasiaki pitelee jo???

• Rosvo-Robert

Muutama vihje asumattoman vapaa-ajan asunnon tyhjentämiseksi:

Taajamien omakotialueella kannattaa seurata niitä taloja, jotka ovat asumattomia viikonloppujen ja lomakausien aikana. Tämä osoittaa, että asukkaat ovat tällöin vapaa-ajan asunnollaan.

Seuraavaksi kannattaa ryhtyä pöllimään kohdetalon posteja. Näin saa sähkö-, netti- ja kiinteistövakuutuslaskuista selville tyhjennettävän kohteen osoitteen, sen koon ja varusteiston sekä mahdollisten hälytyslaitteiden olemassaolon. Google ja muut karttasovellukset näyttävät vielä paikan lähiympäristöineen.

Sitten vain odottamaan, että asukkaat ovat vakiasunnossaan, jolloin pakettiauton ja peräkärryn kanssa liikkeelle. GPS tai Google opastaa perille.

Helpompaa kuin heinänteko!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5137
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1807
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1207
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe