Varakas 40 herrasmies, tyylikäs ym. Varattu. Matkaseuraa V I P kaunis, tyylikäs, edustava, seikkailuhenkinen ja sinä joka ymmärrät missä mennään. Ota pikaisesti yhteyttä. Matkaan jo marraskuun alussa.
[email protected]
Pattaya marraskuu
6
188
Vastaukset 6
- Matkallelämpimään
Kerrotko lisää [email protected]?
- Syysruskaaaa
Hei,
Olet siis varattu, kuuluuko reissuun ainoastaan matkaseura vai seksikin? Ihan ei aukea.. - OmgOMG
Veikkaisin että kamarissa ns lakanavalssi kuuluu kuvioon.
- april6
Hei kaunis?
Täällä nyt olen ujosteleamatta, kuin kerran kirjoitankin.
Matka miehen kanssa joka kiemurtelematta kertoo olevansa varattu, ja kaipaa
läheisyyttää toiseen ..... kiinostaa ja kerranhan täs eletään!
Minä vapaa: kaunis perhonen joka ei lennä kukasta toiseen.
Minä : vehnänvaalea pitkä tukka, siniset silmät, pitkät jalat, pitkät sormet ja hoidetut kynnet, whiskey maistuu jos sillä päällä ollaan, mekko tai bleseri/jakku kuluu minun työvaatteisiin ja muutenkin haluan seurata muotia.
Terveisin/ perhonen- gentlman-15
Sen lisäksi että olet nuori, kaunis, luotettava, ymmärrät että olen naimisissa, toivon että ymmärrät myös että mukana meidän touhuissa ovat myös thai-tyttöt.
Sinun kanssasihan kahdestaan minä voisin pitää peliä myös Suomessa. Haen eksotiikkaa ja hurjia kokemuksia. Ymmärräthän pelin hengen.
- lomallatransu
lady 56 vastaa aiheeseen. Olen valmis mihin vaan jos sen suot. Syväkurkku tekee kaiken, jos matkan maksat. Mitat 166, 56, . Tarviiko muita mittoja. Olen 47v. ja valmis reissuun. I do everything what you need. Not any questions!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3571564- 1141226
- 1171127
- 118896
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22883- 111832
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i110492- 18490
- 40488
- 36433