Nyt käytössä:
- Snow Leopard 10.6.8 käyttis
- iMac vm2011
- Prossu 3 GHz
- muisti 4 MHz
Kai se on pakko päivittää uudenmpaan vaikka tämä SnowLeopard hyvin toimiikin. Ei näemmä Yosemiteen enää voi päivittää vaan tämä uusin El Capitan on otettava?
En ole koskaan tehnyt vastaavanlaista toimenpidettä joten en uskalla lähteä klikkailemaan, että päivitä!
Saisiko mistään vaikka puhelinapua (tietenkin minä soitan) asennuksessa?
t.Raimo
Apua El Capitan asennukseen
3
181
Vastaukset
- semurikkasiel
Tee koneesta täysi Time Machine -varmuuskopio ennen päivitystä. Varmista, että käyttämäsi ohjelmistot ja oheislaitteet ovat tuettuja uudemmassa versiossa. On tullut vastaan tapauksia, että esim. tulostinta ei ole enää saanut toimimaan uudemmalla versiolla tai jokin ohjelma ei ole enää toiminut eikä sitä ole enää mahdollistakaan saada toimimaan.
Tukea saa Applelta https://www.apple.com/fi/support/contact/ - 1stMacFinn
Ja kun olet tehnyt varmuuskopion, lataa ja asenna se El Capitan. Suosittelen kyllä ennen asennusta vielä kopioimaan sen asentajan tikulle tai ulkoiselle levylle ennen asennusta.
Sitten vaan toimit ohjeen mukaan. Menee siinä tunti. - KäyttäjäX
Ihan vinkiksi että 8GB muistilla toimii paremmin. Huomattavasti paremmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 491005
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57947KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856