Alusasujen haistelu

Niiskuttaja

Sama täällä, saan valtavat fiilikset anoppilassa kun huomaan kylppärissä hänen käytetyt alushousut, silloin on pakko runkata ja orkut tulee pikavauhtia.

87

13417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trewsd

      Minä myös haistelen ja maistellen anopin alusvaatteita. Joskus alushousuissa on sen irronneita pillunkarvoja nam... Anopilla on luomu karvainen pillu ja suuret rinnat. Alushousujen koko on 48 ja liivit E90. Kyllä kelpaa haistella ja maistella. Isot mällit lentää aina...

    • Kiimavävy

      Itse olen myös hulluna anopin pikkareihin, joita löytyy pyykkikorista. Puen niitä päälleni ja haistelen ja maistelen ihania tuoksuja ja lopuksi runkkaan lastin niihin.

    • unelmavävy37

      Täällä kans tykkää anopista hulluna ja alusasuja on nuuhkittu.. Anoppi reilu 60 eläkkeellä oleva herttainen hoitsu

      • Anonyymi

        Ei 60v vielä eläkkeellä kyllä ole...


    • mnsyt

      Tänään haistelin anopin alushousuja... Kokoa 52 ja muutama tumma irronnut karva haaroissa...

    • vävykokelas30

      Anopin alushousuja tuli nuuhkittua kyläreissulla. Ennen suihkuun menoa oli pakko katsoa jos pyykkikorista löytyisi käytetyt alkkarit. Löytyihän näitä ja hyvältä tuoksui. Tilanne oli hyvin kiihottava ja jännittävä. Ei tarvinnut kovin kauan kullia kosketella, kun lasti lensi. Rintaliivit ja sukat myös olivat kiinnostavat. Mukava, nauravainen, muodokas 50 työssäkäyvä nainen oli näiden alusvaatteiden kantaja.

    • korkkarirunkku

      Isommat mällit lentää anopin pikkareihin kuin tyttöystävän pilluun.

      Anopilla kyllä mahtavan näköinen pillu .. mehevä ja karvaton.

      • lentääkyllä

        Täällä isommat mällit lentää isosiskon pikkuhousuihin ja pilluun kuin tyttöystävän pilluun. Juuri tänään aamulla ennen kotiinlähtöä, hänen laittaessa kahvia ja pestessä kahvipannua, ehdin käydä pyykkikorilla ja jättää lastin baari-illalta kostuneisiin pikkuhousuihin.


      • Ai kuinka ihanaa !


    • Jokuvaanjoskus

      Tyttöystävän kaverin pikkareita tullut monesti haisteltua, kerran baarissa tansittiin ja hiplailin sitää salaa housuja vasten sormilla eikä estellyt yhtään. Illan päätteksi mentiin nukkumaan, sitä ennen tietenki suihkussa käytiin kaikki vuorotellen. Tietenki minä viimeisenä ja kävin katsomassa pyykkikoria niin oli märät pikkarit pyykikorissa kullikin alkoi kevettumaan sen ihanat pillunesteet olivat siinä sen tuoksut olivat ihanat ja ei muuta ku suihkuun runkkaamaan!

      • p0etetty

        vittu sä oot runkkari


    • telewelli

      Onpa tullu anopin pikkareita haisteltua aina kun voin! Anoppi oli 50v tumma ja timmi brunette. Haarakiilassa oli aina tummia pillunkarvoja. tuoksuvat aikuiselta naiselta ja maistuivat myös!! Kyllä mälli lensi aika herkästi, itse olin silloin 25v.

    • Salahimo

      Kyllä ton tytärpuolen pikkareita tulee haisteltua ja maisteltua. Mä 56:nen ja tytärpuoli 33:nen ja naimisissa. Hyvä bikinivartaloinen Nainen. Milloin hänen luonaan kyläillään, niin pyykkikorilla käyn. Mökillä tulee seurattua häntä muutenkin "sillä silmällä".

    • Äitifantasiana

      Ollessani tyttökaverini luona käyn aina vessassa tutkimassa heidän pyykkikoria. Tyttökaverini äidin likaiset pikkuhousut tuoksuvat aina upealle pi.llulle. Olisi upea joskus saada nähdä oikeasti hänet alastomana.

