Terve, olen etä suhteessa oleva 53 v/170 vm siisti huoliteltu mies, koska näemme harvoin siksi ajattelin että löytyisikö täältä luotettavaa tervettä nuorempaa naista, petipuuhiin, voisit olla iältäsi vaikka 40 - 50 v hoikalla vartalolla.
Jos kiinnostaa seikkailu mailaa: [email protected]
olisiko täällä
5
342
Vastaukset
- novähänvaivaaon
terve. ei löydy ei.
- Salolampi
Helevetin huono novelli. älä koskaan enää kirjoita mitään.
- si6jk
Hei, kirjoitin juuri sinulle vastauksen sinne, olen hyvin halukas kokeilemaan kanssasi lemmen leikin, kun mieheni on aina töissä muka, epäilen toki, on minullakin sitten oikeus kokeilla toista miestä, pidätkö tanssimisesta, ? voisimme käydä ensin tanssimassa ja sen jälkeen helliä >>>> mutta lue ja vastaa palataan :>>>D
- htr7
Terve, oletko hyvä hellyydessä, ajattelin samoin poiketa totutusta rytmistä, minulla on ollut nuoria miehiä mutta heistä en nauti kun se on perinteisesti pusu känissä ja menksi mitä siinä nainen ehtii saada, mies kylläkin kerrot elevasi jo varttuneempi miksipä enne kokeilisi, palataan sähköisesti asiaan " tavataan pian "
- sarkasmi.orgasmi
Aika huono tämä novellisi. Siinä saisi olla enemmän toimintaa ja se voisi olla hivenen pidempi.
Keskustelu24 > Seksi > Seksinovellit > Syrjähypyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802207
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871580Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141294Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441114Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2161092- 45997
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815