Pattaya marraskuu

Gentlman

Varakas 40 herrasmies, tyylikäs ym. Varattu. Matkaseuraa V I P kaunis, tyylikäs, edustava, seikkailuhenkinen ja sinä joka ymmärrät missä mennään. Ota pikaisesti yhteyttä. Matkaan jo marraskuun alussa.
[email protected]

6

188

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkallelämpimään
    • Syysruskaaaa

Hei,
      Olet siis varattu, kuuluuko reissuun ainoastaan matkaseura vai seksikin? Ihan ei aukea..

• OmgOMG

Veikkaisin että kamarissa ns lakanavalssi kuuluu kuvioon.

• april6

Hei kaunis?
      Täällä nyt olen ujosteleamatta, kuin kerran kirjoitankin.
      Matka miehen kanssa joka kiemurtelematta kertoo olevansa varattu, ja kaipaa
      läheisyyttää toiseen ..... kiinostaa ja kerranhan täs eletään!
      Minä vapaa: kaunis perhonen joka ei lennä kukasta toiseen.
      Minä : vehnänvaalea pitkä tukka, siniset silmät, pitkät jalat, pitkät sormet ja hoidetut kynnet, whiskey maistuu jos sillä päällä ollaan, mekko tai bleseri/jakku kuluu minun työvaatteisiin ja muutenkin haluan seurata muotia.

Terveisin/ perhonen

• gentlman-15

Sen lisäksi että olet nuori, kaunis, luotettava, ymmärrät että olen naimisissa, toivon että ymmärrät myös että mukana meidän touhuissa ovat myös thai-tyttöt.
        Sinun kanssasihan kahdestaan minä voisin pitää peliä myös Suomessa. Haen eksotiikkaa ja hurjia kokemuksia. Ymmärräthän pelin hengen.

• lomallatransu

lady 56 vastaa aiheeseen. Olen valmis mihin vaan jos sen suot. Syväkurkku tekee kaiken, jos matkan maksat. Mitat 166, 56, . Tarviiko muita mittoja. Olen 47v. ja valmis reissuun. I do everything what you need. Not any questions!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      416
      1670
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      808
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      757
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      714
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      691
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      645
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      417
      634
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      553
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      537
    10. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      30
      492
    Aihe