Eli siis aion ostaa airsoft aseen ja varmaan sniperin koska kun olen pelannut codia(call of dutya) se näytti kivalta ja olen hyvä sniper codissa.
miten että ostan ton super x9 sniperin koska sen saa neon vihreänä eli mun lempivärinä ja se menee yli satasta. eli aika kauas varmaan.
Eikä maksakkaan paljoa vain 220e useethan maksaa snipuista yli viis sataa joten tää on paras juttu mitä aion ostaa tähän mennessä.
Mikä oisi hyvä ase alottelijalle.
Grazy_COD_God
3
161
Vastaukset
- AERSOFT
Minulla on myynnissä luultavasti täydellinen ase sinulle, L96 MB-01 Snipu. Mukana kaksi lipasta, kiikaritähtäin, bipod äänenvaimennin, kuulia.... Ja sitten on vielä Urban Sniper jossa mukana 2 lipasta, bipod, kiikari... Jos tarvitset käsiasetta minulla on pari jousiviritteistä pistoolia ja pari CO2 pistoolia. Myös rölli puvun voi ostaa minulta jos sitä uskoo tarvitsevansa. Jos olet kiinnostunut hinnasta, aseista tai mistä vaan laita viestiä sähköpostiini: [email protected]
- AERSOFT
Myyn nämä siis erikseen tai haluamassasi paketissa. :D
- Eiaealkuperäne
Mitä pistooleja nuo ovat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292188
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261798Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121349Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121207- 881002
- 17877
- 83876
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16771Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107711