Olen 27-vuotias mies ja etsin Etelä-Suomesta naista, joka olisi kiinnostunut tässä kuvatusta roolileikkikuviosta. Yhteydenotot sähköpostiosoitteeseen [email protected]
Nyt olisi tilaisuus yhdistää hyöty ja huvi opettaja-oppilas -roolileikin muodossa. Olen kielitieteen opiskelija ja tunnen vähintään alkeet useista Euroopan kielistä. Voisin pitää säännöllisesti yksityistä kielikurssia asiasta kiinnostuneelle naiselle. Lähetä minulle lista vähintään kolmesta Euroopassa puhuttavasta kielestä, joita olisit kiinnostunut opiskelemaan. Valitsen niistä sitten yhden, jota uskon pystyväni parhaiten opettamaan. Kielen pitäisi joka tapauksessa olla sellainen, jota et ole aiemmin opiskellut lainkaan, lähdetään siis kurssilla ihan alkeista. Älä epäröi ehdottaa, jos kiinnostaisi joku "erikoisempikin" ja harvinaisempi kieli. Oma skaalani on laaja, sillä olen itse opiskellut useita sellaisiakin kieliä, joita suurin osa suomalaisista ei ole koskaan kuullut edes nimeltä.
Kurssi toteutetaan kotiopetuksena sinun luonasi tai muussa jäsjestämässäsi paikassa. Tehokkaan oppimisen kannalta olisi ihanteellista, että tunteja olisi säännöllisesti suhteellisen tiiviiseen tahtiin, mutta tässä täytyy tietysti ottaa huomioon niin opettajan kuin oppilaankin aikataulut ja katsoa, kuinka usein tunteja voitaisiin pitää.
Sitten hieman oppituntien luonteesta... Haikailen opettajana vanhojen hyvien aikojen perään, jolloin oppilaat laitettiin oppimaan vaikka sitten vitsaa käyttäen, jos ei muuten onnistunut. Olen myös siinä asiassa perinteitten kannalla, että oppitunnille ei tulla missä tahansa vaatteissa vaan opettajan määräämässä koulupuvussa. Ajattelen myös, etten opettajana opeta vain kieltä, vaan minulla on suurempikin vastuu oppilaani kokonaisvaltaisesta kasvattamisesta mallikansalaiseksi. Tämän opettajan päätä on turha yrittää aivopestä tasa-arvohöpinöillä, sillä tunneillani sitä vastoin korostetaan perinteisiä sukupuolirooleja ja pyritään kasvattamaan koulutytöstä naisellinen kiltti ja nöyrä ulkonäöstään huolehtiva neitokainen. Tämä kasvatusihanteeni näkyy muun muassa siinä, millaista pukeutumista edellytän oppilaaltani. Pukuun tulee kuulua korkokengät (korko vähintään 8cm) ja farkkuminihame (pituus enintään 35cm). Yläosan suhteen oppilaan tulee käyttää itse omaa harkintaansa ja valita sellainen yläosa, jonka hän uskoo täyttävän opettajan kasvatukselliset tavoitteet. Kouluasu tarkastetaan ensimmäisellä oppitunnilla ja tarkistetaan tarvittaessa mittanauhan avulla, täyttävätkö hame ja kengät vähimmäisvaatimukset. Oppilaan tulee kiinnittää huomiota myös meikkaukseen, sillä laittautumattomuus katsotaan epäkunnioitukseksi opettajaa kohtaan.
Opettajana odotan oppilaaltani erinomaista suoriutumista ja vahvaa motivaatiota opiskeluun. Uskon myös rangaistuksen pelon voimaan motivaattorina. Läksynsä huonosti lukeneen oppilaan talutan hiuksista vetäen nurkkaan häpeämään. Koska nykynuoriso on niin paatunutta, etteivät siihen välttämättä tehoa lievät rangaistukset, kuten pelkkä nurkassa seisottaminen, saatan häpeärangaistusta voimistaakseni esimerkiksi määrätä oppilaani laskemaan hameensa. Uskon myös kivun voimaan. Esimerkiksi lukusanat huonosti muistavan oppilaan saa yleensä painamaan sanat päähänsä paremmin, kun hän saa laskea ääneen viivoittimen iskuja paljaalle takamukselleen. Menettely toistuu joka tunnilla kunnes lukusanat tulevat kuin vettä vaan - tämä on menetelmä, joka on uskomattoman tehokas ja toimii aina. Jos oppilas arastelee tämän opetusmenetelmän käyttöä ja yrittää estää opettajaa toteuttamasta sitä esimerkiksi laittamalla kätensä takapuolelle, ettei opettaja voisi lyödä viivoittimella, voidaan oppilas käsiraudoittaa toimeenpiteen ajaksi. Kahlitseminen saattaa joissain tapauksissa toimia myös häpeärangaistuksen osana. On olemassa myös keskittymisvaikeuksista kärsiviä oppilaita, ja näitten kohdalla saattaa tulla kysymykseen oppilaan kahlitseminen ketjulla kiinni tuoliin tai opiskelupöytään oppitunnin ajaksi. Tällaiseen ratkaisuun saatetaan päätyä esimerkiksi silloin, jos opettaja on jättänyt opiskelijan tekemään itsenäisesti tehtäviä käydessään itse vessassa ja palatessaan oppilas ei istukaan enää paikallaan, vaan on häipynyt tauolle omin lupineen.
Oppimistuloksia mitatakseni pidän paljon kokeita ja sanakokeita. Lunttaaminen koetilanteissa on luonnollisestikin rikkomuksista pahimpia ja vaatii myös järeämpiä rangaistusmuotoja. Tänä aikana useilla koulutytöillä on niin löyhä moraali, että lunttaaminen on lähes jokapäiväistä rutiinia ja opettajan huomatessa lunttilapun se saatetaan äkkiä piilottaa hameen alle tai rintaliiveihin kuvitellen, ettei opettajalla ole pokkaa vaatia oppilasta kaivamaan lappua esiin ja paljastamaan sitä. Siinä he ovatkin oikeassa, ettei noin halpamaisia heitukoita pyydetä kaivamaan lappua esiin. Jos havaitsen moisen lapun piilottamisen, kävelen suoraa päätä oppilaan luo, kaivan lapun itse omin käsin rintsikoista tai hameen alta ja läimäytän perään häpeämätöntä oppilasta kämmenellä poskelle.(jatkuu)
Etsitään naista opettaja-oppilas -roolileikkiin
1
664
Vastaukset
- Kielenopetusta
(jatkoa) Jos havaitsen moisen lapun piilottamisen, kävelen suoraa päätä oppilaan luo, kaivan lapun itse omin käsin rintsikoista tai hameen alta ja läimäytän perään häpeämätöntä oppilasta kämmenellä poskelle. Seuraavaksi kaivan laukustani esiin järeimmät kuritusvälineeni, eli nipistimet, marssitan oppilaan nurkkaan ja käsken hänen laskea hameensa tai yläosan ja liivit - riippuen siitä mihin hän yritti lunttilapun piilottaa. Tässä tilanteessa oppilasta uhkaa pahin mahdollinen rangaistus: nipistimet kiinnitetään oppilaan nänneihin tai häpyhuuliin ja ne ovat siinä, kunnes oppilas on toistanut sata kertaa vakuutuksen siitä, ettei hän enää ikinä lunttaa.
Jos oppilas pelkää rangaistusta tai haluaa esimerkiksi korottaa kokeen arvosanaa, opettajaa voi yrittää lahjoa ja yleensä lahjonta onnistuukin. Opettaja nimittäin katselee oppilastaan jatkuvasti sillä silmällä ja haaveilee, että pääsisi panemaan tätä. Hän tietää kuitenkin oikeutensa opettajana ja vaikka rangaitseminen kuuluukin näihin oikeuksiin, seksuaaliseen kanssakäymiseen opettaja ei voi oppilaansa kanssa ryhtyä, ei ainakaan tehdä aloitetta asiassa. Eri asia sitten onkin, jos rangaistusta pelkäävä oppilas antaa vihjeen, tarttuu opettajaa kädestä ja ohjaa käden liivien alle... Tai jos oppilas oma-alotteisesti painaa kätensä vasten opettajan etumusta, vetää opettajan housujen vetoketjun auki, kaivaa opettajan kovettuvan elimen ulos sepaluksesta, laskeutuu maahan polvilleen ja alkaa lutkuttaa opettajan kalua. On hyvin todennäköistä, että kun opettaja on lauennut oppilaan suuhun tai pilluun ja oppituntia päästään taas jatkamaan, rangaistus on päässyt unohtamaan ja opiskelua voidaan jatkaa hetki tyhjältä pöydältä, kunnes oppilaan käytöksestä tai oppimistuloksista löytyy lisää moitittavaa.
Kotiopetuksessa on kuitenkin omat riskinsä ja saattaa olla, että pitkään ilman pillua ollut opettaja ei jossain vaiheessa pystykään enää pidätellä itseään, vaan käy käsiksi oppilaaseen omin lupineen. Lahjontaa usein harrastaville oppilaille näin ei useinkaan käy, mutta jos oppilas ei lahjonnan kautta päästä opettajaa tarpeeksi usein purkamaan paineitaan, opettaja saattaa himonsa vallassa ottaa oikeuden omiin käsiinsä. Oppilas voi luonnollisestikin lähentelytilanteessa puolustaa itseään ja pyrkiä työntämään opettajan pois. Tämä saattaakin joskus tehota - tai sitten ei. Tai se saattaa tehota hetkeksi, mutta pian sama tilanne toistuu jo uudelleen. Usein tilanne johtaa siihen, että oppilas tuntee olonsa epämukavaksi ja pyrkoi muodollisesti estelemään hiukan opettajaa, muttei kuitenkaan uskalla uhmata auktoriteettia niin paljon, ettei opettaja lopulta pienen yrittämisen jälkeen saisi sitä, mitä haluaakin. Kun toimitus on ohi, opettaja usein rauhoittuu ja tajuaa ylittäneensä oikeutensa ja pyrkii hieman lepyttelemään oppilasta esimerkiksi suklaalevyllä tai kokeen arvosanan nostamisella. Opettajankin edun mukaista kuitenkin on, että nämä jutut painetaan villaisella, eikä oppilas tee opettajan sopimattomasta käytöksestä ilmiantoa.
Luonnollisestikin oppilaan kuuluu aina teititellä opettajaa ja osoittaa muutenkin käytöksellään, olemuksellaan ja puhetavallaan kunnioitusta opettajalle. Kunnioituksen puute tai esimerkiksi sinuttelu johtavat aina rangaistukseen. Sen sijaa opettaja toki sinuttelee oppilastaan ja saattaa käyttää rajuakin kieltä moittiessaan tätä.
Oppilaakseni voit pyrkiä vapaamuotoisella hakemuksella, mutta hakemuksesta pitäisi käydä ilmi ainakin seuraavat asiat: ikäsi, strategiset mittasi, asuinpaikkakuntasi (siis paikka johon kutsuisit minut opettamaan), kuinka usein sinulla olisi aikaa oppitunneille ja minkä pituisia oppitunnit voisivat olla kerrallaan. Älä myöskään unohda mainita, mitä kieliä voisit olla kiinnostunut opiskelemaan. Osoita myös vastauksessasi olevasi motivoitunut oppilas ja ota kantaa opetusmenetelmiini. Pidätkö menetelmiäni sellaisina, että ne voisivat toimia kohdallasi ja onko niissä joitain kohtia, jotka voisivat toimia kohdallasi erityieen hyvin niin, että niitten menetelmien käyttöön tulisi panostaa aivan erityisesti. Yheydenotot siis osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002665
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252476En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761688Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2021215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561159- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6803- 106798
- 46793