Ihan sekopäitä siellä Arkadianmäellä.
Sitten sensaatiolehdet on kimpussa
kuin korppikotkat. Suomi on huonoissa
käsissä.
Kyllästyttää tuo politiikka
3
66
Vastaukset
- Täyttäsoopaa
"Suomi on huonoissa käsissä" tismalleen niin kauan kun sen asioita hoidetaan politiikkaa puhumalla. Joten ihan sama kuka kulloinkin vallan kahvassa on kiinni, mitkä puolueet ja minkä skeidan jauhajat, niillä jutuilla asiat eivät tule ikinä hoidettua.
- panee-miettimään-
Miten olisi Paavo Väyrynen,
hän aikoinaan oli ainoa viisas mies joka tietsi kuinka huonosti tulee käymään kun otetaan euro suomen valuutaksi,
nyt hän kerää kansalaisaloteessan nimiä
omanvaluutan puolesta,
nimiä on jo lähes 50 000 siis melkein tarvittava määrä ja lisää näyttää ihmiset kirjoittavan,
hänellä on harvinaisen viisaita ajatuksia,
mutta ymmärtääkö tyhmempi eli vähemmän koulutetut kansanedustajat sitä hyötyä mitä siitä seuraisi suomelle,
vai
mieluummin elää köyhyydessä ja kurjuudessa,
Sipilän leikatessa vain köyhiltä ne viimesetki roposet, - Mietilisää
Meinaatko ja esitätkö tässä että VäyrysPaavo ei ole poliitikko? Eikä hän niissä pelipaikoissa pääse tekemään yksin sen enempää kuin Sipiläkään. Kyllä herrat kopsivat päitä yhteen päätöksiä tehdessään eikä yhden syytä yksinään ole mikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204435Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103224Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403107IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462439Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791089
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2511079- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3711035Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e140902