Microsoft - edelläkävijä!

Ylivoimainen_Windows

11

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyttäjät_erimieltä

"Siellä on nyt huomattu, että ohjauspaneeli on tarpeeton ja nyt suunnitellaan siitä luopumista."

Pieni korjaus, Microsoftin mielestä tarpeeton kuten ylipäätään käyttäjän mahdollisuudet muuttaa järjestelmän asetuksia. Käyttäjät vaan tuntuvat olevan erimieltä asioista (lue niitä asiasta esitettyjä kommentteja) mutta eihän Microsoftin tapoihin ole koskaan kuulunut käyttäjien kuuntelu. Onneksi muiden käyttöjärjestelmien kehittäjät kuuntelevat käyttäjiä (paitsi ehkä Applella). Canonicalilla tuo käyttäjien kuuntelu on vähän meinannut unohtua ja siksi Ubuntu on menettänyt käyttäjiä Mintille ja vastaaville.

• Kyllähän Microsoftilla kuunnellaan käyttäjiä: nimittäin jälkikäteen häntä koipien välissä!

• Linuks_takinkääntäjä

Eikös se suuri enemmistö ollutkin väärässä.....†
        Etkö juuri SINÄ muistanut kertoa täällä, ettei miljoona kärpästä voi olla väärässä - paska on hyvää?
        Nytkö se kuitenkin on oikeassa?

• Mikalle_jauhot_suuhun

Huhuu...Mika. Puhuit itsesi pussiin....hih hih hih hih....†
        Eli onko suuri enemmistö oikeassa vai väärässä.....hih hih hih.....hankala valinta....hih hih hih hih........†

• Mikkis_sekoilee-Yhä_pah

.

Kympissä on sekä Ohjauspaneeli että täysin erillinen "Asetukset" ja asetukset siis hajaantuu miten sattuu

.

• windows_imeskelee

Missä windows, siellä sekasotku. Ubuntussa ja linuxeissa yleensäkin asetukset ovat yhdessä paikassa selkeästi.

• ubutubu
      • Heheheheheheeh

Jopas on latauskansion vaihtaminen vaivalloista (vrt. esim Linux Mint)! Only in Windows, heheheheheheh...
        No , vajakeille pitääkin tehdä kaikki valmiiksi, etteivät sotke.

• Linuks_herjaaja

Eipäs herjata ja nimitellä siinä - linukshihhuleille tuo herjaaminen ja nimitteleminen näyttää olevan se ainoa oikea tapa "keskustella" asioista.....†

• KaikenlaisiaHerrasmiehiä
        Linuks_herjaaja kirjoitti:

Eipäs herjata ja nimitellä siinä - linukshihhuleille tuo herjaaminen ja nimitteleminen näyttää olevan se ainoa oikea tapa "keskustella" asioista.....†

Käskytäppäs itseäsi myös tuosta asiasta! Usein tulee taholtasi sellaista herjaa, että pahaa tekee. Koska kerran mainostat olevasi Windows-herrasmies, käyttäydy niin.
        Tiedän tosin kyllä, ettet siihen pysty.

• Tubutinpojat työskentelevät Microsoftilla, ei Canonicalilla.

Ja tätähän minä olen suositellut Windows 10:llä, että oletukset vaan ja sen jälkeen säätelee siitä uudesta asetusvalikosta mitä säätää niin ei tule harmeja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7883
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4853
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe