Mies, mikä vetoaa....

jotain_b_b_väliltä

Brune, blondi vai punapää? Miehille ulkokuori on tärkeää.

22

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pelkkä hiusten väri sitä ratkaise....

      • kerropas

        No mikä ratkaisee... mihin kiinnität eniten huomiota?


      • kerropas kirjoitti:

        No mikä ratkaisee... mihin kiinnität eniten huomiota?

        Jos näyttää Annelta...
        :)


    • Youalwayswearblack

      Tumma tietenkin...

      • kerropas

        Kuinka määrittelet tumman?


      • Youalwayswearblack
        kerropas kirjoitti:

        Kuinka määrittelet tumman?

        Tummat hiukset ja tummat...
        vaatteet :)


    • Mikäkulloinkin

      Kaikki kelpaa, ei mtn väliä!

      • kphiathhhhhhhhhhhhhhh

        Harmaapää ja likainen sellainen tukka
        Heh.....


    • sisinratkasee

      pää on aina värjättävissä, mutta jos luonne on hankala, niin ei sitä värjäämällä muuta..

    • ihan-sama

      kunhan on sopivan pitkä, hyvä takapuoli ja B-kupin rinnat

      • kommenttia

        Eli C olisi jo liikaa...


    • punaisetmulle

      Saaralla on punaiset hiukset ja pillukarvat, sanon punainen.

    • ihanomasävy

      Kunhan ei nuorella ole eläkeläis sävynen punanen

    • Näinonnytasianlaita

      Tummat silmät, ruskea tukka, niihin kerran langeta sain... syrjällään on nyt sydänrukka, rakastan häntä mä vain...

    • pillupaisti

      Suuret häpyhuulet ; D

    • eiooväliä

      Kunhan on muuten järjissään niin ihan sama mulle onko hiuksia vai ei..

    • Tummaehdottomasti

      Huumorintaju on niitä ykkösasioita. Rehellisyys ja avoimuus. Luonnossa viihtyvä. Hyvin pärjäävä. Ulkonäkö on sekin tärkeä, muttei määräävä tekijä. Sopivasti seksikäs. Ihanat pusuhuulet jne.

    • tämävielä

      hänessä oli jotain se siitä

    • värillä_niinkään

      Se yksi mikä viimeiset 5 vuotta.

    • EmmeOleTavanneetAikoihin

      Fiksuus ja älykkyys vetoaa. Hän nyt sattuu olemaan vaalea.

    • tässävaan

      kerrompa sulle sen. oi nainen katson ensiksi kokonaisuuttasi, sitten silmiä ja kasvoja ja annan röntgen katseeni valua alaspäin rinnoille ja lantiolle. kuvitellen bermudan kolmion seudun...takaapäin jos sut näen kyllä hiusten jälkeen pakaroille katseeni eksyy ehkä viipyen turhankin pitkään.

      mutta jos väreistä pitää sanoa. pääsääntöö ei ole. paljon näkee ihastuttavia blondeja ponnareilla tai pitkinä laineina tai vain kerroskivaa ehkä niskaan asti. tummilla viehättää pitkät laineet, punapäillä jotkut lyhemmät kiharteet.

      mutta ne silmät. oi kyllä 100%sinisilmäinen brunette erottuu massasta samoin villinnäköinen blondi vihreine silmineen ehkä ruskeesilmäinen blondikin on jotai nerilaista. mutta kuten sanoin nämä kaikki voivat olla toisinkin.

      herrahaaveilija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe