Kotisiivous voisi olla ratkaisu rahaongelmiini. Stella lupaa siivoustyötä kun minä sitä haluan. Onko teillä kokemuksia kyseisestä firmasta?
Stella, Helsinki
4
2316
Vastaukset
- MrGreen80
Itselläni käy Stellasta kodinhoitaja viikoittain. Olen ollut todella tyytyväinen häneen ja keskusteluista hänen kanssaan, on hän ilmeisen tyytyväinen työnantajaansa. Yritys näyttää olevan myös aika iso nettisivujen perusteella.
- Exsiiwooja
Nosto vanhaan juttuun: Itse en suosittele missään nimessä Stellaa työpaikkana (ylläoleva asiakaskokemus on tietysti hyvä ja itsekin varmaan olin loistava esittämään olevani tyytyväinen työhön, koska se kuuluu asiakaspalveluun eikä ole asiakkaan syy, jos firma on kökkö) Riippuu missä toimipisteessä teet, mutta minä ja 3 muuta entistä Stellalaista vahvistamme tämän. Välttäkää myös ehdottomasti koti puhtaaksi firmaa. On myös monia loistaviakin paikkoja kunhan se työporukka on loistava niin jaksaa painaa tällaista raskasta ja usein pienipalkkaista työtä. Ja mitä tulee palkkaan niin se on suhteellista mikä on kellekin pieni palkka. Alle 15 euroa tunti paikkoja ei juuri ole. Siksi en alalla jaksanut kuin 4 vuotta. Kuitenkin ON olemassa siivoustyötä josta maksetaan hyvinkin. Ja se hyvin on 2000€ ja siitä ylöspäin -käteen-
- Exsiiwooja
Anteeksi edelliseen tuli virhe. Tarkoitin että lähes kaikki siivous työpaikat maksavat alle 15 euroa tunti. Pienehkö typo.. Okei sanotaan, että alle 13 euroa tunti en tekisi enää, mutta mikäs olen marisemaan. En ole alalla enää ja kaikille näin parempi
- Anonyymi
Mikä firma maksaa yli 15? Entä matkakorvaukset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389