Tykkäätkö ulkonäöllisesti jääkaapista jossa alapuo

hempppavvn

16

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulkonäöstä viis´ mutta tarve ja käytännöllisyys. 2:n henkilön talouteemme sopii parhaiten ns. "jenkkikaappi" jossa yläosan muodostaa 40 - 45 litran pakastin. Soveltuu, paitsi säilytykseen, niin myöskin pienten erien pakastamiseen.

      Vapaa-ajan asunnollamme on samanlainen mutta uusiminen tulee olemaan hankalaa. Ko. tyypin kaappien valikoima on suppea ja kaappipaikan kohdalla, seinällä oleva boileri asettaa korkeudelle rajoituksensa.

    • 1eero

      Enpäs ole koskaan ajatellut tuolta kantilta jaa a ensinnäi on tärkeää että on jääkaappi ja sitten ruokapuoli on okei. Kun oven aukaisee valo palaa nii palaako siellä jatkuavasti miten sen voi varmistaa ?
      Mulla on kaksiosainen kaappi reilun vuoden vanha yläpuolella jääkaappi ja alapuolella pakastin jossa kaiken laista, jääkaapissa milloin mitäkin, jääkaappi/pakastin olen erittäin tyytyväinen.

      • k-kk

        Mulla oli eero sama ongelma ton valon kanssa ja mä ratkasin asian laittamalla ovisilmän siihen oveen,kätevä tarkistaa asia ohimennes.


      • ent.siivoojaparka

        Kierrä lampu irti aina ennenkuin laitat oven kiinni, niin ei varmasti pala valot.


      • Korppis1
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Kierrä lampu irti aina ennenkuin laitat oven kiinni, niin ei varmasti pala valot.

        Ja, mikä olean vaihtamassa asuntoa kun jääkaapin valo ei pala. Muuten sika upeita nuo linkin kalusteet, mutta ei meikällä olisi niihin varaa, joten happamia sano...


      • kesivä
        k-kk kirjoitti:

        Mulla oli eero sama ongelma ton valon kanssa ja mä ratkasin asian laittamalla ovisilmän siihen oveen,kätevä tarkistaa asia ohimennes.

        *repesin*


      • 1eero

        Helppo juju jos on painon kanssa ongelmia ja käy salaa jääkaapilla perheeltä, liiketunnistemella varustettu jääkaappi kun syöppö yrittää jääpille ni räjähtää 1000 w päälle sokaisten syöpön ja sireenit ulvoo., tällöin syöppö ei niinvai mene....


      • kesivä
        1eero kirjoitti:

        Helppo juju jos on painon kanssa ongelmia ja käy salaa jääkaapilla perheeltä, liiketunnistemella varustettu jääkaappi kun syöppö yrittää jääpille ni räjähtää 1000 w päälle sokaisten syöpön ja sireenit ulvoo., tällöin syöppö ei niinvai mene....

        Tai riistakamera.


      • eppu2
        k-kk kirjoitti:

        Mulla oli eero sama ongelma ton valon kanssa ja mä ratkasin asian laittamalla ovisilmän siihen oveen,kätevä tarkistaa asia ohimennes.

        Kävin oikein kyttäämässä tuota valoa.
        Avasin oven ja rupesin laittamaan kiinni hitaasti. Valo sammui jo, kun ovi oli vielä sentin auki.


    • bessie-

      Hyvältähän tuo näyttää, ei häiritse ollenkaan.

      Itselläni on samanlainen mutta valkoinen ja vasenkätinen. Jos tuota ulkonäköä ovien koon kannalta ajattelisin, niin ainoa parannus olisi se, että alimmaisen (pakastimen) oven yläreuna olisi samassa linjassa n. kolme metriä pitkän työtason kanssa, eli ovi saisi olla kymmenisen senttiä korkeampi. Jääkaappiosa onkin vähän turhan tilava, joten senkin puolesta sopisi hyvin.
      Vihoviimeinen vaihtoehto olisi se, että jääkaappiosa olisi lattian rajassa, kyllä noin on oikein hyvä.

    • vapaaeläkeläinen

      Toisessa vapaa-ajan asunnossa jääkaappi ylhäällä ja pakastin alhaalla. Toisessa vapaa-ajan asunnossa jenkkikaappi jossa alaosa jääkaappia ja ylhäällä pieni pakastin. Tässä jenkkikaapissa asioidessa sattuu aina selkää kun joutuu köykistelemään, ei hyvä.
      Molemmissa kaapeissa on ruokaa sillin kun olen paikalla. Minulla on vaan vapaa-aikaa.
      Mitä muuta aikaa eläkeläisellä on? Eläkeaikaa ja vapaa-aikaa, niinkö?

      • eppu2

        Kotona ja Tampereella on pakastin alhaalla ja samankokoinen jääkaappi ylhäällä.
        Kotimökille ostin toissakeväänä jenkkikaapin, kun edellinen sanoi sopimuksen irti.
        Täällä mökillä on kanssa jenkkikaappi.
        Uudella mökillä on sellainen pienehkö laatikon muotoinen, joka aukeaa päältä.
        Sen tarvii sopia käytettäväksi sillä aurinkosähköllä.
        Että ihan sen mukaan, mikä on tarkoituksenmukaista.


    • Saako.olla.sinappiakin

      Sitä on otettava se mitä markkinoilla on tarjolla ja mitä löytyy ja monelle se hintalappukin on tärkeämpi kuin ovien asento ja kummalla puolella saranat on, otatteko vasen kätisyyden vai oikea kätisyyden ja niitä voi vaihtaa keskenään. Estetiikasta viitut kunhan hommeli pelaa ja lenkkimakkara ei rispaannu.

      • bessie-

        Kun vähintään kymmenen vuoden ajan ja päivittäin tietää kapinetta käyttävänsä, niin harvassa taitavat olla ne, jotka hinta edellä lähtevät valitsemaan.

        Ulkomitoista yleensä lähdetään. Itse päädyin valkoiseen saadakseni lisää valoisuutta, siinä tulin samalla säästäneeksi. Ihan jokaisessa mallissa ei ollut kätisyys vaihdettavissa. Olisin mieluummin maksanut vaikka 300 enemmän kuin ottanut oikeakätisen, joka ei tässä asunnossa toimisi alkuunkaan ja olisi varmaan päivittäin 'ärsyttänyt'. Onneksi ei tarvinnut eikä kätisyyden vaihtamisestakaan veloitettu.

        Jos asuisin jossain muualla, voisin pitää tärkeänä sitä kuinka kauan pakastin pysyy tarpeeksi kylmänä sähkökatkon sattuessa. Tässäkin on suuria (vuorokausien) eroja kylmälaitteiden välillä. Nyt minulle tärkeämpi on saman asian toinen puoli, eli suurempi sisätilavuus.


    • hempppavvn

      Kyllä minä ajattelen aina sisustusasioitakin että miltä mikin kodissani näyttää, kauniilta!

    • ent.siivoojaparka

      En ole koskaan katsellut jääkaappiani sillä silmällä, että miltä se päällepäin näyttää. Piti oikein käydä katsomassa minkälainen minulla on. Tuollainenhan se oli saman mallinen, paitsi valkonen (ainakin joskus ollut, muistelen).
      Aina sitä lähestyessä on ollut mielessä ihan vaan, että mitäköhän hyvää siellä olisi sisällä. On siellä kyllä usein sellaistakin, mikä ei enää näytä oikein hyvältä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      792
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      783
    Aihe