Onko pääkaupunki seudulla yhtään vamppyyria, ihmissutta tai velhoa/noitaa. Haluisin että joko muutatte mut tai opetatte mulle magiaa. Auttakaa muo tän asian suhteen... oon siis 16V
Lukekaa tää
5
84
Vastaukset
- Fredegar
Et tarvitse opettajia oppiaksesi magiaa. Magia on täysin luonnollinen ilmiö joka onnistuu jo pelkillä ihmisen mielenvoimilla. Seuraavat linkit kannattaa vilkaista läpi, niissä on paljon tietoa, ja lukuisia henkisiä harjoitteita joiden avulla pystyt kehittymään.
http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Satanic_Magick.html
http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Satanic_Meditation.html- BtypeA
Älä vedä pentuja tuohon petokseen. Tyhmäkin tietää kuka olet. Minäkin. Tunnen hyvin tyylisi kirjoittaa.Ei saatana tarjoa mitään. Usko pois, olen pentu itsekin, mutta jumalauta en niin tyhmä, että lähdin tekemään mitä pyysit. Anna lapsien olla. saatana ei anna muuta kuin tulta haaveille. Lucifer on ehkä kaunis, mutta julma, eikä tarjoa mitään. Hemmetti onko edes varmaa, että hän on jo 16? LOPETA.Minun piti jättää tämä keskustelupalsta taakse jo ihan sen takia, millaisia nämä ovat nyt yleensä ovat.
Danzigkin on kaunis.(näin tähän väliin vain..oikein viehättävä hän oli nuorena miehenä).
coomeoone älä lähde tuon tyypin toihuihin, niissä on paljon kyseen alaista meininkiä. Etsi magiikkaa jonkin toisen kautta, tuo henkilö antaa sinulle korkeintaan vinkkejä joilla päädyt tekemään kamaluuksia. Saatanaan saa uskoa, jos se on jonkun elämän pointti, muttei kovin suositeltavaa. Ihan vinkkinä vain. Ja kyllä en ole jeesustelija, vaikka hänellä on lukuisia viisaita ajatuksia, joita arvostan. Uskon niin laajasti etten määrittele itseäni. Uskoi sitten tieteeseen tai satuihin kannattaa pysyä kaukana tuon henkilön ajatusmaailmasta. Se on synkkä. Tai itse päätät.
Nergal anna hemmetti olla. Lapsia ei tarvitse turmella? Tajuatko!!? Onko se niin hemmetin vaikeaa käsittää? Taisit kyllästyä, kun et saanut revittyä minua mukanasi? Tajuatko jo, että on olemassa jotain voimakkaampaa kuin veitset? Olen lukenut psykologiaa ja onhan filosofiakin tuttu aihe, oletko niin naivi etten käyttäisi yhtää älliäni ja tajuasi sinun päämääriäsi? Mikset etsi muita samaan uskovia, älä turruta ihmisiä, joilla on vielä mahdollisuuksia.
Vai valehtelitko?
oletko tosiaan niin julma.
Olet viisas ja varmasti lumoava persoona, mutta minä sanon tämän tämän kerran;Älä etsi valoa pimeydestä, jos itse painoit katkaisinta.
Sinä itse leikit tulella, en siis ole yksin, mutta älä vedä häntäkin tuohon myrkkyyn. Minäkin osaan kuitenkin kritisoida, älä yllytä enempää. Ja anteeksi änkeämiseni, koitan lopettaa saman asian jauhamisen, mutta tuo pisti silmääni kuin puinentikku.
Kaikkea hyvää Coomeoone:)
Nergal älä ole noin ärsyttävä. - Coomeoone
BtypeA kirjoitti:
Älä vedä pentuja tuohon petokseen. Tyhmäkin tietää kuka olet. Minäkin. Tunnen hyvin tyylisi kirjoittaa.Ei saatana tarjoa mitään. Usko pois, olen pentu itsekin, mutta jumalauta en niin tyhmä, että lähdin tekemään mitä pyysit. Anna lapsien olla. saatana ei anna muuta kuin tulta haaveille. Lucifer on ehkä kaunis, mutta julma, eikä tarjoa mitään. Hemmetti onko edes varmaa, että hän on jo 16? LOPETA.Minun piti jättää tämä keskustelupalsta taakse jo ihan sen takia, millaisia nämä ovat nyt yleensä ovat.
Danzigkin on kaunis.(näin tähän väliin vain..oikein viehättävä hän oli nuorena miehenä).
coomeoone älä lähde tuon tyypin toihuihin, niissä on paljon kyseen alaista meininkiä. Etsi magiikkaa jonkin toisen kautta, tuo henkilö antaa sinulle korkeintaan vinkkejä joilla päädyt tekemään kamaluuksia. Saatanaan saa uskoa, jos se on jonkun elämän pointti, muttei kovin suositeltavaa. Ihan vinkkinä vain. Ja kyllä en ole jeesustelija, vaikka hänellä on lukuisia viisaita ajatuksia, joita arvostan. Uskon niin laajasti etten määrittele itseäni. Uskoi sitten tieteeseen tai satuihin kannattaa pysyä kaukana tuon henkilön ajatusmaailmasta. Se on synkkä. Tai itse päätät.
Nergal anna hemmetti olla. Lapsia ei tarvitse turmella? Tajuatko!!? Onko se niin hemmetin vaikeaa käsittää? Taisit kyllästyä, kun et saanut revittyä minua mukanasi? Tajuatko jo, että on olemassa jotain voimakkaampaa kuin veitset? Olen lukenut psykologiaa ja onhan filosofiakin tuttu aihe, oletko niin naivi etten käyttäisi yhtää älliäni ja tajuasi sinun päämääriäsi? Mikset etsi muita samaan uskovia, älä turruta ihmisiä, joilla on vielä mahdollisuuksia.
Vai valehtelitko?
oletko tosiaan niin julma.
Olet viisas ja varmasti lumoava persoona, mutta minä sanon tämän tämän kerran;Älä etsi valoa pimeydestä, jos itse painoit katkaisinta.
Sinä itse leikit tulella, en siis ole yksin, mutta älä vedä häntäkin tuohon myrkkyyn. Minäkin osaan kuitenkin kritisoida, älä yllytä enempää. Ja anteeksi änkeämiseni, koitan lopettaa saman asian jauhamisen, mutta tuo pisti silmääni kuin puinentikku.
Kaikkea hyvää Coomeoone:)
Nergal älä ole noin ärsyttävä.Juu siis en mä tollassee ns. Saatanan palvontaan/mustaan magiaan ois missää vaihees alentunukkaa... jos totta puhutaan ni laitoin to vähä läpäl tänne
- BtypeA
Hyvä homma, ei tohon kannatakkaa lähtee.
En vain ymmärrä vitsiäsi. Tai ehkä kyllä.
Ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992