kaikki kuvat kirjaksi aikajärjestyksessä

kaikkikuvatkansiin

Onko paikkaa, jossa voisi teettää kaikki (tuhannet) valokuvat tiedostoista albumeiksi?Vieläpä niin, että kuvan nimeksi tulisi se,mikä on kuvan nimenä tiedostossa.
Haluaisin vain kaikki painettuna.

3

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkikuvatkansiin

      Ilmeisesti tällaista ei ole. Olen tehnyt vain ifolorin albumeita ja niissä on kyllä kova värkkääminen, että kuvat saa näkymään kokonaan, vaikka olisi se valmispohja. Ja tekstit pitää kirjoittaa.
      Jotenkin luulisi, että olisi helppo valokuvausfirmojen tällainen järjestää. Tuleehan tiedoston nimi valokuvatulosteenkin taakse, miksei sitten kuva-albumiin kuvan viereen. Luulisi myös, että muillakin alkaa olla paljon kuvia, joita ei uskalla säilyttää muutaman vuoden välein vaihdettavilla läppäreillä, eikä kuitenkaan intoa ruveta albumeita itse tekemään.

      • osta_kovalevy

        On varmastikin valokuvafirmoilta ihan fiksu veto, jos tuollaista palvelua ei tarjota. Kävisi pian niin, että mistään tekniikasta mitään tajuamattomat ihmiset palaavat liikkeeseen niiden kirjojen kanssa, kun tarvis kuvista kopiota...

        Toisaalta oikean palvelun löytäminen on onneksi sen verran vaikeaa, että väärät ihmiset eivät sitä osaa...


    • ostaluovuutta

      Saahan sitä skannattua kuvan ja tulostettua. Ei kaiken tarvitse olla digimuodossa. Paitsi, jos ei ole ideointikykyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      4156
    2. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      79
      2337
    3. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1811
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      173
      1697
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    6. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1291
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    10. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1093
    Aihe