Voiko pikkupentuluokasta osallistua ROP pentuun KP saatuaan? Vaikka isompien pentujen luokassa olisi saatu myös KP
Ja kyse siis että molemmissa sen on saanut uros.
Ja jos Uroksista kukaan ei saa KP:ta onko paras narttupentu joka sai KP: automaattisesti ROP pentu?
Pentuluokista kysymys
tyhmiäkyselen
3
232
Vastaukset 3
- tyhmiäkyselen
Eli siis selvennettynä jos molemmat pentuluokat järjestetään ja molemmissa jaetaan KP, niin käydäänkö ennen ROP kehää PU ja PN kehät?
- dfgytyiuoy
KP:ta kai sai jakaa tuomari useampiakin eli paras uros/paras narttu jatkaa aina rop kehään. Pikkupentujen paras uros ja isojen pentujen paras uros muistaakseeni kilpailee keskenään.
- tyhmiäkyselen
Vaikka ne pentu tulokset jääkin epävirallisiksi, niin saako siitä kuitenkin PU1, PU2 tuloksen?
Pennuilla ei varmaan ole varsinaisesti PU/PN kehää, eli siihen kisaanko osallistuu vain kummankin eli baby ja isompien pentujen ykköset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493