outo vuoto

mmhmhm

Hei. Nyt on ollut semmosta outoa vuotoa mistä olen huolestunut ja koska on viikonloppu en lääkäriin vielä pääse niin perus rupean kyselemään mitä mieltä olette. Elikkä tasan 2 viikkoa sitten olin juhlimassa ja siinä känni päissään kävin vessassa ja huomasin että alushousuni olivat ruskeat ja pyyhkiessäni paperi oli ruskea ( ei ulostetta....). Tämä kävi vain yhden vessa reissun aikana muuten ei ollut mitään. No viime yönä 4ämä täysin sama kävi. Lukuun ottamatta että alushousut eivät olleet ruskeat. Mistäköhän tämä ihmeellinen vain yhden vessareissun vuoto mahtaa johtua ja joka on nyt tapahtunut kaksi kertaa. Kummallakaan kerralla ei ole ollut menkkoja eikä menkat ala kuin vasta ensi viikolla. Raskaana en voi olla tai sit on todella pieni muksu koska viime kerta oli joko touko tai kesäkuussa ja vatsaa ei ole muuta kuin tuo pieni läski pömppö tossa joka katoaa heti kun vähentää syömistä.....ja silloinkin muistaakseni käytimme kortsua..mitään oudompia oireita en ainakaan ole huomannut tai en ole vain kiinnittänyt huomiota...klamydia ei pitäisi olla koska testissä olen käynyt....ellei kumppani ole mennyt panemaan jotain....kertokaas vvähä mielipiteitä ja pahoittelen kirjoitus virheitä. Tabletilla kirjoitan ja tää ei mikään paras enään ole...

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diisell

onko muita oireita ollut?kohdun ulkopuolinen raskaus ei näy testissä,vaan verikokeessa.Kannattaa kysyä päivystykseen pääsystä tai maanantain

• mmhmhm

En ole huomannut muita oireita..maanantaina on tarkoitus soittaa lääkäriin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      402
      2283
    2. Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan

Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.
      Maailman menoa
      268
      1350
    3. Rakastuin mä kerran

Rumaan ja läskiin naiseen. Unelmien nainen. 😗
      Ikävä
      56
      1333
    4. Ei se haittaa

rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol
      Ikävä
      88
      1192
    5. Eloranta Kiuruveden leuhkin

Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu
      Kiuruvesi
      40
      1108
    6. Sinä nainen

kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.
      Ikävä
      82
      1031
    7. Ei meistä mies tulis mitään

oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.
      Ikävä
      62
      884
    8. Kysyisin sinulta

Nainen mitkä on meidän vuorosanat? Kun nähdään livenä, tiedustelee mies.
      Ikävä
      44
      823
    9. Kyssäriä pukkaa nyt

Mikä on kaivattusi nimi?
      Ikävä
      46
      819
    Aihe