Hurghadaan asumaan , onko siellä muita asumassa?

mahmoudarja

Hei, olen matkustamassa 14.10 Hurghadaan joksikin aikaa asumaan. Olen mennyt naimisiin elokuussa egyptiläisen miehen kanssa . Hän on pitkät päivät töissä ja siksi kysyisin löytyisikö Hurghadasta muita suomalaisia naisia joista saisin seuraa itselleni . Yksin ei ole mukava kulkea ja kaksin vaikka naisseurassakin aina kivempaa ja rattoisampaa. Saisi jutella suomen kielellä . Pistä viestiä sähköpostiini jos olet samassa tilanteessa kuin minä . Osoite on [email protected]

Jään odottelemaan viestejä innolla

5

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelastaitsesi

Älä nyt vaan yksin sinne lähde! Ei kai kukaan nyt ole niin hyväuskoinen hölmö.
      Vaikka hävettäisi niin mieluummin perut lähtösi kuin lähdet sinne pelkäämään.
      Mitä yhteistä voi olla suomalaisella naisella ja egyptiläisellä miehellä?

• SaveYourselfFirst

Itsellänikin egyptiläinen mies. Mitä vikaa siinä muka on? Taas joku mustankipeä ihminen kommentoimassa. Mitä se sinulle kuuluu minkälaisen miehen kukin valitsee!

• 1512

Hei Onnea sinulle. Olen käynyt yksin egyptiläisten tuttavieni luona talven aikana kaksi kertaa. Ei siellä ole mitään pelättävää. Luotettavia ihmisiä löytyy sieltä niinkuin Suomestakin. Kun aina joskus käyt kaupassa ja kaupungilla miehesi kanssa , niin kauppiaat oppivat tietämään että sinulle ei kannata tuputtaa tavaraa jos jonkinlaista.
      Miehesi mukanaolo antaa sinulle turvallisen tunteen.

• HelsinkiläinenNainen

Hurghadassa asuu jonkin verran suomalaisia varsinkin talvella. Toiset aika-ajoin kuukauden - 6kk kerrallaan. Itse 3-6kk kerrallaan jo 7 talvea. Aika paljon me tunnetaan toiseme...ja kivaa on yhdessä! Yleensä tavataan biitsilla ja iltaisin Sakkalassa.

• kiinnostaistietää

Hei. Aloittaja, laitatko itsestäsi tietoa, lähditkö-koetko olosi turvalliseksi ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      85
      6483
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      290
      5454
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      98
      4151
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2900
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      27
      2874
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      120
      2093
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2030
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1767
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1301
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      159
      1151
    Aihe