    • Kaapo96

      Oon haistellut äitipuolen pikkareita jo vuosia. Jäin kerran rysän päältä kiinni kun olin pyykkikorilla runkkaamassa. Olin tosi paniikissa tilanteessa mutta äitipuoli ottikin asian tosi yllättävästi ei pahastunu ollenkaa. Käski mun vedellä loppuun saakka niin että hän kattoo vieressä. Vetelin siinä sitten ja lennätin mällit. Sovittii vielä ettei mun tarvi enää käydä tonkimassa pyykkikoria vaa äitipuoli tulee aina illalla käymää mun huoneessa ja antaa päivän jalassaa olleet pikkarit mulle haisteltavaks ja mällättäväks ja mä vien ne sit pyykkikorii.

    • 696

      Muutama vuosi sitten kovassa krapulakiimassa sain avokkini laittamaan mutsinsa pikkarit jalkaan ja mä kuusysissä nuolin niitä. Nyt se nuolettaa joskus myös 15 v tyttärensä housujen kun se huomasi itse saavansa kovempaa kyytiä sillai. Taitaa se itsekin nuolaista kiimoissaan kumpaisenkin pöksyt vuoroin.onhan se aika pervo muija.

      • jhfjhfjh

        Minulla oli yhtä pervo tyttöystävä 90 luvun puolella. Yhden kerran kun kävimme kukkia kastelemassa ja kalat ruokkimassa, se löysi siskon seksikkäät pitsipikkuhousut sekä sukat ja pyysin sitä pukemaan ne ja se teki sen. Ensin nuolin pillun märäksi, niin että pikkuhousut oli suun vieressä tuoksumassa ja sitten naitiin niin että spermat valui pikkuhousujen sisään. Tyttöystävä kiusoitteli että haluan panna siskoani ja käski kuvittelemaan panon aikana sitä.

        Harmi että meillä meni poikki koska seksi oli aivan mahtavaa. Mutta hän on oli makuukamarin ulkopuolellakin yhtä seko.


    • monde75

      Tilaisuus teki varkaan, kun jouduin käymään vuokralaisen kylppärissä vaihtamassa lavuaarin hanan. Hän oli töissä ja hänen luvalla sain mennä asuntoon omilla avaimilla. Pyykkikorista löytyi monet kiimaiset ja tuoksuvat pikkarit (hipsteri-malliltaan suurimmaksi osaksi). Tulin ennätysajasa haistellen tuon nuoren vaalean vuokralaisen mustia pitsisiä hipstereitä . Onko muilla vastaavia kokemuksia äitien, siskojen, jne lisäksi?

    • Sami698

      Itse kanssa haistelin ja nuolin äitipuolen käytettyjä pikkareita monesti.

      • Sami698

        Ja tuli rintaliivejäkin tutkittua.muistan vielä että kuppi oli 80F-G.


    • 357mag

      En ole anopin pikkareita pyykkikorista kaivanut ja rounkkaillut mutta haaveilin kyllä seksistä hänen kanssaan toisinaan fantasiat lentää vieläkin vaikka on ollut jo vuosia ex anoppi. muodokkaat naiset saa halut heräämään vaikka olisi ikää enemmän kuin itsellä. Sellaista se on;)

    • Anoppi48

      Minä käyn aina anopin pyykkikorilla kun olen tyttökaverini luona. Varsinkin kun saan jäädä yöksi ja käyn illalla suihkussa etsin anopin käytetyt pikkarit pyykkikorista ja haistelen niitä. Pikkareiden haju saa minulle niin ison seisokin että tulen minuutissa. Tämän jälkeen aina vähän nolottaa mennä tyttökaverini viereen nukkumaan. Anoppini on pyöreäpeppuinen 48 vuotias todella seksikäs nainen mielestäni. Tänään saan taas mennä yöksi.

      • spermp

        annatko lastin tulla anopin pöksyihin.ajatteletko anoppiasi kun panet tyttöystävääsi.


      • Anoppi48

        Joskus en voi muuta koska on niin kiihottavaa hieroa terskaa vasten anopin pikkuhousujen pillukohtaa. Pyyhin kuitenkin pois etten jäisi kinni. Olen usein fantasioinut että anoppi olisi tyttöystäväni sijainen kun panen takaapäin. Fantasioin anopin isosta pepusta ja pillusta silloin.


      • spermp
        Anoppi48 kirjoitti:

        Joskus en voi muuta koska on niin kiihottavaa hieroa terskaa vasten anopin pikkuhousujen pillukohtaa. Pyyhin kuitenkin pois etten jäisi kinni. Olen usein fantasioinut että anoppi olisi tyttöystäväni sijainen kun panen takaapäin. Fantasioin anopin isosta pepusta ja pillusta silloin.

        jätä spermat pöksyihin anoppis vois tykätä.tiedä vaikka haluis sun nuorta kovaa kyrpää.


    • spermp

      eilen lähti ekalasti anopin piksuihin,yli 60v upea nainen.sen jälkeen pakko naida vaimoa oikein kunnolla.hyvänä esileikkinä toimii anopin pöksyt ja vaimo tietää et sen jälkeen saa kullia

    • Huumaannuin

      Anoppi oli kylässä joulusta uuteen vuoteen ja oli upeaa nähdä hänet usein alusvaatteisillaan. Pakkohan se oli pyykkikorista ottaa anopin alushousuja haisteltavaksi sitä mukaa kuin niitä sinne ilmestyi. Mahtavat tuoksut ja isot lastit ruiskutin niihin joka kerta. Suurin spermasuihku lensi alushousuille, jotka olivat tuoreeltaan päältä niin että olivat vielä lämpöiset ja vähän kosteat.

    • naisen_aromi

      Pikkareiden, eli naisen kiihottavan aromin toki ymmärtää, mutta se menee totaalisesti överiksi, että sotkee toisten asuja. Poikkeus oma kumppani jos on asioille avoin ja leikissä mukana.

    • pyykillä

      pyykkitupaan muutamat tyttöystävän tuoksuvat pöksyt "vahingossa" unohtunut ja aina ovat kadonneet..

    • grannyanoppi

      Käyn anopilla viikonloppuisin kylässä ja rehevä anoppini 78v jättää aina yhdet "isot"
      pikkarit kylppärin pesukoneen päälle joita pääsen tuoksuttamaan ja laskeen niille spermat, ei ole ikinä mitään sanonut mutta ilmeestä tiedän että anoppi pitää tästä salaisuudesta ja välillä tulee tahalleen lähelle viereen ja silloin aina taputan tai hieron sitä pepusta salaa silloin kuin ei ole muita sitä näkemässä ja näen anopin siittä
      nauttivan suuresti....

    • Anonyymi

      Anopin alushousu rukkaaminen on parasta

    • Anonyymi

      Aina kun menen anopille kylään niin se jättää vessaan juuri päältään riisutut pikkarit odottamaan vävylle, ihana kiiman tuoksu saa kullini seisomaan ja anoppi saa ison lastin spermaani pikkareille ;) kiitos anoppi olet ihana!

    • Anonyymi

      Eilen kävimme vaimoni kanssa kylässä leskianopillani ja kylpyhuoneeseen mennessä minua odottivat suihkutulin päällä olevassa pesuvadissa anopin juuri päältään riisutut pikkuhousut, ihanan lämpöiset ja märät, sormella koittaessa niistä tarttui kiimaa vielä sormeeni mitä sain maistaa nautinnolla, kullini seisoi ja sykki kun aloin tuoksuttamaan pikkuhousuja, samalla aloin runkata fantasoiden anopista eikä kauaakaan kun tunsin että laukean niin kiedoin kullini pikkuhousuihin spermaten ne anopilleni jonka kanssa meillä on tämä yhteinen ihana fantasia salaisuus.

    • Anonyymi

      Muutama viikko sitten kun tyttäreni poikaystävä lähti meiltä ja menin laittamaan pyykkejä koneeseen pesuun, huimasin pikkuhousuni märkänä spermoista jota oli niissä valtava määrä. Kun mietin mitä ja kuinka poika niiden kanssa tehnyt, tuoksutellut ehkä pilluani joka nyt miehen puutteessa on usein kiimasta todella märkänä ollut, mielikuva alkoi kiihottamaan minua!
      Nyt tästä on kehittynyt minun ja tämän pojan mälinen salainen leikki ja poikaa odottaa kylpy/wc tiloissa usein vasta riisutut pikkuhousuni joita hän poikkeuksetta käyttää hyväkseen.
      Nolon pikku pervoahan tämä leikki on mutta myös tikahduttavan kiihottavaakin!
      Yh.49

      • Anonyymi

        Poika saa nuuhkia tuoretta vitun tuoksua. Oletko vilautellut pojalle yhtään.


      • Anonyymi

        Onnenpoika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika saa nuuhkia tuoretta vitun tuoksua. Oletko vilautellut pojalle yhtään.

        Vähän on joskus saattanut puolivahingossa pojalle vilahtaa tunnustan.
        Yh.49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnenpoika

        Kun poika tulee vessasta leikkimästä pikkareillani, on hänellä tosiaan usein onnellinen ja viekas hymy kun hän katsoo minua.
        Yh.49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun poika tulee vessasta leikkimästä pikkareillani, on hänellä tosiaan usein onnellinen ja viekas hymy kun hän katsoo minua.
        Yh.49

        Tyttöystävä saa kestävää munaa jos ensin laukeaa sun pikkareihin. Ei tule niin nopeasti pilluun. Oletko maistanut pojan spermaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttöystävä saa kestävää munaa jos ensin laukeaa sun pikkareihin. Ei tule niin nopeasti pilluun. Oletko maistanut pojan spermaa.

        Sperman huumaavan vahva tuoksu pikkuhousuistani heti tuoreeltaan löydettynä, houkuttelevana näkynä kuin kielletty herkullinen hedelmä, sai minut sitä hieman maistelemaan vastoin omaatuntoani. Noloa, mutta näin olen mennyt järkeni vievän hurmoksen viettelemänä tekemään.
        Yh.49


      • Anonyymi

        Pestessä pyykkiä pulsaatoripesukoneella ensin haistelen ihanaa pillun tuoksua. Sitten kastelen ne kuumaan pulveriveteen ja hieron kaluani niillä jotta vaahtoaa valkoisena ja kalu alkaa jäykistyä . Kun kalu on sopivan jäykkä niin lasken spermat pikkareihin. Tuntuu tosi ihnalta olo tilsa sen jälkeen.Puen myös rintsikat päälle jos vain ovat pyykkikassa mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sperman huumaavan vahva tuoksu pikkuhousuistani heti tuoreeltaan löydettynä, houkuttelevana näkynä kuin kielletty herkullinen hedelmä, sai minut sitä hieman maistelemaan vastoin omaatuntoani. Noloa, mutta näin olen mennyt järkeni vievän hurmoksen viettelemänä tekemään.
        Yh.49

        Nuolaisitko spermaa pikkareiltasi vai otitko sormeen. Mitäs luulet onkohan pojalla kookas muna. Kiimainen ainakin on. Tahtois saada vanhempaa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuolaisitko spermaa pikkareiltasi vai otitko sormeen. Mitäs luulet onkohan pojalla kookas muna. Kiimainen ainakin on. Tahtois saada vanhempaa naista.

        Sekä että. Ensin nuolaisin sitä sormestani ja sitten pikkuhousuiltani.
        Näyttäisi kookas siellä pöksyissä pullottavan ja ei enää epäilystäkään etteikö poika haluaisi vanhempaa naista.
        Yh.49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä että. Ensin nuolaisin sitä sormestani ja sitten pikkuhousuiltani.
        Näyttäisi kookas siellä pöksyissä pullottavan ja ei enää epäilystäkään etteikö poika haluaisi vanhempaa naista.
        Yh.49

        Viettele poika niin saa äitiä ja tytärtä ja sinä saat isoa nuorta munaa. Minkä ikäinen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viettele poika niin saa äitiä ja tytärtä ja sinä saat isoa nuorta munaa. Minkä ikäinen on.

        Poika on 16v.
        Yh.49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika on 16v.
        Yh.49

        Ootko fantasioinut miltä tuntuis kun iso teini kulli työntyis sun sisään. Poika laukeaisi äänetkäästi ja jatkaisi samantien panemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko fantasioinut miltä tuntuis kun iso teini kulli työntyis sun sisään. Poika laukeaisi äänetkäästi ja jatkaisi samantien panemista.

        Pakko myöntää että olen kyllä fantasioinut siitä usein.
        Yh.49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko myöntää että olen kyllä fantasioinut siitä usein.
        Yh.49

        Ei muuta kun hoitelet asiat silleen että poika pääsee sisääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuta kun hoitelet asiat silleen että poika pääsee sisääsi.

        Katsotaan nyt.
        Yh.49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan nyt.
        Yh.49

        Tahtoisitko opettaa poikaa miten käyttää sitä isoa kyrpäänsä. Oletko koskaan kuullut kun poika nauttii tyttöystävän tiukasta teinipillusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahtoisitko opettaa poikaa miten käyttää sitä isoa kyrpäänsä. Oletko koskaan kuullut kun poika nauttii tyttöystävän tiukasta teinipillusta.

        Ei sitä voi olla kuulematta varsinkaan nyt lähiaikoina, kun poika panee tytärtäni. Aiemmin yrittivät tehdä sitä hiljaa mutta nyt vaikuttaa siltä että poika haluaa tarkoituksella minun kuulevan kaiken.
        Kateeksihan se käy ja kyllä siinä tulee mieleen että olisipa nyt juuri tyttären paikalla nauttimassa.
        Yh.49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä voi olla kuulematta varsinkaan nyt lähiaikoina, kun poika panee tytärtäni. Aiemmin yrittivät tehdä sitä hiljaa mutta nyt vaikuttaa siltä että poika haluaa tarkoituksella minun kuulevan kaiken.
        Kateeksihan se käy ja kyllä siinä tulee mieleen että olisipa nyt juuri tyttären paikalla nauttimassa.
        Yh.49

        Voihkiiko tytär äänekkäästi kun saa isoa kullia. Paneekohan kondomilla vai paljaalla. Poika varmaan ajattelee sinua kun nai.koska sua nussittu viimeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihkiiko tytär äänekkäästi kun saa isoa kullia. Paneekohan kondomilla vai paljaalla. Poika varmaan ajattelee sinua kun nai.koska sua nussittu viimeksi.

        On näitä sperma täytteisiä kondomeja wc:n roskapöntöstä löytynyt.
        Tytär yrittää mutta ei voi olla äänekkäästi voihkimatta kun rajun sängyn nitinän säestämänä poika nai häntä.
        Ihana ajatella että jos poika siinä ajattelesi minua ja seuraavalla kerralla kun kuuntelen naimista, tämä on varmasti mielessäni.
        Kun minua on viimeksi naitu, on siitä aivan liikaa aikaa, noin 6 kuukautta!
        Yh.49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On näitä sperma täytteisiä kondomeja wc:n roskapöntöstä löytynyt.
        Tytär yrittää mutta ei voi olla äänekkäästi voihkimatta kun rajun sängyn nitinän säestämänä poika nai häntä.
        Ihana ajatella että jos poika siinä ajattelesi minua ja seuraavalla kerralla kun kuuntelen naimista, tämä on varmasti mielessäni.
        Kun minua on viimeksi naitu, on siitä aivan liikaa aikaa, noin 6 kuukautta!
        Yh.49

        Onko kondomeissa ollut paljon spermaa. Tiukka teinipillu saa isoa munaa. Antaisitko pojan panna sua kondomilla vai paljaalla et sais laskea siemenet syvälle vittusi pohjalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kondomeissa ollut paljon spermaa. Tiukka teinipillu saa isoa munaa. Antaisitko pojan panna sua kondomilla vai paljaalla et sais laskea siemenet syvälle vittusi pohjalle.

        Todella runsaasti on mutta kanssani kondomi olisi tarpeeton.
        Yh.49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella runsaasti on mutta kanssani kondomi olisi tarpeeton.
        Yh.49

        Koska viimeks sun pikkarit on olleet spermaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska viimeks sun pikkarit on olleet spermaiset

        Eilen illalla viimeksi.
        Yh.49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä että. Ensin nuolaisin sitä sormestani ja sitten pikkuhousuiltani.
        Näyttäisi kookas siellä pöksyissä pullottavan ja ei enää epäilystäkään etteikö poika haluaisi vanhempaa naista.
        Yh.49

        Vanhempani lapissa keväthangilla, itse lomilla armeijasta. Ja naapurin 38yh on panettanut itseään koko pääsiäisviikonlopun, ihan winwin kaikille :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen illalla viimeksi.
        Yh.49

        Kiihotuitko kun huomasit. Nuolitko spermat pois. On kiimainen teini kun laukeaa sun pikkareihin penee vielä tyttöystävää.pojasta riittäis teille molemmille. Sais vertailla kumpi on parempi pillu, nuori vai vanhempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihotuitko kun huomasit. Nuolitko spermat pois. On kiimainen teini kun laukeaa sun pikkareihin penee vielä tyttöystävää.pojasta riittäis teille molemmille. Sais vertailla kumpi on parempi pillu, nuori vai vanhempi

        Kiihotuin kyllä.
        Virtaa pojalla tuntuu tosiaan riittävän.
        Yh.49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihotuin kyllä.
        Virtaa pojalla tuntuu tosiaan riittävän.
        Yh.49

        Ikäisesi nainen on joka pojan unelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäisesi nainen on joka pojan unelma.

        Niinkö? Näinkö tosiaan on?!!
        Yh.49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Näinkö tosiaan on?!!
        Yh.49

        Kyllä ikäisesi naiset kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ikäisesi naiset kiinnostaa.

        Tämä on kiva kuulla!
        Yh.49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kiva kuulla!
        Yh.49

        Ei muuta kun viuhahtelet sukkahousut tai pikkuhousut jalassa pojan näkösillä ni varmaan näet mitä poika haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuta kun viuhahtelet sukkahousut tai pikkuhousut jalassa pojan näkösillä ni varmaan näet mitä poika haluaa.

        Kun tilaisuus niin täytyypi kokeilla pojan reaktiota kun näkee minut tällä tavoin viuhahdellen.
        Yh.49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tilaisuus niin täytyypi kokeilla pojan reaktiota kun näkee minut tällä tavoin viuhahdellen.
        Yh.49

        Poika tahtoo vanhempaa kokenutta naista. Kiihottuu paljon nussitusta löysemmästä vitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko myöntää että olen kyllä fantasioinut siitä usein.
        Yh.49

        Ehkä jonain aamuna suihkussa kiljaiset pelästyksestä säpsähtäen, kun yllättäen tunnetkin teinipojan vartalon kulli kovana takanasi. Aamu, jonka jälkeen teini ei enään tyydy pelkkiin pikkuhousuihisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tilaisuus niin täytyypi kokeilla pojan reaktiota kun näkee minut tällä tavoin viuhahdellen.
        Yh.49

        Kyllä varmaan poika on mielissään. Joko poika on käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän on joskus saattanut puolivahingossa pojalle vilahtaa tunnustan.
        Yh.49

        Kaverin äiti Sari oli vilauttanut kiusoittelevasti pariinkin kertaan, kun Muita ei ollut näkemässä. Ja selvästikin nautti 17vuotiaan nälkäisestä katseesta liikunnanopettajan vartalollaan.
        Tuli eräs viikonloppu, ja kaverini oli isänsä kanssa isovanhempiensa luona muutaman päivän.
        Ajoin kaverini vanhempien omakotitalon pihaan, muka unohtaen ettei kaverini ole kotona. Ovikellon soitto ei tuottanut tulosta, niinpä menin takapihalle katsomaan.
        Siellä Sari ottikin viltillä yläosattomissa aurinkoa, ja pelästyi aivan hemmetisti kuullessaan jonkun tulevan. Kädet hakeutui salamana rintojen suojaksi, naisen säpsähtäessä kiljahtaen istuma-asentoon.
        Naurahdin, ja polvistuin lupaa kysymättä viltille 41v Sarin taakse. Sari yritti yhä piilotella upeita rintojaan ristimällä käsivartensa, ja joutui toteamaan tilanteen toivottomuuden.
        Kun toinen kämmeneni kietoutui tiukasti vaaleaksi värjättyyn pitkään ponnariin, kiskaisten naisen päätä taaksepäin. Samalla vein sormeni bikinien alaosan alle, niiden alkaessa silitellä tummaa häpykarvoitusta. Kuiskasin kaverini seksikkään äidin kauniita kasvoja ihaillen, tän viikonlopun Sä oot kiusoittelija Mun käytössä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tilaisuus niin täytyypi kokeilla pojan reaktiota kun näkee minut tällä tavoin viuhahdellen.
        Yh.49

        Kerro lisää yh.49 joko olette menny asioissa eteenpäin


      • Anonyymi

        Jospa tuon salaisen leikin jatkuessa, poikaystävä saapuisikin useammin luoksenne ennen tyttären kotiintuloa. Ja haluaisi riisua itse yh-äidin kostuvat pikkuhousut.


