Varakas 40 herrasmies, tyylikäs ym. Varattu. Matkaseuraa V I P kaunis, tyylikäs, edustava, seikkailuhenkinen ja sinä joka ymmärrät missä mennään. Ota pikaisesti yhteyttä. Matkaan jo marraskuun alussa.
[email protected]
Pattaya marraskuu
6
160
Vastaukset
- Matkallelämpimään
Kerrotko lisää [email protected]?
- Syysruskaaaa
Hei,
Olet siis varattu, kuuluuko reissuun ainoastaan matkaseura vai seksikin? Ihan ei aukea.. - OmgOMG
Veikkaisin että kamarissa ns lakanavalssi kuuluu kuvioon.
- april6
Hei kaunis?
Täällä nyt olen ujosteleamatta, kuin kerran kirjoitankin.
Matka miehen kanssa joka kiemurtelematta kertoo olevansa varattu, ja kaipaa
läheisyyttää toiseen ..... kiinostaa ja kerranhan täs eletään!
Minä vapaa: kaunis perhonen joka ei lennä kukasta toiseen.
Minä : vehnänvaalea pitkä tukka, siniset silmät, pitkät jalat, pitkät sormet ja hoidetut kynnet, whiskey maistuu jos sillä päällä ollaan, mekko tai bleseri/jakku kuluu minun työvaatteisiin ja muutenkin haluan seurata muotia.
Terveisin/ perhonen- gentlman-15
Sen lisäksi että olet nuori, kaunis, luotettava, ymmärrät että olen naimisissa, toivon että ymmärrät myös että mukana meidän touhuissa ovat myös thai-tyttöt.
Sinun kanssasihan kahdestaan minä voisin pitää peliä myös Suomessa. Haen eksotiikkaa ja hurjia kokemuksia. Ymmärräthän pelin hengen.
- lomallatransu
lady 56 vastaa aiheeseen. Olen valmis mihin vaan jos sen suot. Syväkurkku tekee kaiken, jos matkan maksat. Mitat 166, 56, . Tarviiko muita mittoja. Olen 47v. ja valmis reissuun. I do everything what you need. Not any questions!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli369275"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn313787Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi782390Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1152304Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on201909Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait141568Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.311396- 711247
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.261199Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1721012