Hei!
Kirjoittelen täällä veljeni puolesta ja toivon että hänelle löytyisi kirjekavereita tai juttuseuraa ihan puhelimen välityksellä. Hän on siis avovankilassa, jossa saa kännykkäkin olla.
Vaikka hän vankilassa onkin, niin voin luvata ettei hän kuitenkaan ole paha ihminen! Pahoja virheitä toki tehnyt, en sitä kiellä. Onneksi niistäkin voi oppia.
Yksinäinen varmasti on, ja kaipaa ihmisiä ajatustenvaihtoon, muitakin kuin me läheiset.
Hän on syntynyt vuonna 1970.
Jos kiinnostuit niin laitathan minulle sähköpostia niin saat kauttani veljeni tiedot :)
abeena @luukku.com
Vangille juttuseuraa?
6
172
Vastaukset
- paskan
vitut.
- Sudenjälki
Jos on murhannu, tappanu tai raiskannu jonkun niin ei kiinnosta. Muuten kyllä, jos on suht normaali ihminen (tehnyt jonkun ei niin hirveän rötöksen?)
- Yökötti
Ei sinne vankilaan kukaan syytön joudu, pahoja ihmisiä lukkojen taakse laitetaan miettimään tekosiaan.
- Kukkia83
Haluan tällä viestillä jyrätä edelliset typeryydet. Toivon kaikkea hyvää veljellesi. Elämässä on aina vaikeat puolensa, mutta aina on mahdollista
Tehdä tilaa hyville ajatuksille ja tunteille! - AbdiBinMullah
Hintti ja persraiskaaja se on. Kerro Mertsille ikäviä terveisiä.
- tepiripäät
Ja löylykauha perseeseen.Saatanan häiriintynyt venkula ja hänen veljensä.Ei vanha tuomio ees lusittu niin pitää taas löytää joku nainen jota alistaa ja hakata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815