Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hienon ravintolan asiakas

Huvittavatarina

Lue seuraava kommentti jonka asiakas on kirjoittanut:

Aamiaisesta: teillä on vielä tekemistä aamiaissalin suhteen. Jouduin
sunnuntaiaamuna siivoamaan itselleni pöydän ja odottamaan reilut
kymmenen minuuttia ennen kuin sain kahvia. Naapuripöytään tuli mukava
pariskunta, joille kerrottiin että he voivat kattamattomaan pöytäänsä
hakea itse hyllystä mukinsa. Olivat hieman ihmeissään.
tai
voitte itse hakea aterimet toiselta puolelta.

Mitä ajatuksia tämä herättää tavallisessa ja terveessä ihmisessä, jos menet hienoon ravintolaan syömään, niin rupeatko heti :
1) siellä siivoamaan paikkaa itsellesi.
2) Ja sanooko tarjoilija tosiaan seuraavaa, hakekaa itse hyllystä mukinne ja aterimet: jos sanoo, niin sitten ollaan ABC ravintolassa, ei hienossa ravintolassa.
3) Eikös hovimestarin tehtävä ole katsoa salitilanne, ja pyytää asiakasta odottamaan, että pöytä saadaan siivottua.

On tää systeemi menny ihan hurjaksi kun tällästä palautetta asiakkaan pitää antaa,
kärsivällisyyttä hyvä asiakas.

Vanha sanalasku: Moni kakku päältä kaunis!

1

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huvittavantarinanloppu

      Hyvä asiakas, kuulitteko ihan oikein palvelutilanteessa käytyä keskustelua!

      Onneksi työntekijä on itse tietoinen, mitä sanoo asiakkaalle ja miten toimii työtehtävissä. Onneksi työntekijä ei ole vastuussa koko aamiaissalin toimivuudesta.

      "Voitte hakea jo aamupalaa ", (työntekijä näyttää aamupala aluetta ja kyllä; samalla suunnalla hyllyillä näkyy/on mukeja) .

      Työntekijä siivoaa pöydän. Apupöydältä työntekijä ottaa mukit, ruokailuvälineet ja kattaa pöydän. Kun asiakkaat ovat asettuneet istumaan , työntekijä kysyy: kahvia vai teetä.
      Kahvikannu otetaan apupöydältä , jos kahvikannut loppu, työntekijä käy valuttamassa tuoretta kahvia lisää. Kyllä siinä saattaa mennä se 10 minuuttia.

      Asiakaspalautteen jälkeen työntekijälle ei ole annettu työtunteja, ja työntekijä sai potkut!

      Surullinen tarina, mutta toivottavasti jokainen oppi jotakin .
      Opi kuuntelemaan ja näkemään asioita laajasti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe