Kävin pesemässä pimpin

Wunderpimp

Nyt tuoksuu ihan persikalta minun pimppi.

27

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuusk..........

      • Annesi

        Ja Risto on heti nuuskimassa! Just näin! Jäit kiinni.


      • Annesi
        Annesi kirjoitti:

        Ja Risto on heti nuuskimassa! Just näin! Jäit kiinni.

        tällä menolla kohta ex


      • Annesi kirjoitti:

        tällä menolla kohta ex

        Rakastan sua Anne....
        <3


      • Risto_ kirjoitti:

        Rakastan sua Anne....
        <3

        En usko että rakastat, kiusaat vain, yrität saada mut tappaamaan itseni, tai sitten muuten vain niin väsyneeksi että mut on helppo tappaa. Eikä noi muut viestit, eikä alotuskaan ole multa. En kirjottanu noita Annesi-nimimerkillä kirjotettuja.


      • Annelta kirjoitti:

        En usko että rakastat, kiusaat vain, yrität saada mut tappaamaan itseni, tai sitten muuten vain niin väsyneeksi että mut on helppo tappaa. Eikä noi muut viestit, eikä alotuskaan ole multa. En kirjottanu noita Annesi-nimimerkillä kirjotettuja.

        Höpöhöpö....


      • Risto_ kirjoitti:

        Höpöhöpö....

        Kirjotin noi ihan tosissani.


    • persikkagood

      Luin ekaks että perseelle tuoksuu.

      • hehehehjajjaa

        perskakalle


    • Hihhihhiiii

      Piditkö hieman omaa kivaa ;)?

      • höööhööö

        Joo ja vähän toisenkin.


      • Wunderpimp

        En pitänyt nyt ettei pimppi kuiva liikaa :/ oon kyllä joskus kokeillut.


    • washandgo

      Mä pesin kullini. Tuoksuu nyt banaanille.

    • ehehekaikkeasitänäkee

      Naurattaa tuolla sivun laidassa koreileva "lue myös nämä"-fraasi.

    • Oikenonhansehyvä

      Pesulla käydessä hyvä pestä sukupuoli elimensä vaan turhaan niitä on silti asiaa täällä mainostaa! Vaikka voihan joku siitäkin saada jotain tyydytystä.

      • Wunderpimp

        Pesin myös pyllynsilmän :)


      • pillunhajukiihoittaa

        No sehän on hyvä että on puhdas olotila perse reikää myöten vaikka kyllä minua enempi se pillu kiinnostaakin. ;D


    • saippuakauppiasN

      on se hyvä väillä pestäkin ettei kusen haju häiritse kanssa ihmisiä. =).

      • sauppuakauppiasväärin

        Oman edun vuoksikin pestävä................................................ ;D

        saippuakauppias
        päin


      • Wunderpimp

        Ei haise pissalle minun pimppi. Joskus saattaa vähän anjovikselle tuoksahtaa, jos ei ole muutamaan päivään pessyt. Silti tuoksuu hyvälle. :) mutta jos on pimppitulehdus niin sitten ei tuoksu kovin hyvälle :(


      • viisplusviistoista

        Kusen haju? Ei kenenkään pillu voi haista kuselle muiden nenään asti, jos ei ole kusta tullut ihan reilusti housuun. Ja harvat varmaan kulkee kuset housuissa.


      • Kätilö

        Synnyttäneillä naisilla falskaa vittu ja kakkosestakin saattaa karata tavaraa. Sitten niillä tulee jälkivuotoliemiä yms. hyytelöä sieltä. Voivat haista siis kusen lisäksi paskalle ja napaketun raadolle.


      • lipilipi
        Kätilö kirjoitti:

        Synnyttäneillä naisilla falskaa vittu ja kakkosestakin saattaa karata tavaraa. Sitten niillä tulee jälkivuotoliemiä yms. hyytelöä sieltä. Voivat haista siis kusen lisäksi paskalle ja napaketun raadolle.

        Ihannaaaa!!! Njam!


      • Kätilö

        Sitten niille tulee peräpukamat ja vittu näyttää ihan iku-tursolta sen homman jälkeen. Ja siltikään mies ei saa mennä vieraisiin.


      • hellsbells
        Kätilö kirjoitti:

        Sitten niille tulee peräpukamat ja vittu näyttää ihan iku-tursolta sen homman jälkeen. Ja siltikään mies ei saa mennä vieraisiin.

        Olet hyvä kätilö varmaankin... Nähnyt liikaa..


    • Kirksillantie

      JAANAIKONENGUORA

    • voitätäelämää

      kyllä on seksi pinnalla joka asiassa nykyäään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe