Hevostallilla

*X*

Istuskelin pihakeinussa ja katselin kuinka nuoret naiset taluttivat hevosia talliin. Erityisesti eräs tyttö oli kiinnittänyt huomiotani jo pitkä aikaa, uskomattoman kaunis noin 18-vuotias tyttö. Pitkät jäntevät reidet, pyöreät pakarat, raskaat rinnat ja pitkät vaaleat hiukset. Täydellinen notkea ja kurvikas vartalo. Hän vain tuntui olevan kovin vakavan oloinen, vain pari kertaa olin saanut puristettua hänestä pienen hymyn, yleensä hän viihtyi itsekseen hevosten kanssa. Ei edes ratsastustaitoni, tallin osittainen omistajuus, tai komea ulkonäköni tahtonut saada hänen huomiota osakseen. Siinäpä olisikin kesytettävää, oikea villi tamma, pohdiskelin mitä pervoimpia ajatuskuvioita rakennellen.

Tilaisuuteni tuli eräänä kesäiltana. Tallit olivat tyhjillään ratsastajista, kaikkien kai ollessa jossakin mökkeilemässä. Vain tämä kaunotar huolti varusteita tallissa kun saavuin sinne. Nojasin ovenpieleen ja jäin katselemaan salaa hänen askareitaan. Tunsin kaluni kovettuvan ja paineiden kasvavan.
Lopulta astelin hänen luokseen ja olin puuhailevani normaaleja toimia. Lopulta löysin nahkahihnan. Kun tyttö oli satulatelineellä huoltamassa satulaa, astelin toiselle puolelle satulaa. Ja ennekuin tyttö tajusi, olin pujottanut nahkasilmukan hänen ranteittensa ympäri ja kiristänyt ranteet yhteen.
-Mitä ihmettä..?! Tyttö huudahti.
Vedin hihnan pään alas, raskaan satulapukin alareunaan, niin että tyttö oli vatsallaan satulassa, ylävartalon roikkuessa melekin alaspäin.
-Päästä minut heti irti! Mitä ihmettä sinä teet? Tyttö tuiski vihaisena.

Kiersin hänen taakseen ja kurotuin avaamaan hänen ratsastushousujaan, tytön yrittäessä potkia minua taaksepäin.
-Helvetti! Tyttö tiuski ja rimpuili kuin villikissa.
Mutta se ei auttanut, pian olin saanut vedettyä ratsastushousut ja pikkuhousut alas polvitaipeisiin. Niin nuo alastomat upeat vaaleat pakarat olivat kuin tarjottimella, pillun paistaessa yhteen puristettujen reisien välistä.
-Hullu, päästä minut heti irti! Tyttö huusi.
-Rauhoitu, joku sinutkin on kesytetävä. Sanoin rauhallisesti ja tartuin kauniisiin pakaroihin. Tyttö tuhisi ja rimpuili, mikä teki hänet entistä seksikkäämmäksi kun pakarat pyörivät edessäni ja käsissäni. Aikani hyväiltyä noita veistoksellisia pakaroita kumarruin ja levitin kannikoita niin että pääsin maistamaan itse pillua.
-Ei! Lopeta! Tyttö kiljui rimpuilemisesta hengästyneenä.
Kourat täynnä pehmeitä pakaroita ja suu täynnä herkullista pehmeää lihaa, nautiskelin kunnes tyttö sai jotenkin potkaistua minua kipeästi.

Nousin ylös ja hain telineestä ratsupiiskan ja läimäytin sillä tytön herkkupeppua.
-Aih!
-Lopetan kunhan rauhoitut. Lupasin ja läimäytin uudellen. Ja uudellen. Aina kun piiska läimähti kauniille takamukselle upea vartalo nytkähti kiihottavasti.
-Hyvä on, lopeta jo. Tyttö lopulta pyysi.
Niin asetuin jälleen hänen pakaroitten väliin ja jatkoin nuolemista, aian siihen saakka että aloin tuntemaan pientä kosteutta huulillani ja kielelläni. Sormi liukui jo aika vaivattomasti sisään.
-Hullu, et saa! Tyttö kiljahti.
Riisuin tytön housut kokonaan pois ja nousin ylös, avaten housuni. Tartun kivikovaan kaluuni ja asetin sen tytön karvatupsun keskelle, alkaen tunkeutua tiukkaan vakoon.
-Ei! Eii! Tyttö rimpuili mutta olin jo puoliksi sisällä, ja ihanan tiukkaa puristusta vastustaen tunkeuduin juurta myöten kireeän lihaan.
-Voih..! Hullu..! Tyttö vaikeroi kun aloin naimaan tuota villiä tammaa kannikoiden välistä. Eikä moista herkku kukaan kauaa kestä, joten aika pian ruiskutin pussieni sisällön pyöreille pakaroille.

Otin talouspaperia ja puhdistin limasta kiiltelevän kaluni. Tytön huohotaessa satulassa ja odottaen että nyt kai päästän hänet vapaaksi. Mutta katsellessani noita kauniita puolipalloja, joita pitkin kiiltelevä sperma valui, sekä niiden välissä kiiltelevät punaiset piukat huulet, tunsin heti taa kutinaa nivusissani.
Astelin tytön eteen ja tartuin pitkiin hiuksiin ja nostin päätä niin että hänen kasvot olivat kaluni edessä.
-Älä unta näe! Tytty tiuskasi aikeeni arvaten.
Puristin hiuksista lujempaa, tytön irvistäessä ja silmät sulkien.
-Aiii...
-Jos saan kesytettyä sinut, jos olet oikein kiltti niin saat ratsatsella ja touhuta talleilla mielesi mukaan ilmaiseksi. Mieti sitä, se on aikamoinen säästö opikelijalla. Kerroin tytölle samalla kun hieroin jo puolikovaa kaluani pehmeitä huulia vasten.
-Paskamainen kiristäjä. Tyttö sanoi, mutta huulet alkoivat aueta epäröiden.
Aah! Ajattelin kun kaluni liukui ihanien huulten väliin. Kädet täynnä pehmeitä hiuksia katselin kuinka tytön huulet kiukuivat kovan kaluni vartta pitkin edestakaisin.
-Mmmm! Tyttö mutisi silmät pyöreinä ja annoin hänen haukata välillä happea, sitten taas sisään lämpimään suuhun........

-MMMM! Tyttö mutisi kalu suussa ja silmät leimuten kun en vetäytynyt pois vaan hän joutui nielemään spermani.
-Nyt heti irti! Tyttö tiuskaisi kun oli saanut kaluni suustansa.
-Et tunnu olevan vielä täysin kesytetty, näytät tarvitsevan lisää koulutusta. Sanoin rauhallisesti.
-Mitä koulutusta!?
-Ei se niin pahalta tuntunut eihän? Olit märkä jo kun tulin sisääsi. Sanoin hymyillen
-Mitä... Minkä..! Tyttö tiuski tietämättä mitä sanoa.

Otin köyttä ja sidoin tytön jalat, niin että nilkkojen väliin jäi parikymmentä senttiä köyttä.
-Ei ole totta, lopeta jo! Tyttö aneli.
Hain vielä noin 10 senttiä leveän ja lyhyen nahkavyön ja pojotin sen tytön kaulaan niin että siihen tuli kiinni myös köysi.
-Voi luoja! Tyttö ihmetteli.
Sitten irrotin nahkahihnat satulapukista, mutta en vapauttanut ranteita. Autoin kaunottaren pystyyn. Vedin kaulapannasta lähtävästä köydestä ja tytön oli sipsuteltava lyhyin askelin kiltisti perässäni.
-Sait jo mitä halusit, lopeta jo! Tyttö sanoi edelleen silmät leimuten kun talutin häntä kuin pientä kaunista villivarsaa.
Varustepöydän luokse päästyämme pyyhkäisin varusteet lattialle ja painoin hänet selälleen siihen. Sidotut kädet taivutin pään yläpuolelle ja sidoin narun pöydän päätyyn. Sitten sidoin toisen jalan toisen pöydänjalkaan ennen kuin avasin nilkat ja sidoin toisenkin jalan toiseen pöydänjalkaan. Nyt tyttö oli taivutettuna ylävartalosta taaksepäin, pakaroiden painuessa pöydä reunaa vasten. Haarat levällään ja täysin avoimena.
-Et sitten hankalampaa asento keksinyt senkin sika? Tyttö kysyi.

Astelin yhteen hevospilttuista, juuri tietyn kohdalle ja talutin hevosen ulos. Tämän kiimassa olevan hevosen noin 40 senttinen paksu kalu heilui askelten tahdissa, kun talutin sen tytön viereen.
-jos minä en saa sinua kesytettyä niin ehkä tämä. Sanoin ja tartuin hevosen jyhkeään kaluun. Hevonen hirnahti ja liikahteli levottomana. Mulkaisten vaahto suupielissä tuttua ratsataja tyttöä.
-Voi luoja... Ei! Älä... Tyttö huohotti kauhuissaan.
-Ajattele miltä tällainen tuntuisi tiukassa pillussasi. Pitkä ja paksu, naisen toiveuni... Juttelin tytölle.
Tyttö katseli kauhuissan vuoroin minua ja vuoroin hevosen valtavaa kalua.
-Hyvä on. Teen mitä vain käsket, kumhan viet tuon pois. Tyttö lupasi.
-Lupaat vain. Epäilin.
-Vannon, Ihan totta.
-Täytät kaikki toiveeni? Olet oikein kiltti? Kyselin.
-Olen olen! Vie se pois, ole kiltti. Tyttö parkaisi.
No nyt alkaa kuulosta aparemmalta, ajattelin ja vein hevosen takaisin pilttuuseen.

Tyttö ähkäisi ja venytteli selkäänsä kun vapautin hänet pöydästä ja siteistä, jättäen vain kaulapannan naruineen.
-Tule. Sanoin ja talutin kaulapannasta hänet kahvihuoneeseen. Tytön seuratessa kuuliaisesti perässä.
-Riisu tuo paitasi ja rintaliivisi. Komensin ja istuin tuolille.
Tyttö avasi paidan napit ja riisui paidan sekä rintaliivit. Niin että kaunotar seisoi edessäni täysin alasti, vain nahkainen kaulapanta kaulassaan. Vedin hänet lähemmäksi ja ihailin raskaita ja kiiinteitä rintoja. Tratuin niihin ja puristelin niitä. Ahmaisin toisen rinnan suuhuni ja herkuttelin ruskealla nännillä. Sitten toinen. Kunnes nännit olivat punertavat ja kovat. Myös tytön posket alkoivat hieman punottaa.
Painoin tytön lattialle polvilleen jalkojeni väliin. Asetin kaluni rintojen väliin ja käskin tytön puristaa rinnat yhteen. Kiltisti tyttö totteli ja alkoi liikkumaan. Nautin pehmeistä rinnoista kaluani vasten, tarttuen välillä nänneihin ja venytin raskaita rintoja.
-Sinulla taitaa olla herkät nännit ja rinnat. Kysyin kun huomasin tytön punan voimistuvan poskilla. Tyttö vain nyökkäsi varovasti ja nolona, mutta ei sanonut mitään. Oli kai vihainen vieläkin.

Vedin tytön ylös ja käskin häntä istumaan syliini. Ja niin tuo kaunotar istui kovan penikseni nokkaan.
-uh... Tyttö puri huultaan kun nostin ja laskin häntä kapeasta vyötäröstä. Samalla imien rintoja. Välillä kurotin kiinni upeisiin pakaroihin ja puristelin niitä himokkaasti.
-Noin, hyvä tyttö. Jatka naimista. Kannustin tyttöä hänen huhottaessa sylissäni.
-No niin, ei makeaa mahan täydelta tyttöseni. Sanoin hetken kuluttua ja nostin tytön sylistäni. Niin että tytön tiukka pillu päästi vastaluaseeksi märän imukuppimaisen äänen. Huomasin tytön käsin tärisevän ja raskaat rinnat kohoilivat hengästyneenä.
-Haeppa satula tänne, ole kiltti. Päätin ottaa riskin hänen paostaan.
Mutta yllättäen tyttö totteli ja kantoi pian huoneeseen raskasta satulaa. Mikä seksikäs näky, alaston kurvikas tyttö rehkimässä.

Tyttö laski satulan lattaialle ja katseli minua kysyvästi, mutta oli edelleen vaiti. Kyykistyin satulan viereen ja hyväilin pyöreäpäistä satulanuppia. Se oli paksumpi kuin penikseni mutta lyhyempi.
-Ethän vain pyydä minua... Tyttö aloitti hiljaa.
-Älä nyt. Ei se satu, totut siihen ja pidätkin siitä usko pois. Vakuutin.
-Tulehan. Sanoin ja vedin hänet polvilleen, satulan jäädessä hänen jalkojen väliin. Itse astuin hänen taakseen. Työnsin sormeni tytön pilluun ja tunsin se olevan edelleen kostea.
-Jospa keksisit jotakin muuta, olisitko kiltti. Se on liian suuri. Tyttö pyysi, mutta pysyin lujana. Tiesin että se kyllä mahtuu.
Asetin satulan nupin häpyhuulille ja tartuin kapeaan vyötäröön.
-Noin, nyt vain laskeudut hitaasti. Sanoin ja painoin tytön lantiota alas.
Tyttö nojasi käsillää lattiaan ja alkoi laska upeita pakaroitaan alas. Katselin ihastellen kuinka punaiset häpyhuulet avautuivat ja venyivät pyöreän nupin pinnalla.
-Aih... tyttö voihkaisi ja otti hieman takapakkia. Sitten uusi yritys. Nyt tyttö avautui jo enemmän.
-Hyvin menee, se oli melkein sisälläsi. Kannustin kaunotarta.
-Ei.. ei se mene.. Tyttö voihki.
Satulanupin pää kiilteli ja kolmannella yrityksellä pää katosi tytön sisään.
-Uuuuhhh! Tyttö huokaili kun painoin häntä varovasti yhä syvemmälle.
Että hän oli seksikäs näky! Kaluni oli rähjähtämäisillään kun katselin takaa päin jännityksestä väriseviä pakaroita ja kuinka satulanuppi katosi tytön tiukkaan pilluun.
-Oh...Ooh... Tyttö voihki kun alkoi naimaan satulanuppia.

Otin ratsupiiskan seinältä ja läimäytin sillä pyöreää pakaraa.
-Aii!
-Ratsasta hieman lujempaa. Käskin.
Läimäyttelin piiskalla vaaleita pyöreitä pakaroita ja kehoitin kurvikasta villivarsaa yhä nopeampaan tahtiin. Seksikkäin näky mitä voi olla. Tyttö huohotti ja vikisi, naiden samalla satulanuppia niin että raskaat rinnat törröttävine nänneineen heilahtelivat.
Panin piiskan syrjään ja kostutin etusormeni suussani. Hyväilin pientä reikää pakaroiden välissä ja työnsin sen sisään.
-Oih... Ooiihhh! Tyttö huusi ja kaunis vartalo tärisi.
-aiiiiiiii..... Tyttö vikisi ja pysähtyi, koko vartalon väristessä. Tunsin peräaukon supistelevan sormeni ympärillä. Sitten märkä ja kiiltelevä satulanuppi luiskanti ulos pillusta ja tyttö lysähti lattialle huohottaen.

Autoin tytön sohvalle makaamaan mihin tyttö kävi silmät suljettuina. Ihailin alastonta ja kurvikasta vartaloa ja odotin hänen hengityksen tasaantumista.
Hyväilin hellästi kiinteitä rintoja. Kun työnsin käteni reisien väliin liukkaille häpyhuulille niin tyttö irvisti ja värähti.
-Älä, ole kiltti. Se on... hellä. Tyttö pyysi.
-Taisit tykätä sormestani. Kuiskasin Tytölle ja puna levisi hänen poskilleen.
-Käänyhän. Kehoitin ja tyttö kääntyi vatsalleen.
Otin ainoat kaksi tyynyä ja työnsin ne hänen lantionsa alle niin että tyää makasi vatsallaan takapuoli pystyssä.
Hyväilin ja leivoin seksikkäitä pakaroita. Kostutin sormeni hänen märässä pillussa ja työnsin sen sitten hitaasti anukseen. Alkaen liikuttelemaan sitä edestakaisin. Hetken kuluttua tyttö kiemurteli sohvalla. Avasi reisään ja liikutti itsekin takapuoltaan ylös ja alas. Suljin silmäni ja ajattelin etten kestä enää hetkeäkään.
-Tuntuuko hyvältä? Kuiskasin sormi hänen anuksessan.
Mutta tyttö vain liikutteli herkkupersettään.
-Tuntuuko hyvältä? Kysyin uudestaan.
Tyttö nosti kasvonsa sohvatyynyltä ja nyökäytti päätään.

Vedin sormeni ulos ja nousin sohvalle hänen reisien väliin. Tartun pakaroihin, puristin ja avasin niitä irstaasti. Kuljetin paisunutta kaluani pakaroiden vakoa pitkin.
Sitten painoin kaluni pienelle reiälle ja työnsin.
-ooiihhhhhhhhh...... Tyttö huusi sohvatyynyä vasten.
Kun olin sisällä pidin pienen tauon ja irvistin tuskasta. Kaluni oli kuin ruuvipenkissä.
-Älä hyvä tyttö leikkaa kaluani poikki. Voihkaisin.
-A...anteeksi. Tyttö huohotti. -Voi kamalaa kun se tuntuu suurelta. Kaunotar vikisi kyrpäni takapuolessaan. Hetken kulutta puristus hieman hellitti ja aloin naimaan tuota ihanaa herkupersettä.
-ooh... ohhh... oohh... Tyttö huokaili alani.
-Sinä... taidat pitää... tästä..? Huohotin tytön selässä.
-Joo...o.. kai... Tuo herkkuperse vastasi yllättäen.
-Saan siis naida sinun ihanaa peppuasi toistekin? Kysyin.
-Saat... saat... Tyttö huohotti.
-Sinut on siis nyt kesytetty? Kysyin uteliaana.
-No... on. Mutta minä.. saan... ratsastaa ilmaiseksi... Ja sinä... saat... ratsastaa minulla... Tyttö voihki allani.
-Sovittu, pikku ponini. Sanoin ja runttasin itseni juurta myöten tiukkojen pakaroiden väliin ja tyhjensin karjaisten pakottavat pussini syvälle kaunottaren anukseen.

20

19542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

todella hyvä juttu

• =)=(

Nainen/tyttö siis kuitenkin piti kaikesta miksi kun ei halunnut purrut amiehen kauluja poikki. fuckin raiskaaja!

• Kinky

Kuule tämä on kinky-osasto. Keskity sinä Liisa ihmeaassa satuihin! :)

• N85

Loistava novelli!! Kirjoita ihmeessä lisää ja enemmän!! Vähään aikaan en ole sinun novelleihisi törmännytkään.
      Hyvää joulua!

• Mimmuska

Novelli oli kieltämättä hyvä, mutta siltikin periaatteessa tyttö raiskattiin...Vaikka hän tuntui nauttivan, siltikin tarinan joissain osissa esiintyi kiristystä...

• maijah

kiitos..Tuo oli ihana!
      Sain orgun samantien luettuani tarinasi..Kiitos..
      Onko mahdollista saada jatkoa?*toiveikas*

• todellakin

Harvinaisen typerän jutun olit vääntänyt, en jaksanut edes lukea loppuun.

• onnellinen

Huh huh...enpä oo hetkeen aikaan lukenut noin hyvää tarinaa:)!Ihan vaan mielenkiinnosta...onko tän kirjottaja mies vai nainen?!Tää oli jotain aivan mahtava...totta vai fantasiaa?!Voi, kävispä mullekin joskus tolleen...

• J.H.

lisää tälläisiä!

• hyvä..

mutta huomaa ettet ole hevosihmisiä. Itse olen harrastanut ratsastusta koko ikäni..ensinnäkin tämä satula taisi olla lännensatula..? toisekseen ori eivät ole kiimassa ja niillä ei seiso muna kuin tammojen ollessa kiima-aikana lähettyvillä, ja orien muna roikkuu (mikäli tammoja ei lähettyvillä) vain silloin kuin niitä kusettaa.. muuten ihan hyvä :)

• oho

Minä kun olen ollut hevosten parissa noin 40vuotta, joten kokemusta löytyy ja näkemystä.Kyllä oreilla seisoo muutenkin kuin kiimaisten tammojen kanssa, sillä ei kaikki orit ole samanlaisia, toisilla hormoonit hyrräävät paremmin kuin toisilla ja käyttäytyminen on erilaista kuin näillä ei aktiivisilla.Jotkut orit seisottavat jopa ruunien läsnäollessa(on videokuvaa todisteena)ja toisten oriiden seurassa.Esim viimevuoden kasvattajapäivillä ypäjällä yksi ori kiersi maneesia ympäri muna erektiossa noin 20 minuuttia ja samanlaisia tapauksia esiintyy usein orinäyttelyissä.Vieläkö lisää kaipaat todisteita?

• *x*

Myönnän etten tiedä mitään hevosista ja ratsastusvälineistä...
        Olen ratsastanut pari kertaa, mutta siinä kaikki.

• Hyvä

Mutta oli sääli kun veit sen oriin pois ;)

• Kiinnostunut

on tällänen hevostalli!!??? tahtoo sinne..... ;)

• G_G

Rock rock!! :p

• Ansku

Tosi hyvä......oikeesti haluun lukee sitä vielä
      vaikka lentokoneessa......

• Mutta ei ollut kyllä ensimmäinen hyvä tarina, jonka olet kirjoittanut!

Jatka samaan malliin.

• oho

Lisää kiitos

• eikö
        oho kirjoitti:

Lisää kiitos

Eikö ole lisää, eli onko aihe lopussa.

• Lukija007
        eikö kirjoitti:

Eikö ole lisää, eli onko aihe lopussa.

Ei kuulemma enää kirjoitele tänne. Kypsyi pervoihin rääväsuihin jotka arvostelivat muita hyviä tarinoita.
        Harmi juttu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2790
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2142
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1503
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe