Itse käytin mattoni täällä ja en voi suositella. Matot oli saaneet 500 euron valohoitoa ja epäilen firman tekevän tätä enemmänkin. Samassa yhteydessä toimii öljylle haiseva laakeriliike ja piha täynnä vanhoja hydrauliikkaletkuja.
Tähän asti kaikki hyvin mutta yleensä syönyt johtajan tytär jonka asiakaspalvelutaidot on oikea töksäys, voi herra jumala mitä tekstiä.
Kuulemma on koirat ja kissat kakanneet matoillemme vaikka meillä ei niitä edes ole!
Kokemuksia Pesuraita Oy Oulun palvelusta
10
4485
Vastaukset
- Kuljusuo
Se on vähän siitä kiinni kuka niitä siellä pesee. Mika on tunnollinen pesijä mutta Terhit yms vain "on töissä".
Paras kun pesee itse! Säästää rahaa ja saa semmoiset kuin haluaa.- Faktatkuntoon
Terhit yms ei ole Pesuraidassa töissä. Myöskään "yleensä syönyt johtajan tytär" ei ole Pesuraidassa töissä. Mika ei ole enää töissä pesulassa ja johtajattarella on vielä muutama vuosikymmen eläkeikään.
- Puhdasmatto
Ihan ok paikka. Kallis mutta elämä on kallista.
Siinä oli silloin pesemässä iäkkäämpi nainen, varmaan jo yli viiskymppinen - Erkkisivarikunolijehova
Oltiin sen pulijun omistajan Terskan kanssa linnassa aikoinaan kun oltiin totalikieltäyjiä. Ei menty armeijan harmaisiin
- Pienikonsulttitoimisto
Ne korjaa hampaitakin siellä asenteella "mutkat suoriksi"
- Kastellintekohammas
Onko se hammasmies samaa firmaa siis? Luulin sitä joksikin velipojaksi.
- Kaamoksenkaatajaiset
10 vuotta sitten pesetin kun oli jotkut juhlat tulossa ja en ehtinyt hakea mattoja heti kun soittivat. Muistaakseni osa mun matoista oli sitten jollakin toisella asiakkaalla kun se oli vähän samanlaisia. Onneksi löytyivät kun yhdessä soiteltiin pitkin kyliä! Silloin oli vielä itse rouva pesu-Raita töissä, taitaa olla jo siirtänyt ajat sitten ansaituille eläkepäiville.
- Paskaputiikki
Älkää ihmiset ikinä viekö mattoja Pesuraitaan!!! Kallis ja uudenveroinen mattoni meni pilalle heidän pesussaan.. Matto meni reunoista rikki, siihen ilmestyi laikkuja ja materiaali meni ihan karheaksi. Kuulema näin kuuluukin pellavamatolle käydä.??Asiakaspalvelu hirveän ala-arvoista kun annoin matosta palautetta: nainen pesuraidasta huusi suoraa kurkkua puhelimeen...
- Anonyymi
Joo en suosittele minäkään kyseistä puljua, todellakaan! Pesetimme kaksi käytävämattoa, jotka olivat molemmat suhteellisen uusia. Ennen pesua matot olivat vielä täysin ehjiä ja hyvässä kunnossa. Ensimmäisen pesun jälkeen mattojen pohjat olivat täynnä ruskeaa laikkua, lupasivat sitten pestä matot uudelleen. Noh, toisen "pesun" jälkeen matot olivat pohjasta vielä likaisemmat ja lisäksi kumipohjat aivan murustuneet. Matot olivat siis pilalla. Teimme tietenkin uuden reklamaation, jonka jälkeen lupasivat vielä kertaalleen hakea ja tarkastaa matot, että mitä pesussa on tapahtunut. Parin tunnin päästä tästä soittaa itse pomo, joka töykeällä ja ylimielisellä äänensävyllä töksäytellen kertoo, etteivät ehdottomasti aio korvata matoista mitään, koska ei ole heidän vika että näin on käynyt. Kuulemma suurimmalle osalle käytävämatoista käy näin pesun jälkeen ja saisivat koko ajan olla korvauksia makselemassa...... hän kertoi ihmetelleensä jo meidän ensimmäistä reklamaatiota sillä matot hänen mielestään olleet aivan hyvät. Koko ajan ihmetteli sanomisiani, puhui päälle ja puheissaan viittasi siihen, että palautteemme olisi jotenkin tekaistu tai liioteltu, ei näyttänyt pitävän asiakkaan kokemusta minään. Tämä oli kyllä viimeinen kerta kun menen lähellekään tuota puljua!
- Anonyymi
En todellakaan suosittele Pesuraita oy pesulaa , vein sinne maton pestäväksi ,matto oli "pesussa " 3 viikkoa hinta 46 e ,mutta matto oli yhtä likainen ,kuin ennenkin,ei ikinä enää sinne
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232