Minulla on golf-1.6-94 siinä on mystinen vika työntää bensaa öljyn sekaan kunnes öljynpainevalo rupee vilkkuun ja huutaan kauhea savu auto peittyy kokonaan hirveään savuun puristukset on 13 joka pytyssä käydä röpsöttää ja siis savu on hirveä ruisku on yksipiste jonka olen uusinut voiko olla joku antura.
Vastaukset 9
- kautoauppias
tulpat paskana. päästää osan bensoista läpi ja ohentaa öljyt.
- dasromu
Yksi perustava vika: Niinkuin takalasissa luki, "paras ajaa epävarmasti, Klonkswagen".
- fiermotsiooni
Olisikohan vika tukkeutuneessa kampikammion tuuletusputkessa? Ainakin uudemmissa 1,4 litran moottoreilla sellainen on aiheuttanut ongelmia.
- IkuisestiSinun33
Vaida tulapat
- olet_pahasti_myöhässä
Yli 20 vuotta sitten valmistetuissa oli tuota ongelmaa! Nekin korjattiin ilmaiseksi jos omistaja vaivautui asiasta valittamaan.
- suomeksi.paskaa
Täysin normaalia päästöhypisteltyä veeveen laatua.
- kammiot
toi kampikamminon huohotus melkos varmasti tukossa , laitahan kammiosta putki ja siihen päähän filtteri...loppuu pensan meno öljyn sekkaan
- VAGenthusiasm
ysinelosessa toi luokitellaan viaksi. 2014-mallissa tuo on muuttunut ominaisuudeksi. Käytön vika, tehdas ei vastuussa.
- todennäköinen_vika
Tuon tyyppinen oireilu voi tulla vain lämpöanturiviasta. Moottorinohjaus saa virheellistä tietoa moottorin/ilman lämpötilasta ja rikastaa seosta silloinkin kun rikastusta ei tarvita. Tila johtaa palamattoman bensiinin huuhtelimiin sylintereihin ja bensiinin joutumiseen lopulta öljyn joukkoon ja öljyn laimenemiseen. Tuota kun jatkat tarpeeksi kauan, sylinterit ja männänrenkaat kuluu piloille voitelun puutteessa.
Kaasutinmoottoreissa (ennen vuotta 1990) samat oireet tulivat viallisesta automaattiryypystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4291771- 71818
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38777Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29724- 55711
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht421656- 44645
- 63553
- 88547
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37541