Minulla on golf-1.6-94 siinä on mystinen vika työntää bensaa öljyn sekaan kunnes öljynpainevalo rupee vilkkuun ja huutaan kauhea savu auto peittyy kokonaan hirveään savuun puristukset on 13 joka pytyssä käydä röpsöttää ja siis savu on hirveä ruisku on yksipiste jonka olen uusinut voiko olla joku antura.
mikä vikana
9
144
Vastaukset
- kautoauppias
tulpat paskana. päästää osan bensoista läpi ja ohentaa öljyt.
- dasromu
Yksi perustava vika: Niinkuin takalasissa luki, "paras ajaa epävarmasti, Klonkswagen".
- fiermotsiooni
Olisikohan vika tukkeutuneessa kampikammion tuuletusputkessa? Ainakin uudemmissa 1,4 litran moottoreilla sellainen on aiheuttanut ongelmia.
- IkuisestiSinun33
Vaida tulapat
- olet_pahasti_myöhässä
Yli 20 vuotta sitten valmistetuissa oli tuota ongelmaa! Nekin korjattiin ilmaiseksi jos omistaja vaivautui asiasta valittamaan.
- suomeksi.paskaa
Täysin normaalia päästöhypisteltyä veeveen laatua.
- kammiot
toi kampikamminon huohotus melkos varmasti tukossa , laitahan kammiosta putki ja siihen päähän filtteri...loppuu pensan meno öljyn sekkaan
- VAGenthusiasm
ysinelosessa toi luokitellaan viaksi. 2014-mallissa tuo on muuttunut ominaisuudeksi. Käytön vika, tehdas ei vastuussa.
- todennäköinen_vika
Tuon tyyppinen oireilu voi tulla vain lämpöanturiviasta. Moottorinohjaus saa virheellistä tietoa moottorin/ilman lämpötilasta ja rikastaa seosta silloinkin kun rikastusta ei tarvita. Tila johtaa palamattoman bensiinin huuhtelimiin sylintereihin ja bensiinin joutumiseen lopulta öljyn joukkoon ja öljyn laimenemiseen. Tuota kun jatkat tarpeeksi kauan, sylinterit ja männänrenkaat kuluu piloille voitelun puutteessa.
Kaasutinmoottoreissa (ennen vuotta 1990) samat oireet tulivat viallisesta automaattiryypystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384032Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433150Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343046Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4782739Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1902000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 381405
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51271- 781212