Ostettiin uus hamsteri
Se on aika säikky ja puree
Minulla on ollut ennen 4 hamsteria
Aiemmat hamsterit ovat aluksi purreet mutta loppunut
Helppii?
Uus hamsteri ☺☺☺
Ajdbdbf
3
55
Vastaukset
- Hamsterit
Milloin hamsterisi on ostettu?Jos se on ostettu vasta päivä/pari sitten ,voi olla,että hamsterisi ei vielä ole tottunut ympäristöön.Älä siis käsittele sitä vielä!Varovasti voit parin päivän päästä tai aikaisemmin(riippuen hamsterisi käytöksestä)laittaa häkkiin kätesi haisteltavaksi.
- Alkuper
Nyt on tottunut vähän enemmän ja tänään illalla tuli kädelle monta kertaa ja ei ole puraissut kun 1 kerta tämän keskustelun laiton jälkeen
- Hamsuomistaja
Hiljaa hyvä tulee, kyllä se vielä kesyyntyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875