Löytyi varastoa siivotessa edellä mainittu minikokoinen peli.Patterit vaihdoin ja toimii kuin uusi....vuosi luku 1998.Tietäisikö kukaan tuosta mitään?Onko arvoa,vai heitänkö roskiin...
Super Mario Bros mini classic
3
146
Vastaukset
- kauppamiehenneuvo
Arvon määrittelet sinä itse.
Ei muut.
Eli myyntiin vaan. Pistä vaikka hinnaksi 50e ja kokeile miten käy.
Jos ei kukaan osta, laske hintaa 10e alemmas ja yritä uudelleen. - kmiehenneuvot
Muista tämä myös:
-Netissä liikkuu paljon ihmisiä jotka yrittävät saada sinut myymään tavarasi heille nopeasti käsistäsi viitaten johonkin yleispätevään arvoon ( millä ei ole kaupankäynnin kannalta mitään merkitystä ).
-Osa porukasta myös saattaa sanoa että jostain saa halvemmalla mitä
sinulta.
Älä haksahda näihin, vaan pidä omista arvoistasi kiinni.
Jos kaikki uskoisi yleispäteviin arvoihin, olisi kaupankäynti tylsää
ja yksitoikkoista, kaikkien hinnat hukkuisivat massan sekaan.
On tavaroita, joita ei kannata myydä ollenkaan, jos ei niistä
kukaan maksa mitään. - Arvottaja
Jos se on tommonen niin uutena 10€:
http://www.ebay.com/itm/NINTENDO-MINI-CLASSICS-SUPER-MARIO-BROS-LCD-GAME-KEYCHAIN-STADLBAUER-NEW-/331651036835?hash=item4d37f136a3:g:rBgAAOSwgNRV8UoH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683001
- 902806
- 492047
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201505- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131271Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131223Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241192- 171178