Naapurilla ovet auki jatkuvasti

lähinaapurimme

asumme petäjäkoskella päin ja saimme kuulla että eräs naapurimme pitää ovia auki yötä päivää.Itse en tuollaiseen asiaan luottaisi vaikka syrjässä olemmekin ja meillä aina ovet lukossa kun emme ole paikalla.Hänellä on vielä lapsia joten joku yöhän sinne voi mennä kuka vaan,ja kun talo on niin näkyvällä niin varmasti käyvät varkaatkin vielä.Mitä mieltä muut?

7

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rosvo-Robert

      Hyvä, että kerroit. Käydään heti tsekkaamassa, onko siellä mitään vietävää.

    • pläääääähhh

      Olisit nyt aloittaja laittanut oikein tarkan osoitteen, että varmasti roistot löytävät paikan, Idiootti!!! Mitä helvettiä se sinulle kuuluu, vaikka siellä olisi ikkunatkin auki??!! Mistä teitä ajattelemattomia hölmöjä ja toisten vahtaajia oikein sikiääkin?! Kyllä olisi Kainuu taas paljon voittanut, kun ukkisi olisi jo laskenut lakanoille!!

      • lillerilallaa

        Tämä on niitä kuuluisia sukurutsaisia tapauksia. Aivot ovat jääneet pois muun ruhon kehittyessä. Voihan se olla myös lakanoilta saadusta.


    • Nuojuanneito

      Tuskin sinne kukaan eksyy.Aika paljon taloja sielläkin suunnalla

    • Nuojuanneito

      Tuskin sinne kukaan eksyy.Aika paljon taloja siellä

    • houlestunu

      Mahtaa sille tulla kylymä ko pakkasiaki pitelee jo???

    • Rosvo-Robert

      Muutama vihje asumattoman vapaa-ajan asunnon tyhjentämiseksi:

      Taajamien omakotialueella kannattaa seurata niitä taloja, jotka ovat asumattomia viikonloppujen ja lomakausien aikana. Tämä osoittaa, että asukkaat ovat tällöin vapaa-ajan asunnollaan.

      Seuraavaksi kannattaa ryhtyä pöllimään kohdetalon posteja. Näin saa sähkö-, netti- ja kiinteistövakuutuslaskuista selville tyhjennettävän kohteen osoitteen, sen koon ja varusteiston sekä mahdollisten hälytyslaitteiden olemassaolon. Google ja muut karttasovellukset näyttävät vielä paikan lähiympäristöineen.

      Sitten vain odottamaan, että asukkaat ovat vakiasunnossaan, jolloin pakettiauton ja peräkärryn kanssa liikkeelle. GPS tai Google opastaa perille.

      Helpompaa kuin heinänteko!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      102
      3205
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3116
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      322
      1959
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1459
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1246
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      888
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      125
      817
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      757
    Aihe