Terve, olen etä suhteessa oleva 53 v/170 vm siisti huoliteltu mies, koska näemme harvoin siksi ajattelin että löytyisikö täältä luotettavaa tervettä nuorempaa naista, petipuuhiin, voisit olla iältäsi vaikka 40 - 50 v hoikalla vartalolla.
Jos kiinnostaa seikkailu mailaa: [email protected]
olisiko täällä
5
370
Vastaukset
- novähänvaivaaon
terve. ei löydy ei.
- Salolampi
Helevetin huono novelli. älä koskaan enää kirjoita mitään.
- si6jk
Hei, kirjoitin juuri sinulle vastauksen sinne, olen hyvin halukas kokeilemaan kanssasi lemmen leikin, kun mieheni on aina töissä muka, epäilen toki, on minullakin sitten oikeus kokeilla toista miestä, pidätkö tanssimisesta, ? voisimme käydä ensin tanssimassa ja sen jälkeen helliä >>>> mutta lue ja vastaa palataan :>>>D
- htr7
Terve, oletko hyvä hellyydessä, ajattelin samoin poiketa totutusta rytmistä, minulla on ollut nuoria miehiä mutta heistä en nauti kun se on perinteisesti pusu känissä ja menksi mitä siinä nainen ehtii saada, mies kylläkin kerrot elevasi jo varttuneempi miksipä enne kokeilisi, palataan sähköisesti asiaan " tavataan pian "
- sarkasmi.orgasmi
Aika huono tämä novellisi. Siinä saisi olla enemmän toimintaa ja se voisi olla hivenen pidempi.
Keskustelu24 > Seksi > Seksinovellit > Syrjähypyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1596279
- 1165786
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465337Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323405- 552949
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252661- 432360
- 252290
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132030On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151901