tämä on?...
Millä hitolla pääsen eroon ongelmastani.Kerokaa.Olen tosissani.Miten opin hyväksymään ihmiset jotka eivät näe itseään sellaisina kuin ovat? Minulla on pakkomielle tiputtaa kaikki maan pinnalle.Inhoan naisia jotka pitävät itseään kauniina mutta ovat tosi rumia.
Mitä ihmettä?
14
1659
Vastaukset
- Pööö
Noin Iso-Jorma vahva hetero, niin tietää varmaan itsekin vastauksen :)
- ADHD
Ei kaikkea tarttekaan hyväksyä saati ymmärtää, tuskin siihen kukaan meistä ees täydellisesti pystyy? Mikset vaan ole oma itses omine mielipiteines?
Mä en nää mitään pahaa siinä et on suora ja kertoo asiat niinkun ne omasta mielestä on!
Sehän on sitten muitten ongelma jos joku ei ymmärrä ja hyväksy sun mielipiteitäs? Meitä on niin moneen junaan ja osa jää aina jo puolimatkassa eri pysäkeille?- LaikaQ
Näin jo hitusen elämää nähneenä haluan aina tällaisten mielipiteiden esittäjiltä kysyä, että ilahdutko itsekin suorasta ja rehellisestä asenteesta, kun joku sanoo itsellesi, että oletpa mielestäni ruma ja tyhmä lehmä??
Ja kenellä on oikeus ryhtyä yleensä määrittelemään yksisilmäisesti mikä on tyhmä tai ruma? Oletteko itse mielestänne 100pros. täydellisiä kaikin puolin? Tuollainen ihmisten luokittelu mielestäni vaatisi sitä.
Kasvakaa jo isoiksi, jooko? Hohhoijaa.. - Lumienkeli.
LaikaQ kirjoitti:
Näin jo hitusen elämää nähneenä haluan aina tällaisten mielipiteiden esittäjiltä kysyä, että ilahdutko itsekin suorasta ja rehellisestä asenteesta, kun joku sanoo itsellesi, että oletpa mielestäni ruma ja tyhmä lehmä??
Ja kenellä on oikeus ryhtyä yleensä määrittelemään yksisilmäisesti mikä on tyhmä tai ruma? Oletteko itse mielestänne 100pros. täydellisiä kaikin puolin? Tuollainen ihmisten luokittelu mielestäni vaatisi sitä.
Kasvakaa jo isoiksi, jooko? Hohhoijaa..Kyllä siinä vaiheessa voi naisen luokitella rumaksi jos on: finninen naama, ohut tai/ja paskanen tukka,on tosi lihava tai tosi laiha, eli toisin sanoen muodoton, ei meikkaa eikä edes yritä näyttää hyvältä.Siihen jos vielä lisäisi kossunpohjarillit niin what the woman! Jos nuo kaikki piirteet omaa niin silloin on tosi ruma.
Naisen tulee huolehtia itsestään. Hän ei saa haista vanhalle hielle, olla epähygieninen, liika lihavuus kertoo usein jotain, ellei se sitten johdu sairaudesta. Pieni pyöreys on eri asia, ehkä plussaakin. Ja vaikka olisi lihavakin niin itseään voi korostaa hiuksin, meikein, ja itseään arvostusta osoittavin ja hellivin tavoin, joka näkyy itsevarmuutena ja persoonallisuuden korostumisena. Enkä tarkoita että jos joku mainitsemistani negatiivisista asioista löytyy juuri sinusta, että olisit ruma,vaan tarkoitan että jos olet noita kaikkia etkä halua tehdä asialle mitään niin ... kerroin vain mielipiteeni...
Pitäkää huolta itsestänne...
Sielu se kaunein on, mutta kivemman näköistä ulkokuorta on kivempi mennä kolkuttelemaan!
- sama
ongelma siinä että mua ällöttää tyhmät ihmiset.
- zosu
....luulen, että ongelmasi on klassinen. Ihmisen täytyy ensin oppia hyväksymään itsensä sellaisena kuin todellisuudessa on, ja tämä edellyttää itsensä tuntemista sellaisena kuin todellisuudessa ja tämä jos joku on vaikeaa ja aikaa vievää hommaa.
Sen jälkeen kun olet oppinut näkemään itsesi sellaisena kuin todellisuudessa olet ei enää ole vaikeaa hyväksyä muita ihmisiä ..... - aabeecee
En myöskään voi sietää tyhmiä ihmisiä.
- Klaudia
ole ainut. Tunnen muitakin samalaisia kuin sinä. En ymmärrä, mikä siinä on niin kivaa, saada toinen tuntemaan itsensä rumaksi. Itse en vain taida tuntea ketään, joka kuvittelisi itsensä jotenkin erityisen paljon muita kauniimmaksi. Toivoisin, että ihmisillä olisi enemmän itseluottamusta. TURHA JA LIIALLINEN vaatimattomuus ei kaunista ketään. Kun ihminen masentuu oman ulkonäkönsä takia, hän muuttuu entistä "rumemmaksi", tai niin no... Mieluummin minä ainakin näkisin ihmiset tyytyväisinä omaan itseensä kuin pettyneinä omaan ulkonäköönsä, asiaan, jolle ei aina ole sen enempää tehtävissä. Pakko vaan hyväksyä se, mitä ei voi muuttaa. Ei kaikilla ole mahdollisuutta eikä halua mennä "hurjaan muodonmuutokseen". Anna nyt ihmeessä vaatimattomienkin kukkien kukkia. Jokainen ruusu on sen arvoinen, ja jokainen nainen on kaunis kuin ruusu. Joka muuta väittää, on valehtelija eikä ansaitse joululahjojaksi muuta kuin risuja.
- Hmmmmmmmmm
Missä ostetaan lehmillä vaimo. Joku mies halusi ostaa vaimon ja kallein vaimo oli kylässä ollut 3 lehmän vaimo.
No miespä ostikin vaimonsa 5 lehmällä.
Joku sitten kyseli syytä moiseen tyhmyyteen, johon mies, jotta hän halusikin 5 lehmän vaimon :D.
Ja vaimo tietenniin oli onnessaan,kun ei kestään ikuna oltu 5 lehmää maksettu.- Jennifer40
..kiva tarina, mutta en oikein ymmärtänyt, miten se liittyi tuohon aloittajan kysymykseen...?
Ajattelepa muuten, miten voimme itse antaa eri asioille arvonnousun. Hmm....tuossa tarinassa piileekin suuri filosofinen elämänkatsomus. - Hmmmmmmmmm
Jennifer40 kirjoitti:
..kiva tarina, mutta en oikein ymmärtänyt, miten se liittyi tuohon aloittajan kysymykseen...?
Ajattelepa muuten, miten voimme itse antaa eri asioille arvonnousun. Hmm....tuossa tarinassa piileekin suuri filosofinen elämänkatsomus.Sitä kait aattelin, että kuka ehdointahdoin haluaa
elää elämänsä rumien ja vihamielisten ihmisten ympäröimänä. Silleen kieron puun kautta. ;D
Tiedän tuon tunteen..
En voi sietää typeryyttä, vaikken aina itse käyttäydy järin fiksusti.
En voi sietää ihmisiä jotka kulkevat nenä pystyssä ja luulevat olevansa jotain.
Minunkin tekisi joskus viedä muutama ihminen peilin eteen , jotta he näkisivät itsensä, mutta sisäpuolelta. ja sitä ei valitettavasti yksikään peili näytä.
Ja taas.. mikä minä olen ketään arvostelemaan? Olenko itse muka niin täydellinen ja hyvä..?
niinmpä niin.. empä taida ollla en..- rva möykky
..mullakin tapana olla vähän liian suorasukainen..ja heittää ihan vaa huviksee jotain absurdia kavereille ja tiputtaa ne maan alle..
se on huono tapa. joudun sitten kiemurtelemaan syyllisyydentunnoissa ja tuskissa monia viikkoja..
ja sitten taas palaan kuvioihin ja paukautan jotain älyvapaata..- ruma rilluma hei
Huomenta,
Olen seurustellut yhdeksisen kuukautta. Välillä kumppani on ihanan utuinen, lemmittävä, pehmeän näköinen, kaunis. Sitten joskus ymmärtämätön moukkaläjäidiootti.. Kulloinenkin Rumuus tai Kauneus tuntuu korreloivan mielialojani. Sitä miten meillä menee pariskuntana.
Ailahtelen, niinpä myös kauneuskäsitykseni liukuu, joskus jopa taannehtii. Kauneuteen voi väsyä, olen sen huomannut duunissa. Silloin pitää vetäytyä ärsyketyhjiöön palautumaan.
Itsevarmuus ja röyhkeys minua kiehtoo. Se on kaunista, vaikka kyse on yleensä jonkinlaisesta narsistisesta ongelmasta tai taipumuksesta. Mieluusti olen yleisönä jonkin aikaa. ja koen sen hetkellisenkin suprihmisyyden hassuna, ja kauniina.
Kallioon tipauttelu (="heittää kavereille ihan vaa huviksee jotain absurdia") on ollut minullekin tyypillistä aikoinani, mutta olen siitä luopunut (kun lopetin baarissa notkumisen). Lähinnä kyse oli omasta kyvyttömyydestä lähteä, muuttua/muuttaa elämänsä... siellä silloin olin, niin paljon, pitkään. Kukaan ei minulle pärjännyt sanailussa, jokaisessa kun on luonteessaan vikoja, joita takerruttaa sanojan takkiin, jos moraalisaarna ärsytti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059