Hei, olen matkustamassa 14.10 Hurghadaan joksikin aikaa asumaan. Olen mennyt naimisiin elokuussa egyptiläisen miehen kanssa . Hän on pitkät päivät töissä ja siksi kysyisin löytyisikö Hurghadasta muita suomalaisia naisia joista saisin seuraa itselleni . Yksin ei ole mukava kulkea ja kaksin vaikka naisseurassakin aina kivempaa ja rattoisampaa. Saisi jutella suomen kielellä . Pistä viestiä sähköpostiini jos olet samassa tilanteessa kuin minä . Osoite on [email protected]
Jään odottelemaan viestejä innolla
Hurghadaan asumaan , onko siellä muita asumassa?
5
145
Vastaukset
- pelastaitsesi
Älä nyt vaan yksin sinne lähde! Ei kai kukaan nyt ole niin hyväuskoinen hölmö.
Vaikka hävettäisi niin mieluummin perut lähtösi kuin lähdet sinne pelkäämään.
Mitä yhteistä voi olla suomalaisella naisella ja egyptiläisellä miehellä? - SaveYourselfFirst
Itsellänikin egyptiläinen mies. Mitä vikaa siinä muka on? Taas joku mustankipeä ihminen kommentoimassa. Mitä se sinulle kuuluu minkälaisen miehen kukin valitsee!
- 1512
Hei Onnea sinulle. Olen käynyt yksin egyptiläisten tuttavieni luona talven aikana kaksi kertaa. Ei siellä ole mitään pelättävää. Luotettavia ihmisiä löytyy sieltä niinkuin Suomestakin. Kun aina joskus käyt kaupassa ja kaupungilla miehesi kanssa , niin kauppiaat oppivat tietämään että sinulle ei kannata tuputtaa tavaraa jos jonkinlaista.
Miehesi mukanaolo antaa sinulle turvallisen tunteen. - HelsinkiläinenNainen
Hurghadassa asuu jonkin verran suomalaisia varsinkin talvella. Toiset aika-ajoin kuukauden - 6kk kerrallaan. Itse 3-6kk kerrallaan jo 7 talvea. Aika paljon me tunnetaan toiseme...ja kivaa on yhdessä! Yleensä tavataan biitsilla ja iltaisin Sakkalassa.
- kiinnostaistietää
Hei. Aloittaja, laitatko itsestäsi tietoa, lähditkö-koetko olosi turvalliseksi ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532594Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231198Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175