    • Anonyymi

      Minä nuoleskelen naisystävän pojan 17v Spermaisia alkkareita aika kiihottavat maut

    • Anonyymi
    • Mulla itselläni tullut tavaksi mun isosiskon pikkareit nuuhkia.Aina jos sen luona kylppäris käydessä satun huomaamaan sen pikkarit pyykkikorissa niin samantien alkaa kiihottaan minkä takia onki alettava runkkaamaan,aina alkuun on saattanu kietoa ne pikkarit munan ympärille ja vedelly,tehny aina mieli lauetaki niihin 🤤 Toistaseks ei oo kyllä raaskinut.

      • Anonyymi

        Laukea vaan niihin pikkareihin ja jätä näkyville.


      • Anonyymi

        Kyllä itsekin haistelen pikkareita. Itse lasken niihin spermat kun pesen pyykkiä pulsaatorikoneella. Kyllä muuloinkin teen sitä. Kyllä tuntuu mahtavalta kun on saanut mällit laskettua pikkareihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laukea vaan niihin pikkareihin ja jätä näkyville.

        Tuo kyllä käyny mieles,kiihottanu miettiä sitä kun se tajuais et minä oisin mällänny niille.


    • Anonyymi

      Kävin entisellä työantajalla, 76v pariskunta jossa mies on sairastellut paljon, mies oli ollut jo pitkään sairaalaan vuodeosastolla ja rouva pyysi kotiinsa kahviseuraksi ja juttelemaan, rouva on normikokoinen pienillä rinnoilla mutta hyvällä pepulla varustettu, olin sillä töissä ollessa monesti sitä katsonut ja haaveillut panevani sitä, joskus oli pakko käydä duunin vessassa runkulla ja kuvitella rouvasta, saavuttuani kylään muistelin rouvaa ja wau! kun tuo 76v mummo avasi oven nätisti laittautuneena kullini nousi jo pystyyn, halattiin eteisessä ja uskon että se tunsi kuinka kullini sykki sitä vasten, kysyin missä on wc että käyn pikaiseen siellä ja näytti sen ovea eteisessä, olikin wc kylpyhuone sauna yhdistelmä ja pakko oli mennä istuma asentoon kuselle kun kulli seisoikki ei laskenut ja hankala oli siltikin, no sain lopuksi kustua, pesin kädet ja kullinikin samalla lavuaarissa ja näin hoitopöydällä rouvan upeita alusasuja, oli bodyja sekä urheiluliivit pienille tisseille, mutta miten ihania pikkareita josta silmiin osuivat yhdet erikoinen siniset jotka oli päällimäisenä, otin ne käteeni ja tuoksutin niitä, mikä ihana kiiman tuoksu ja olivat varmaan olleet viimeksi mummon päällä. harmittelin kun olin jo ollut liian kauan vessassa enkä ehtinyt nauttia niistä kunnolla ja lähdin takaisin mummon luokse, sanoi että laitoin jo kahvi pöydän valmiiksi niin voidaan kertoa kuulumiset, jatkan jos joku haluaa kuulla kuinka lopuksi spermasin mummon pöksyt?

      • Anonyymi

        Kerro ihmeessä lisää.


      • Anonyymi

        Istuttiin pöydän ääreen, mummo sanoi että on ollutkin jo ikävä ja kiva nähdä sekä jutella jonkun kanssa jotain muuta kun vain sairauksista mistä on joutunut miehensä takia jo ihan riittävästi jutella, on kiva saada jotain muutakin jutella, sanoin että olet sinäkin ollut usein mielessäni ja olihan meillä aina kivaa yhdessä töitä tehdessämme ja minä sain siinä samalla silmäruokaakin kun sain sinua ihailla ja usein fantasoinkin meistä, mummo sanoi että älä nyt tässä ihan punastuu ja hymyilee samalla ihanasti ja jatkoi miten tämmöinen vanha mummo nyt nuorempaa kaveria kiinnostaisi? sanoin kyllä minä olen aina meistä fantasoinut että saisin pitää hyvänä ja uskon että näit silloin töissä ollessamme että minulla oli usein seisokki päällä sinulle ja äsken vessassa käydessä näin siellä upeita seksikkäitä asuja ja sen takia viivyin pidempään kun ihailin niitä samalla sinua fantasoiden, rohkaisin vielä itseni sanoen mummolle että nytkin mulla seisoo sulle isona kovana! johon mummo että olen kanssa unelmoinut useasti susta mutta ajattelin että olen liian vanha sinulle? mennääkö olohuoneeseen sohvalle istumaan ja nopsaan olimme sohvalla, laitoin käteni ensin reidelle ja mummo laittoi samanlailla ja aloimme suutelemaan kiihkossamme, samalla laitoin käteni hameen alle etsien pillun huulia jotka jo tuntuivat pikkareiden läpi mitkä olivat tosi märkänä, samalla mummo avasi vyöni ja housuni, kulli ponnahti esiin ja mummo hieroi sitä ihanasti, minä laitoin käteni pikkareiden sisään että saan hieroa mummon kiimaista märkää pillua joka olikin ihmeen tiukka sormella koittaen, mummo alkoi runkata kulliani kovempaa ja pelkäsin että kohta jo laukean kun tuntui niin hyvältä, pyysin että saisin vähän maistaa kiimaa ja menin polvilleni mummon eteen ja nostin hametta ylöspäin sekä vedin nuo ihanat silkkipikkarit kokonaan pois ja otin ne naamani eteen tuoksuttaen niitä sanoin mummolle että kiiman tuoksusi on ihaninta mitä tiedän ja sitten työnsin naamani pilluun nuollen ensin pillun huulia ja hellästi klittaa tuntien kuinka pillu sykki suussani samalla välillä sormetin pillua ja välillä anaaliakin, mummo huohotti ja sanoi että tule jo sisääni halua tuntea sen sisälläni, siirryimme lähetyssaarnaaja asentoon, mummo laittoi pepun alle tyynyn ja karvainen pillu oli tosi tyrkyllä kun työnnyin sisään, mummo ja minä nautittiin rytmikkäästi naiden kunnes tunsin että se välillä imee kaulaani, sitten pillu alkoi sykkiä ja mummo huutamaan orkun saadessaan, minä jatkoin vielä hetken nauttien kunnes laukesin sisään, hymyilimme onnellisena toisiamme katsoen ja kuin yhteen äänen sanoimme kiitos, tämä nautinto tuli tarpeeseen ja tulihan hyvä olo.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaverini vuokraili siskonsa alushousuja vanhoille ukoille jotka niihin kävi yleisövessoisss runlkailemassa ,sai aina hyvät nuuskarahat.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aikoinaan, kun anoppilassa asui vielä vaimoni sisko, niin haisteli ja runkkasin vessassa molempien pikkareille. Etenkin siskon pikkarit tuoksuivat taivaallisille ja paljon paremmille, kuin vaimoni. Vaimolla on pikkareissa usein liian vaikeata tuoksut. Vaihtaa niitä liian usein.
      Anoppini käyttää usein pikkuhousunsuojia ja niitä olen roskiksesta myös ottanut ja vessassa käydessä runkannut. Vaimon siskoa panisin, jos vain mahdollisuus tulisi. Lähtö halaukset on kovin pitkiä ja en tiedä ajatteleeko hänkin niin. Jos tilanne tulisi, että vaimoni ei olisi kotona ja sisko tulisi lapsensa kanssa meille lomalla, varmasti kokeilisin

    • Anonyymi

      Naisystävän 15 vuotiaan gimman tuoksu on kiimainen

      • Anonyymi

        No voin todellakin kuvitella, että niissä on hyvät tuoksut


    Ketjusta on poistettu 93 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      85
      3617
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      572
      3397
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3229
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2132
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2031
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1908
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      149
      1574
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1331
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe