Tapsalle lisäkonsertti

OKKEI

17

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sänkypotilaille-shokkia

      Kangasalle meinataan siis meidän veronmaksajien rahoilla kärrätä koko Pirkanmaan laitospotilaat kuuntelemaan tuota kimittävää tekotaiteilijaa. Jospa ne meinaa, että ne jo toivonsa menettäneet sänkypotilaat kauhistuisivat tuon kuoripojasta ikirääkyjäksi muuttuneen vanhuksen kimittämistä sen verran, että kauhistuisivat ja ottaisivat pakon edessä jalat alleen? Kuntoutuisivat samalla noinniinkuin vahingossa kaupan päälle. Win-win tilanne Pirkanmaan laitoshoidolle. Iskulauseena voisi toimia: "Vie laitospotilaasi Tapsukan 'konserttiin' - karkaavat sieltä juosten pois!". Riskinä tietysti kuulon menetys ja ikuinen Tapsukkatrauma mutta jos jalat saadaan tällä tavoin toimimaan niin mikä ettei!

      • poiskoneelta

        Ja Niuvaniemen laitospotilas on päässyt näköjään kirjoittelemaan harhaisia kommenttejaan tänne. Hoitajille terveisiä ,että vähän tarkempa vahtia pitäisivät sähköshokkipotilaidensa koneelle pääsyn suhteen.


    • HeinosenKuvaamo
      • äläsnyt

        Niin no, useimmiten promokuvia varten laitetaan meikkiä.... myös miehille. Tapani on tyylikäs ja charmikas mies. Vaikka olemus on huoliteltu, niin ei se välttämättä tarkoita ,että kysessä olisi homoseksuaali.


      • jaapajaaa

        Jaapa jaa mutta ei Tapsa siltikään ole niin lällyn ja niin imelän akkamaisen näköinen, kuin Jari Sillanpää.


    • TapsaONtyhjäKattila

      Tähän sopii sanonta: tyhjät kattilat kolisevat eniten.

    • upeakonsertti

      Kyllä oli upea konsertti Kangasala-talossa! Tapsalla ääntä riittää, on kunnon laulua eikä ininää. Saisi kaikki nuoremmat ottaa oppia, kuinka lauletaan. Iltapäivällä oli ollut jo konsertti ja hyvin soi ääni vielä illallakin. Kiitos!

      • VittuMikäKonsertti

        Siis niin järkyttävää kun olla voi. Kangasala-taloa ei enää ole kun tuo saastainen kirkukirmu kävi sen tuhomassa. Transsutapsalla riittää kylllä ääntä kaiken tuhoamiseen. Ja transsuihailijat eivät näe totuutta. Oikein uneksin Tapsukan kurkunkorinan menetyksestä ja ihmisyyden voitosta. Sitä odotellessa.


      • jassos

        Olin siinä iltakonsertissa Kangasalla tänään ja se oli myös aivan loistava ! Tapsalla on niin hieno ääni ettei mitään rajaa ! Ja millaisela tunteella ja tenholla hän laulut tulkitsi. Siinä on myös monelle oppimista. Mukavaa oli kuulla myös pieniä tarinoita laulujen lomaan. Kansalla on tarinankerronnan taitokin hallussa. Osaa kertoa kiinnostavasti ja laitta myös huumoria mukaan. Mahtava laulaja ja taiteilija.


      • jassos
        jassos kirjoitti:

        Olin siinä iltakonsertissa Kangasalla tänään ja se oli myös aivan loistava ! Tapsalla on niin hieno ääni ettei mitään rajaa ! Ja millaisela tunteella ja tenholla hän laulut tulkitsi. Siinä on myös monelle oppimista. Mukavaa oli kuulla myös pieniä tarinoita laulujen lomaan. Kansalla on tarinankerronnan taitokin hallussa. Osaa kertoa kiinnostavasti ja laitta myös huumoria mukaan. Mahtava laulaja ja taiteilija.

        Siis tarkoitin, että siinä aikaisemmassa iltapäiväkonsetissa olin.


      • Orgasminen
        jassos kirjoitti:

        Olin siinä iltakonsertissa Kangasalla tänään ja se oli myös aivan loistava ! Tapsalla on niin hieno ääni ettei mitään rajaa ! Ja millaisela tunteella ja tenholla hän laulut tulkitsi. Siinä on myös monelle oppimista. Mukavaa oli kuulla myös pieniä tarinoita laulujen lomaan. Kansalla on tarinankerronnan taitokin hallussa. Osaa kertoa kiinnostavasti ja laitta myös huumoria mukaan. Mahtava laulaja ja taiteilija.

        Montako orgasmia sait varsinaisessa konsertissa ja kuinka monta sen jälkeen? Mutta lienet toipunut kun olet jo jaksanut tänne taas kirjoittelemaan?


      • älälässytä
        Orgasminen kirjoitti:

        Montako orgasmia sait varsinaisessa konsertissa ja kuinka monta sen jälkeen? Mutta lienet toipunut kun olet jo jaksanut tänne taas kirjoittelemaan?

        Lapsellista pään paukutusta. Menetkö aina itse konsertteihin saamaan orgasmeja ? Varmaan on penkki jäljiltäsi katsomossa aina sellaisessa kunnossa ,että ei auta pesu ja putsauskaan vaan vaihtoon menee.


      • Forssasta
        älälässytä kirjoitti:

        Lapsellista pään paukutusta. Menetkö aina itse konsertteihin saamaan orgasmeja ? Varmaan on penkki jäljiltäsi katsomossa aina sellaisessa kunnossa ,että ei auta pesu ja putsauskaan vaan vaihtoon menee.

        Ja ihmissaasta nimeltään Justiinax se aina jaksaa paukuttaa. Tyhmä kun on niin ei huomaa kirjoitustyylinsä paljastavan.


    • mahtava konsertti Kangasalaalla. voisi jopa sanoa että oli parhaimpia joita olen nähnyt ja kuullut Kaikki laulut taidolla esitetty. Óli myös mukavaa kun Tapsa esitti omiakin kappaleita. Anna mun jäädä sun luo. Niin herkkä ja kaunis.
      Toivon että tulee vielä lisää konsertteja sillä koskaan niitä ei ole liikaa.
      TEILLE JOTKA KIRJOITATTE TÄNNE TYPERYYKSIÄ NIIN TOIVOISIN ETTÄ POISTUTTE PALSTALTA

      • Kakkosmelina

        Turha toive Kakkosmelina. Mehän tullaan ja tuhotaan teidän tapsukkamielistelyt. Kakkosmelina on muuten sama kuin gillas ja sama kuin justiinax ja sama kun miljoona muukin nimimerkki. Kun kakkosmelinoita vähän ärsyttää niin sieltä paljastuu se todellinen "minä": kirjoitusasu paljastaa. Ja kun klikkaatte tämän kakkosmelinan nikkiä niin huomaatte, että hän ei koskaan kommentoi mitään ja ketään muuta kuin Tapsukka Kansaa. Käykää klikkaamassa ja näette, että olen oikeassa.


      • no mä oon kyllä vain melina 2 täällä. ei muita nimimerkkejä. en käy kommentoimassa täällä muiden juttuja ,koska on ala-arvoista moittia , haukkua ja mollata niitä kenestä ei pidä. ja TAPSAA SAAN KEHUA JUURI NIIN PALJON KUIN MINUA HALUTTAA


      • minäsinäminä
        melina2 kirjoitti:

        no mä oon kyllä vain melina 2 täällä. ei muita nimimerkkejä. en käy kommentoimassa täällä muiden juttuja ,koska on ala-arvoista moittia , haukkua ja mollata niitä kenestä ei pidä. ja TAPSAA SAAN KEHUA JUURI NIIN PALJON KUIN MINUA HALUTTAA

        Ja minä saan mollata Tapsuasi niin paljon kuin minua huvittaa. Oletko kuullut termistä "sananvapaus'? Ja minun EI TARVITSE HUUTAA !!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe