Väyrynen kehiin, niin Suomi nousee
jaloilleen. Siinä on mies, joka ajattelee
Terveesti ja pystyy myös toimimaan.
Voivilttihattu
3
70
Vastaukset
- entinen.palstalainen
Onneksi olkoon olet ominut palstan omiin tarkoituksiisi joten pidä hyvänäsi.
- kjhgfmhg
Vastasitko tässä itsellesi, eikös tää ollut hinttitätien palsta, vai onkos joku uus tämän jo vallannut ja kui nyt tälläkertaa ja mitä manipulointia vartes tällä kertaa?
Ei siinä niin munstakin on väyrynen kuulostaa tätä nykyä yhdelta harvoista joilla viel on jottain järkee ja yrittää ees jotain tehdä suomalaisten eteen. Alkaa olla toi rasismi suomalaisia kohtaan kyl nyt niin sairaalla tasoa, etten äänestäkään ennenkuin alkaa joku tolkku tulemaan. Tuntuis ihan niinko jotkut käyttäytyis suvaaitsemattomasti suomalaisia kohtaan. Johonkin terapiaan nyt vaan pitää saada jotkut tahot, ketkä lie. - Kekkosta-ikävä
Paavo Väyrynen kehiin, pelastamaan suomi tästä katstroofista,
ainoa järkevä politikko,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086