10 faktaa itestänne

jokutyyppivaaa

Alota1oon tyttö 2oon 13 3harrastan cheerii 4oon nousia5mun paras akro on afv6en saa viikko tai kuukausi rahaa ja pärjään iha hyvi7 haluun ol ain erillainen joka erottuu muista8mun taloa on 1kerros 9mul on hamsu 10 tykkään käydä kävelee jossai pimees .vaikutanko kiinostavalt

8

85

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raitis-Anssi

Ei jumalauta...... Nukkumaanmenoaika meni jo, kakara

• jokutyyppivaa

Samoin

• Gjena

Onko tuo kieli suomea?

• juutästulee

Et vaikuta kiinnostavalta ja arvaa miks? Vika ei oo noissa faktoissa vaan siinä miten kirjoitat, äidinkieles on epäilemättä 10.
      1. Olen 00 kesäkuussa syntynyt
      2. Ruskeet silmät
      3. Cocacola ja kaikki muutki limsat on iha hiton paskaa enkä juo niitä siis ollenkaan
      4. Lapsena kyl join colaa mut sit halusin alkaa tarkkailee mun painoo ja lopetin sokerimömmöjen juonnin enkä pitkän tauon jälkeen enää tykännyt
      5. Perusvaatteet on kauluspaita, toppi ja pillifarkut
      6. Haluun pysyy päihteettömänä aina, koska kehon pilaaminen ei oo cool
      7. Oon kiinnostunut kosmetiikasta tosi paljon ja haen kosmetologikouluun amikseen ysin jälkee
      8. Mun hiukset on luonnonkiharat ja vihaan niitä yli kaiken
      9. Käytän piilolinssejä koska huono näkö
      10. Täs oli oikeesti enemmän ku 10 faktaa

• vidynmynäpaa

1.oon tyttö 2.luen soturikissoi 3.oon pian 13 4.käyn salilla 5.oon sairaanoopee xd 6.ok en nyt ihan sairaanopee 7.mulla on 4kisuu 8.käyn tääl iltasin yleensä 9.omistan tietty Adidaksen verkkarit 10.oon poikamainen D:

• Pärtsy69

En usko, että olet 13-vuotias, koska olemuksesi on liian vajaa.

• suomenkielenraiskausta

Suomenkielen raiskausta

• 54756354fgbjhf56

5mu3n n%äp6pi65467s(=)/( on kunnoss////(I786a

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      67
      3056
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      23
      1929
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      251
      1479
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      85
      1466
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      253
      1145
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1044
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      23
      1040
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1020
    9. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      97
      968
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      68
      954
    Aihe